Ga naar inhoud

Marg23 : 30 oktober 2018 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden, Marg23 zei:

ik heb volgende week mijn diploma uitreiking en dan kan ik uiteraard die Carefix Bonnie niet aan, onder mn mooie jurk. Vandaag dus een bh geshopt, maat 75D! Wowie! Klein euforisch momentje van de dag :43:

Ahh dat zijn de leuke dingen!! Zal er vast en zeker super uitzien!! #geluksmomentje hihi:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update 6 weken PO

 

Zo, long time no see... Ik ben vandaag precies 6 weken PO en wat is de tijd snel gegaan. De laatste tijd ging het zo goed dat ik eigenlijk nauwelijks meer op het forum ben geweest....

Vandaag had ik de laatste controle bij de chirurg. Ik mag weer rustig aan beginnen met sporten en mag in principe alles doen (ook tennissen, squashen) maar wel goed naar m'n lichaam luisteren. Pijn betekent dat je te ver bent gegaan en dat je dus echt rustiger aan moet doen. 

Verder heb ik in mijn rechter borst nog steeds groot stuk boven mijn litteken en de zijkant van mijn borst wat gevoelloos is en mijn tepel is juist overgevoelig, maar dit kan nog steeds vooruitgaan (tot zelfs1 - 1,5 jaar na de operatie!)

Gelukkig zag alles er verder goed uit en is hij net zo tevreden als ik ben :) Ik merk dat ze steeds zachter worden en al een heeeeel klein beetje 'wiebelen' als ik geen bh aanheb. :126:

 

Twee weken geleden heb ik van vrienden een bon van de hunkemoller gekregen, dus die ga ik deze week maar eens inwisselen voor een mooie nieuwe bh! :D  Ik had stiekem al 1 bh gekocht bij de H&M (75D, wow wat groot!) dus ben benieuwd wat er uit gaat komen als mijn maat écht opgemeten gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles zo goed met je gaat en 6 weken PO al, heerlijk!

Lijkt me heel gek dat je "ineens" weer alles mag doen! 

 

Haha wiebelen, heerlijk zeg!

 

Super dat je zo blij bent en dat alles goed gaat! Geniet er van en shop ze! Benieuwd waar je op uit komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/11/2018 at 8:31 PM, Yvie said:

Super dat je zo blij bent en dat alles goed gaat! Geniet er van en shop ze! Benieuwd waar je op uit komt!

Nou dat was toch wel even schrikken ook :o 70E! Het klinkt zo enorm groot, maar in kleren vind ik (en eigenlijk iedereen) het er meer uitzien als een mooie C-cup. En zelfs naakt vind ik ze ook niet mega groot ogen ofzo. 

Anyway, die 150 cc per cupmaat mag wat mij betreft echt de deur uit want met 285 cc van kleiner dan A naar een E klopt dan toch niet helemaal. @Ellen125 dat zei jij een tijdje terug ook al volgens mij :P

 

Verder heb ik afgelopen vrijdag weer voor het eerst getennist, en dat ging gelukkig heel goed! Tijdens het tennissen helemaal geen last gehad van mijn borst(en) en de dag daarna heel even wat prikkende pijn maar twijfel of het van het tennissen kwam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Marg23

Ik weet eigenlijk waar dat vandaan komt dat 150cc 1 cupmaat is. Misschien voor het zicht, maar zeker niet met je cupmaat. Dat je nu op een 70E uitkomt heeft ook de maken met je omvang. Je bent net zoals mij dan smal van boven en dan ga je gewoon sneller omhoog met de cupmaat. 

BB zei dat in mijn geval 1cm projectie al 1 cupmaat erbij is. Dat klinkt ook een stuk logischer.

 

Wel tof dat je een 70E hebt nu. Vind dat een mooie maat. Misschien verandert het nog dus ik zou nog niet teveel en te dure bh’s kopen ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik riep de vorige week nog dat ik daar geen last van heb, om ineens te constateren dat die schattige borsten die naakt ogen als een volle c/ kleine d aangekleedt ineens bombers van kaliber e cup lijken, en zoals het er uit ziet zal dat ook mijn maat zijn ... Mijn omvang is overigens 78 en ik ben 1.66 bij 62 kilo, had voor de wissel een d en ben van voor de spier 260 cc naar dual plane 310 gegaan ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Marg23 zei:

Nou dat was toch wel even schrikken ook :o 70E! Het klinkt zo enorm groot, maar in kleren vind ik (en eigenlijk iedereen) het er meer uitzien als een mooie C-cup. En zelfs naakt vind ik ze ook niet mega groot ogen ofzo. 

Anyway, die 150 cc per cupmaat mag wat mij betreft echt de deur uit want met 285 cc van kleiner dan A naar een E klopt dan toch niet helemaal. @Ellen125 dat zei jij een tijdje terug ook al volgens mij :P

 

Verder heb ik afgelopen vrijdag weer voor het eerst getennist, en dat ging gelukkig heel goed! Tijdens het tennissen helemaal geen last gehad van mijn borst(en) en de dag daarna heel even wat prikkende pijn maar twijfel of het van het tennissen kwam. 

Wow dat klinkt  idd enorm, maar op je foto's zien ze er echt niet uit als een E. Dan ben ik heel benieuwd waar ik op uit ga komen, heb 295cc laten plaatsen.:blink: 

 

Fijn dat het tennissen goed gaat! Tot hoe lang had jij spierpijn bij je borsten? Ik zit nuop bijna 4 weken en voel het nog. Had gisteravond de hik en dat vond mn linkerborst niet grappig.  Had verwacht dat de spierpijn sneller weg zou trekken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Ellen125 said:

Hey @Marg23

Ik weet eigenlijk waar dat vandaan komt dat 150cc 1 cupmaat is. Misschien voor het zicht, maar zeker niet met je cupmaat. Dat je nu op een 70E uitkomt heeft ook de maken met je omvang. Je bent net zoals mij dan smal van boven en dan ga je gewoon sneller omhoog met de cupmaat. 

BB zei dat in mijn geval 1cm projectie al 1 cupmaat erbij is. Dat klinkt ook een stuk logischer.

 

Wel tof dat je een 70E hebt nu. Vind dat een mooie maat. Misschien verandert het nog dus ik zou nog niet teveel en te dure bh’s kopen ;) 

 

xx

Ja nouja overal op internet staat het.. Opzich zal er vast wel een kern van waarheid inzitten, maar het klopt zeer zeker niet voor iedereen! En nee I know, heb er nu 3 en dat is wel weer even genoeg voor de komende tijd! 

 

5 hours ago, Sjuul said:

En ik riep de vorige week nog dat ik daar geen last van heb, om ineens te constateren dat die schattige borsten die naakt ogen als een volle c/ kleine d aangekleedt ineens bombers van kaliber e cup lijken, en zoals het er uit ziet zal dat ook mijn maat zijn ... Mijn omvang is overigens 78 en ik ben 1.66 bij 62 kilo, had voor de wissel een d en ben van voor de spier 260 cc naar dual plane 310 gegaan ..

Hoeveel weken po ben je nu? Volgens mij is het resultaat na DP wel 'kleiner'  dan wanneer je hetzelfde aantal cc's voor de spier zou doen, toch? Zijn ze voor je gevoel erg veranderd qua grootte in vergelijking met hoe ze waren? Ik vind het zo gek, had ook echt niet gedacht dat het bij mij een E zou worden. Begon met passen met C's (want heb zelf opgemeten en met zo'n tabel gekeken en volgens die tabel zou het 70C zijn..) maar dat was natuurlijk veeeeeeels te klein haha. Ben benieuwd waar jij op gaat uitkomen!

 

5 hours ago, Yvie said:

Wow dat klinkt  idd enorm, maar op je foto's zien ze er echt niet uit als een E. Dan ben ik heel benieuwd waar ik op uit ga komen, heb 295cc laten plaatsen.:blink: 

 

Fijn dat het tennissen goed gaat! Tot hoe lang had jij spierpijn bij je borsten? Ik zit nuop bijna 4 weken en voel het nog. Had gisteravond de hik en dat vond mn linkerborst niet grappig.  Had verwacht dat de spierpijn sneller weg zou trekken.

 

Ja het klinkt echt bizar groot, maar inderdaad, zo zien ze er (gelukkig) niet uit. Kan helaas geen foto's meer toevoegen in mijn album want die zit al 'vol' bij mijn membership. 

 

Ik had echt maar vrij kort (spier)pijn, ik denk echt maar iets van anderhalve week tot twee weken ofzo. Daarna deed ik eigenlijk alweer bijna alles, behalve sporten, dat heb ik netjes 6 weken niet gedaan.. Maar ik denk wel dat ik daarmee heel veel geluk heb gehad hoor! Ik had eigenlijk verwacht dat ik inderdaad wel zeker een aantal weken flink 'beperkt' zou zijn, maar dat viel dus alles mee. Wordt het gevoel wel minder bij je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23,

Ik ben 6 weken po nu en had de vorige keer zowel een visuele als maatgerelateerde D cup met 260 low profile voor de spier .. Nu heb ik 310 dual plane, het lijkt naakt een volle c tot een kleine D maar de helft van mijn bh’s past dus niet meer en die zijn D .. Als ik kleren aan heb ziet het er ook echt uit als een E cup ondanks dat de pc er dus ook vanuit ging dat ik wat minder volume zou hebben door kapselverwijdering en de dual plane plaatsing, ik ga uiteraard geen dure bh’s kopen en ook maar 1 of 2 want ik denk dat dit nog gaat veranderen omdat ze nog vrij stevig zijn en dit nog gaat veranderen ..

 

Volgens de tabel van sapph zou ik een D cup moeten hebben, maar de bandjes lijken te kort en de beugels zitten ook niet echt prettig dus ik denk toch echt dat het nu al een E is, morgen even gauw regelen dan laat ik nog weten wat de stand voor nu is ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 ik zou me maar niet te blind staren op de letter van je cupmaat. Zolang je blij bent met het formaat is dat toch hetgeen wat telt. Ik vind die van mij in kleding ook gewoon netjes van formaat en goed passend bij mijn lichaam. Maar geen idee welke cupmaat ik nu heb. Heb zelf een x staan meten maar toen kwam ik op een A uit, dat leek me dan weer wat vreemd :lol:

 

Ik kan ook weer veel en doe soms denk ik ook al wel te veel. Maar die spieren voel ik  nog steeds. Ben verkouden en soms als in mn neus ophaal dan voel ik een spier (Dat klinkt heel vreemd, I know:4:) en gister dus met de hik. Het staat gewoon nog best strak allemaal.

 

Mn PO beha begint iets beter te zitten, het wisselt nog per dag. Doe mn beha elke avond wel even een uur uit als ik op de bank zit. Aan de ene kant lijkt het "al" 4 weken geleden, maar aan de andere kant is het meer "pas" 4 weken geleden als je er vanuit gaat dat het wel een half jaar kan duren voor je het eindresultaat goed kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/16/2018 at 7:26 PM, Sjuul said:

@Marg23,

Ik ben 6 weken po nu en had de vorige keer zowel een visuele als maatgerelateerde D cup met 260 low profile voor de spier .. Nu heb ik 310 dual plane, het lijkt naakt een volle c tot een kleine D maar de helft van mijn bh’s past dus niet meer en die zijn D .. Als ik kleren aan heb ziet het er ook echt uit als een E cup ondanks dat de pc er dus ook vanuit ging dat ik wat minder volume zou hebben door kapselverwijdering en de dual plane plaatsing, ik ga uiteraard geen dure bh’s kopen en ook maar 1 of 2 want ik denk dat dit nog gaat veranderen omdat ze nog vrij stevig zijn en dit nog gaat veranderen ..

 

Volgens de tabel van sapph zou ik een D cup moeten hebben, maar de bandjes lijken te kort en de beugels zitten ook niet echt prettig dus ik denk toch echt dat het nu al een E is, morgen even gauw regelen dan laat ik nog weten wat de stand voor nu is ..

Ach, cupmaat zegt natuurlijk ook niet alles ;) Ik ben al lang blij dat ik ze er mooi uit vind zien en dat ik de maat (voor het oog) goed bij mij en mijn lichaam vind passen. Dat is toch het voornaamste! Ik vind dat hier wel vaak een beetje wordt 'blindgestaard' op cupmaat / aantal cc's, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is waar het om gaat. Maaar ben wel benieuwd waar je op uit bent gekomen :D 

 

On 12/16/2018 at 7:42 PM, Yvie said:

@Marg23 ik zou me maar niet te blind staren op de letter van je cupmaat. Zolang je blij bent met het formaat is dat toch hetgeen wat telt. Ik vind die van mij in kleding ook gewoon netjes van formaat en goed passend bij mijn lichaam. Maar geen idee welke cupmaat ik nu heb. Heb zelf een x staan meten maar toen kwam ik op een A uit, dat leek me dan weer wat vreemd :lol:

 

Ik kan ook weer veel en doe soms denk ik ook al wel te veel. Maar die spieren voel ik  nog steeds. Ben verkouden en soms als in mn neus ophaal dan voel ik een spier (Dat klinkt heel vreemd, I know:4:) en gister dus met de hik. Het staat gewoon nog best strak allemaal.

 

Mn PO beha begint iets beter te zitten, het wisselt nog per dag. Doe mn beha elke avond wel even een uur uit als ik op de bank zit. Aan de ene kant lijkt het "al" 4 weken geleden, maar aan de andere kant is het meer "pas" 4 weken geleden als je er vanuit gaat dat het wel een half jaar kan duren voor je het eindresultaat goed kan zien.

Je hebt helemaal gelijk (zie hierboven, haha). Hoe gaat het nu met je? Is de spierpijn al wat opgeklaard? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marg23 de cupmaat voor de dame is wat de auto is voor de heer ? een statussymbool oftewel een flinke dosis zelfvertrouwen .. Ik ben het wel met je eens dat de cupmaat net zoals de cc’s een dingetje is waar te veel waarde aan gekoppeld wordt maar denk ook dat het een beetje de “bijwerking” van het forum is .. Hier lees je over dingen die je vaak met je arts niet eens bespreekt in de eerste instantie ... Het “de dokter weet het beste wat goed voor me is” van vroeger is ook al niet meer de trend en de moderne vrouw is mondig en weet precies wat ze wil en wat ze mooi vindt ... 

 

Voor nu ben ik op een 80 E uitgekomen maar met mijn D cup was ik ook heel happy ... Dat maatje meer was ook echt een verrassing waar ik niet op gerekend had en ook niet op voorbereid was, het is niet zo heel veel verschil en het past bij mijn lichaam, ik hoop ook eigenlijk niet dat ze nog groter gaan worden in de komende maanden ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul Klopt, ik moet zeggen dat ik me ook wel enigszins schuldig heb gemaakt aan het opscheppen over mijn nieuwe cupmaat, hihi :P

 

Het klinkt alsof je in ieder geval niet ontevreden met met je nieuwe maat. Ik hoop met je mee dat ze zo zullen blijven dan! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Marg23 zei:

@Sjuul Klopt, ik moet zeggen dat ik me ook wel enigszins schuldig heb gemaakt aan het opscheppen over mijn nieuwe cupmaat, hihi :P

 

Het klinkt alsof je in ieder geval niet ontevreden met met je nieuwe maat. Ik hoop met je mee dat ze zo zullen blijven dan! :D 

 

Jazeker ben ik tevreden, ik vind ze prachtig ? .. Het is geen opscheppen over je nieuwe maat, je bent blij en deelt het met je boezemvriendinnen hier ?, je gaat gewoon lekker mee in de overheersend blije heppie de peppie sfeer hier op het forum .. Mooi toch !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.