Marg23

Marg23 : 30 oktober 2018 : Dr. Bauland : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal, 

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar ben al jaren lang aan het denken om een borstvergroting te doen. Ik heb eigenlijk nooit echt borsten gehad (70aa tot 70a) en ben daar ook veel mee gepest. Toen zelfs mijn oma er een (per ongeluke) opmerking over maakte was ik er wel echt klaar mee. Al die tijd dacht ik toch een beetje dat een borstvergroting iets was voor meiden die meedoen aan programma's als ex on the beach en temptation, maar ik zie gelukkig in dat dat al lang niet meer zo is! Na jaren lang wikken en wegen heb ik nu dan toch eindelijk een consult ingepland. Ik lees veel goede ervaringen over kliniek Heyendael, dus daar hoop ik naar toe te kunnen gaan. Verder had ik voordat ik op dit forum kwam al een consult gepland bij A-klinieken in Zevenaar. 

Iemand nog gouden tips voor goede chirurgen / klinieken in zuid-oost Nederland? :)

Groetjes van mij

Hoi meiden, 

Ik heb inmiddels mijn eerste consult gehad bij dr. Bauland. Op weg er naar toe wilde ik eigenlijk alleen maar weer omdraaien (zenuwen) maar eenmaal daar was dat als sneeuw voor de zon verdwenen. Super lieve assistente en heel aardige dokter! Tijdens het passen wist ik het pas écht zeker: dit wil ik! 

Zelf was ik al aardig onder de indruk van 245 cc (want ja, niks gewend), maar op aanraden van de consulente nog 285 geprobeerd en dat leek me ook wel prima. Uit berichten hier lees ik ook altijd: bij twijfel altijd de grootste kiezen. 

Nu mijn vraag: zijn er meiden met ongeveer dezelfde voor-situatie als ik (1.73m, 60 kg, 70aa/a) die ongeveer 285 cc (rond, dualplane) hebben gekregen? Zo ja, dan ben ik super benieuwd naar verhalen en foto's (: 

Groetjes

Wat goed dat je deze stap hebt gezet! Stiekem moest ik wel lachen over jouw mening omtrent borstvergrotingen en programma’s als temotation Island. Ik keek dat elke donderdag met veel plezier haha. Ik ben zelf vorige week maandag via faceland bij Bauland geopereerd door Gabriel Jansen zeker een aanrader. Ik ben 1.64 en ongeveer 52 kilo, niet echt vergelijkbaar met jou dus. Ik heb 355 cc dual plane laten plaatsen en het is zeker niet extreem groot op mijn kleine lichaam. Kies dus niet voor te klein zou ik je willen meegeven! Op mijn profielfoto zie je dat heg echt niet te groot is. Als je mijn album wilt bekijken moet je maar even een seintje geven :)

liefs kim

Thanks voor je reactie! Haha, ik ben zelf ook enorm fan van temptation hoor ;) Heb zitten smullen van de vips-serie! 
Hoe was jouw voor-situatie qua cupmaat? En voor welk merk heb jij gekozen? Mentor of Motiva? En welke vorm/profiel? 
Ik zou graag je album willen bekijken! (: 

Ik hoorde dus net van een vriendin dat zowel Rosanna en Niels als Donny en Amijé weer bij elkaar zijn... omg.

ik had een 70A/B. En ik heb bewust gekozen voor Motiva omdat deze implantaten het nieuwst zijn en het meest natuurlijk aanvoelen/eruit zien, minste kans op rimpelvorming geven en minste kans op kapselvorming. Ik heb de ergonomix full. Dit is een rond implantaat dat zich gedraagt als een anatomische en geheel met je lichaam mee beweegt door de speciale gel die erin zit. Dit oogt en voelt dus ook het meest natuurlijk. Ik wilde niet inleveren op de ‘bolling’ dus heb daarom gekozen voor een full profiel van 355 cc. Kost wat meer, maar dan heb je ook wat :) 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album!

Rosanna en Niels gaan zelfs trouwen! Over bijzonder gesproken haha.

En thanks voor het toevoegen! Ziet er super mooi uit, en dat zelfs 10 dagen po al! Hoop dat het bij mij ook zo mooi gaat worden :D Ik wil ook het liefst de motiva, maar twijfel nog of ik de ergonomix wil of de 'normale'. Ga ik nog een nachtje over slapen.

Dankjewel! Succes met nadenken, ik heb er ook even over nagedacht en dit op het allerlaatste moment besloten. Als je nog vragen hebt kun je ze altijd stellen :58:

Ik heb een datum! :D 30 oktober gaat het gebeuren. Spannend! 

@Marg23

hoi hoi, aangezien ik een datum zie, heb ik de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Nee hoor, je had het netjes gedaan, eerst voorstellen, maar als we dan zien dat er een datum bekend is, dan passen we altijd de titel aan en verhuizen het topic.

Oké :) 

Maargoed: over twee maandjes is het dus zo ver! Spannend! Het is uiteindelijk Motiva ergonomix 285 cc Demi geworden. 

Iemand nog tips qua voorbereiding? Dingen in huis halen? Dingen regelen? 

Alle tips zijn welkom ^^

Ik vind het een hele goede vraag... 

Ik las dat er meiden zijn die zijn begonnen met Arnica en vitamine supplementen. 

Ik ga dit nog navragen bij Dr Verdonck. 

Hey,

ik heb 2 weken op voorhand magnesium met extra vitaminen bij ingenomen. 

Arnica heb ik niet genomen, omdat ik dit nergens vond, maar was niet nodig achteraf gebleken. Ze zaten 2 wk in een drukverband, maar niks blauw te zien daarna. 

Zou wel wat extra paracetamol in huis halen, omdat ik met mijn voorschrift niet genoeg had. Dat was maar voor 1 week.

Ben nu 4 weken po, als je nog iets wil weten vraag gerust.

grtjs xx