Ga naar inhoud

Elis13 : 23 juli 2018 : Dr. Depuydt : AZ Halle


Aanbevolen berichten

Dag Iedereen,

Dit is mijn eerste berichtje op deze site en ik hoop wat gerust gesteld te worden. 

Ik ben maandag 23 juli geopereerd door dokter Koen Depuyt (az Halle) 300 cc L +R Sebbin High profile. 

Hij zegt geen sportbh te dragen na de operatie...

Nu heb ik dat mijn borsten wel naar mijn mening enorm uit elkaar staan en puntig. Hij zegt dat deze nog moeten indalen en soepeler worden. Maar vind het zo raar dat ik geen sportbh moet dragen. Is dit bij nog iemand zo? 

Ook als ik rechtsta heb ik enkel in mijn rechterborst een brandende pijn. Komt van het litteken verband denk ik. 

Bijgevoegd foto's post op. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik ben een mama van 2 prachtige kids zelf ben ik 29. (  10 maanden en 3jaar) en besloten om een BV te laten doen. Hier dacht ik al sinds de geboorte van mijn zoontje over na. Dit is ondertussen 2 dagen  achter de rug. 300 cc L + R door dr. Depuyt te Halle.

Ik heb reeds een topic geplaatst bij operatieverslagen omdat ik postop toch met wat vragen zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.