Ga naar inhoud

Marg23 : 30 oktober 2018 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik zal nog even een kleine update geven trouwens :) 

Ik ben inmiddels 22 dagen PO en ik voel me helemaal prima! Ik kan eigenlijk alles en doe waarschijnlijk meer dan goed voor me is. Maar aangezien ik echt absoluut nergens meer last van heb en me nergens beperkt in voel, doe ik alles ook maar gewoon.. 

 

Gevoel: Een week geleden ongeveer waren allebei m'n tepels nog mega overgevoelig. Links is inmiddels weer teruggekeerd naar normaal gevoel, rechts is nog steeds wel overgevoelig maar wel minder dan vorige week. 

Het gevoel in mn linkerborst is bijna helemaal terug, alleen een heel klein stukje boven de incisie is nog gevoelloos. 

Rechts is het gevoelloze stuk nog wel heel wat groter, maar ook daar heb ik wel het idee dat het langzaamaan beter wordt!

Pijn heb ik dus absoluut niet meer, eigenlijk al heel lang niet meer. Beperkingen voel ik evenmin. 

Littekens zien er heel goed uit! Mijn vriend heeft de draadjes op dag 16 weggeknipt en de littekens zitten goed dicht en zitten precies in de plooi. 

Slapen gaat goed, ik kan gewoon op allebei mn zij'en slapen zonder problemen :) 

Zelfstandigheid: Ik ben volledig zelfstandig, kan fietsen, boodschappen doen, koken, wassen, douchen. Alles! 

 

Inmiddels weten ook een stuk of 10 vrienden van mijn BV en iedereen was zo positief erover! Echt super fijn. Gelukkig snapte ook iedereen wel dat ik het van tevoren niet verteld had. 

 

Ik heb het idee dat ik wel mega veel geluk heb met hoe goed mijn herstel gaat! Lees eigenlijk vaker dat er toch nog wel wat last is na een aantal weken, dus ik denk dat ik meer uitzondering ben dan de regel. Maargoed, zo kan het dus ook gaan! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minutes ago, Yvie said:

Wat een fijne update weer! En super dat het zo goed met je gaat! 

Ik zit nu op 2 dagen PO, hoop dat ik over 20 dagen ook zo'n update kan geven! En ze zien er echt zo mooi uit bij je!

Blij voor je!

Ah lief, dankje! :53:

 

Hoe gaat het nu met jou? En heb je ze inmiddels al durven bekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het wel goed. Ik doe rustig aan en neem netjes mijn pijnstillers en dan is het prima te doen. Je moet alleen geen onverwachte bewegingen maken. Maar ik kan zelf mijn boterhammen smeren.

 

Neeeee haha, heb wel beetje gegluurd, maar beha is nog niet los geweest. Plan is om vandaag te gaan douchen als mijn vriend weer thuis is. Heel spannend! Het voelt vandaag wel veel strakker allemaal als gister.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marg23,

 

Fijn om te lezen dat het herstel zo goed is gegaan. Je hebt ook echt mooie foto's en mag trots zijn op het resultaat!

 

Over 3 weken is het mijn beurt. Vannacht heb ik al gedroomd over de operatie. Merk dat ik het nu toch wel spannend ga vinden. Vooral het moment dat je wegzakt en dat je daar gaan invloed op hebt. Ik hoop zo dat ik na afloop kan zeggen dat het allemaal meevalt en dat ik ook mooie grotere borsten heb.

 

Nu nog lekker de komende weken op het forum lezen en de laatste voorbereidingen treffen.

 

Gr. L**

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie Ah fijn! Gelukkig dat je niet compleet afhankelijk bent van anderen. Inderdaad zeker in het begin wel echt voorzichtig doen met abrupte bewegingen en zo min mogelijk kracht zetten, dan komt het helemaal goed :) 

 

Haha ik heb mn bh de eerste dag ook helemaal niet los gehad, en op de tweede dag durfde ik het ook pas 's avonds. Ben ook heel benieuwd of je er straks blij mee gaat zijn, hoewel ze in het begin waarschijnlijk nog niet zo super mooi zijn. Maar als je weet wat je vanaf komt voelt het vaak toch als een vooruitgang :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L** Wat lief, dankje! :53: 

Ah super spannend, maar het gaat helemaal goedkomen! Ben je al eens eerder onder narcose geweest? Dit was namelijk ook mijn eerste keer en ik vond het best wel spannend. Gelukkig was iedereen super lief en terwijl ik op de OK lag was iedereen me gewoon lekker aan de praat aan het houden. Op een gegeven moment voelde ik me heel erg wazig/wolkerig worden in mijn hoofd (toen kreeg ik ketamine, best lekker haha ;)). Ik weet nog dat ik naar de anesthesist keek, die zei: nu komt de propofol (is slaapmiddel), welterusten!. Daarna was ik ook echt direct weg. Ik vond het echt een prima ervaring, dus probeer je daar vooral niet druk om te maken. Lekker kletsen over iets leuks en je bent weer wakker voor je het weet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎11‎-‎2018 om 10:38, Marg23 zei:

Ik zal nog even een kleine update geven trouwens :) 

Ik ben inmiddels 22 dagen PO en ik voel me helemaal prima! Ik kan eigenlijk alles en doe waarschijnlijk meer dan goed voor me is. Maar aangezien ik echt absoluut nergens meer last van heb en me nergens beperkt in voel, doe ik alles ook maar gewoon.. 

 

Gevoel: Een week geleden ongeveer waren allebei m'n tepels nog mega overgevoelig. Links is inmiddels weer teruggekeerd naar normaal gevoel, rechts is nog steeds wel overgevoelig maar wel minder dan vorige week. 

Het gevoel in mn linkerborst is bijna helemaal terug, alleen een heel klein stukje boven de incisie is nog gevoelloos. 

Rechts is het gevoelloze stuk nog wel heel wat groter, maar ook daar heb ik wel het idee dat het langzaamaan beter wordt!

Pijn heb ik dus absoluut niet meer, eigenlijk al heel lang niet meer. Beperkingen voel ik evenmin. 

Littekens zien er heel goed uit! Mijn vriend heeft de draadjes op dag 16 weggeknipt en de littekens zitten goed dicht en zitten precies in de plooi. 

Slapen gaat goed, ik kan gewoon op allebei mn zij'en slapen zonder problemen :) 

Zelfstandigheid: Ik ben volledig zelfstandig, kan fietsen, boodschappen doen, koken, wassen, douchen. Alles! 

 

Inmiddels weten ook een stuk of 10 vrienden van mijn BV en iedereen was zo positief erover! Echt super fijn. Gelukkig snapte ook iedereen wel dat ik het van tevoren niet verteld had. 

 

Ik heb het idee dat ik wel mega veel geluk heb met hoe goed mijn herstel gaat! Lees eigenlijk vaker dat er toch nog wel wat last is na een aantal weken, dus ik denk dat ik meer uitzondering ben dan de regel. Maargoed, zo kan het dus ook gaan! :D 

 

Wat fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen en dat het zo goed gaat! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenny1981 hier gaat het echt boven verwachting goed. Ben al 5 km wezen wandelen en heb nog geen pijnstiller op. Slapen doe ik ook al een slag minder hoog ligt ook beter. Dus ben eigenlijk heel verrast hoe alles gaat. 

 

Ik heb last van de bh op mijn nek zou er heel graag een willen die met de banden verder naar je schouders zitten dus mochten er tips zijn heeel graag. De carefix ava zit ook zo hoog in je nek. 

 

Hoe is het bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nikka zei:

@Jenny1981 hier gaat het echt boven verwachting goed. Ben al 5 km wezen wandelen en heb nog geen pijnstiller op. Slapen doe ik ook al een slag minder hoog ligt ook beter. Dus ben eigenlijk heel verrast hoe alles gaat. 

 

Ik heb last van de bh op mijn nek zou er heel graag een willen die met de banden verder naar je schouders zitten dus mochten er tips zijn heeel graag. De carefix ava zit ook zo hoog in je nek. 

 

Hoe is het bij jou? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nikka zei:

@Jenny1981 hier gaat het echt boven verwachting goed. Ben al 5 km wezen wandelen en heb nog geen pijnstiller op. Slapen doe ik ook al een slag minder hoog ligt ook beter. Dus ben eigenlijk heel verrast hoe alles gaat. 

 

Ik heb last van de bh op mijn nek zou er heel graag een willen die met de banden verder naar je schouders zitten dus mochten er tips zijn heeel graag. De carefix ava zit ook zo hoog in je nek. 

 

Hoe is het bij jou? 

Oh wat fijn, misschien slaap ik wel te laag kan echt niet met 3 kussens slapen, maar gaat ook steeds beter, ik heb wel de ava besteld, ik heb nu de Bonnie en die zit bij mij goed.. heb je die niet bij de kliniek gekocht? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 & @Jenny1981 ik heb ook de Bonnie idd ze hebben hem vanuit de kliniek ingesteld en heb hem nooit losser gedaan. Denk misschien heeft dat een reden :blush:

 

Ik kan ook niet met kussens slapen dus heb hem onder mijn matras gelegd zodat daar de buiging in zit. En dan slaap ik gewoon op mijn hoofdkussen en een kussen in mijn knieholte. Ik heb nog geen 2e besteld. Vind zonder bh het fijnste haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nikka zei:

@Marg23 & @Jenny1981 ik heb ook de Bonnie idd ze hebben hem vanuit de kliniek ingesteld en heb hem nooit losser gedaan. Denk misschien heeft dat een reden :blush:

 

Ik kan ook niet met kussens slapen dus heb hem onder mijn matras gelegd zodat daar de buiging in zit. En dan slaap ik gewoon op mijn hoofdkussen en een kussen in mijn knieholte. Ik heb nog geen 2e besteld. Vind zonder bh het fijnste haha 

Dat is een goed idee, ga ik uitproberen. Ik slaap normaal ook altijd zonder bh, even wennen dus en nog 5 n halve week volhouden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Vampire zei:

Leuk om dit te lezen. Lekker positief topic! Ik zelf ben rond de 1.70 en weeg 58 kg dus aardig vergelijkbaar. Ik heb 70AA en krijg rond de 300 cc. Zou ik in je album mogen meekijken? Ben nu wel benieuwd!

Ik denk dat je @Nikka bedoelt, want ik ben 176 cm en 66 kilo vanmorgen iig hahaha, en mijn voorsituatie was een cup c... succes mijn album staat openbaar zou als je toch zou willen kijken ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.