Ga naar inhoud

Niet geschikt voor monobloc hydrogel


Marypoppins

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier en nog niet alles is mij duidelijk hoe ik alles kan lezen en openbare foto's kan bekijken, maar dat zal nog wel komen hoop ik.

 

Vandaag mijn eerste consult gehad bij dr Selms bij Jan v Gooyen kliniek. 

Ik wilde graag gaan voor monoblock hydrogel, ivm zoutoplossing en beter voor gezondheid (angst om siliconen te laten plaatsen in een gezond lichaam), maar tot mijn grote teleurstelling ben ik niet geschikt voor de zoutoplossing.

 

Ik heb 2 kindjes (2 en bijna 5 jaar) en 2x 6 maanden bv gegeven en mijn borsten hebben daaronder geleden. Ze zijn leeg. 75c maar dan leeg. Hij adviseert mij motiva full aan en heb 335n 355 en 375 gepast (Niet wetende dat dit dus de motiva, was slim van de dokter!). En werd een 3d filmpje gemaakt waar het super mooi op te zien was hoe het mij zou staan! 

375 vonden ik en mijn vriend te groot. Het maakte mij dik. (Ik ben 32 jaar, 1,68m en 63 kilo. Vroeger 10 kilo zwaarder en had het idee dat die 10 kilo er weer aan zaten)

335 En 355 stonden super.

Maar toen vertelde hij Dus dat ik niet geschikt ben voor hydrogel en dit motiva was. :( :(. Bij mij kan het voor de spier geplaatst worden omdat ik de ruimte heb om op te vullen.

 

Volgens selms is dus motiva een super implantaat waar hij nog geen narigheden mee heeft meegemaakt. Ik ga mij nu weer opnieuw inlezen in motiva.

 

Mijn vraag aan jullie.. heeft iemand ditzelfde probleem meegemaakt ? En zijn jullie blij met motiva? 

 

Ik baal echt enorm dat ik geen zoutoplossing kan nemen. Dat ik überhaupt zo serieus bezig ben met een borstvergroting is al niks voor mij maar na mijn tweede ben ik helemaal omgeschakeld en nu ik gepast heb..... zucht.

 

Is het het waard ?

 

Liefs mary

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marypoppins weet je ook waarom de Monobloc hydrogel niet geschikt is voor jou? Ik had dat zelf wel graag willen weten in jouw geval. Ik heb zelf de Monobloc Hydrogel protheses (heb hier ook bewust voor gekozen) en ben er erg blij mee.

 

Als je die protheses heel graag wilt zou je nog bij een andere pc een consult in kunnen plannen en kijken of deze jou wel geschikt vindt voor de Monobloc Hydrogel protheses. Pc’s hebben nogal eens een andere visie. Ik ben zelf door dr. Nio geopereerd. Dr. Van Selms staat hier op het forum overigens bekend als een goede pc en heeft hier zelfs een account hihi. 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

De hydrogel plaats hij alleen achter de spier en omdat ik "leeg" en ik de bolling mis is de kans te groot dat mijn tepels dan echt naar beneden hangen. Zo heb ik het onthouden dan haha

Vroeger plaatste hij ze voor spier maar daar is hij op teruggekomen omdat er teveel rimpelvorming was na 5 jaar. Hydrogel is mooi bij fijne slanke meiden met nog strakke borsten volgens selms

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Marypoppins:

Bedankt voor je reactie.

De hydrogel plaats hij alleen achter de spier en omdat ik "leeg" en ik de bolling mis is de kans te groot dat mijn tepels dan echt naar beneden hangen. Zo heb ik het onthouden dan haha

Vroeger plaatste hij ze voor spier maar daar is hij op teruggekomen omdat er teveel rimpelvorming was na 5 jaar. Hydrogel is mooi bij fijne slanke meiden met nog strakke borsten volgens selms

 

Oh oké, dan begrijp ik het! Tja, dan is het niet anders. Ik durf zelf nog niet op siliconen over te stappen, maar ben wel al zover dat als ik over zou stappen dat ik dan voor Motiva zou kiezen. Ik heb daar veel goeds over gelezen op het forum. Via de zoekbalk rechtsboven kan je er meer over vinden. Het voordeel is wel dat je uit meer maten kan kiezen en je dus ook protheses met meer projectie kan nemen. Ikzelf vind het jammer aan de MH dat ze zo weinig projectie hebben. 

 

Succes! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.