Elis13 Posted July 25, 2018 Share Posted July 25, 2018 Dag Iedereen, Dit is mijn eerste berichtje op deze site en ik hoop wat gerust gesteld te worden. Ik ben maandag 23 juli geopereerd door dokter Koen Depuyt (az Halle) 300 cc L +R Sebbin High profile. Hij zegt geen sportbh te dragen na de operatie... Nu heb ik dat mijn borsten wel naar mijn mening enorm uit elkaar staan en puntig. Hij zegt dat deze nog moeten indalen en soepeler worden. Maar vind het zo raar dat ik geen sportbh moet dragen. Is dit bij nog iemand zo? Ook als ik rechtsta heb ik enkel in mijn rechterborst een brandende pijn. Komt van het litteken verband denk ik. Bijgevoegd foto's post op. Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elis13 Posted July 25, 2018 Author Share Posted July 25, 2018 Hallo ik ben een mama van 2 prachtige kids zelf ben ik 29. ( 10 maanden en 3jaar) en besloten om een BV te laten doen. Hier dacht ik al sinds de geboorte van mijn zoontje over na. Dit is ondertussen 2 dagen achter de rug. 300 cc L + R door dr. Depuyt te Halle. Ik heb reeds een topic geplaatst bij operatieverslagen omdat ik postop toch met wat vragen zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sharonneke Posted July 25, 2018 Share Posted July 25, 2018 @Elis13 ik vind ze er goed uitzien en dat vormen duurt zeker wel een paar maanden hoor. Maar ik zou toch een sportbh aandoen hoor. Ik denk dat er anders te veel druk op de littekens komt, maar ik ben geen dokter. Ik zou zeggen luister naar je intuïtie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.