Ga naar inhoud

IneT : 24 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei IneT:

Ik heb hem ook net besteld. Ben ook van België dus 10 euro verzending maar dan is het nog steeds goedkoper dan bij hen.

Bedankt voor de tip!

Mijne is vandaag aangekomen! Hij zit heel goed (aleja voor die paar seconden dan toch;)

 

die kleefband voelde eerst heel gek aan maar kleeft wel goed stevig dus dat is al goed! Ik heb de zwarte genomen. Het is inderdaad niet dik dus als je geen diep gesneden topje aandoet zou je hem niet kunnen zien denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand ervaring met sporten na het herstel? Ik doe 3/w jump and bounce, is toch wel redelijk intensief. Daar tussen loop ik soms ook nog. Van de pc mag ik sowieso niet voor 8 weken opnieuw beginnen maar ik stel me zo voor dat wanneer ik opnieuw begin met de Bounce mijn prothesen in mijn nek zullen belanden..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goede avond.

 

Woensdag was het dan eindelijk zo ver!

Alles is vlot verlopen. Alleen bij het wakker worden had ik enorme pijn aan mijn rechter arm, is gelukkig al wel wat weggetrokken.

Om 13u45 zat ik thuis opnieuw in de zetel, maar toen begon het pas.. Weer enorm ziek door de narcose ondanks dat ik dit had aangegeven en hiervoor iets kreeg. Tot middernacht continu overgeven, elke slok die ik nam kwam er bijna dadelijk terug uit. Vreselijk. Hierdoor gisteren heel erge pijn aan mijn ribben. Vandaag is dit gelukkig al wat beter.

Ik ervaar eigenlijk niet heel veel pijn, eerder wat ongemak. Wel af en toe een enorme druk op mijn borstbeen. Voor de rest gaat het al bij al goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, IneT zei:

Goede avond.

 

Woensdag was het dan eindelijk zo ver!

Alles is vlot verlopen. Alleen bij het wakker worden had ik enorme pijn aan mijn rechter arm, is gelukkig al wel wat weggetrokken.

Om 13u45 zat ik thuis opnieuw in de zetel, maar toen begon het pas.. Weer enorm ziek door de narcose ondanks dat ik dit had aangegeven en hiervoor iets kreeg. Tot middernacht continu overgeven, elke slok die ik nam kwam er bijna dadelijk terug uit. Vreselijk. Hierdoor gisteren heel erge pijn aan mijn ribben. Vandaag is dit gelukkig al wat beter.

Ik ervaar eigenlijk niet heel veel pijn, eerder wat ongemak. Wel af en toe een enorme druk op mijn borstbeen. Voor de rest gaat het al bij al goed :)

Hallo! 

 

Spijtig dat je zo ziek werd! Ik kan me voorstellen dat overgeven na je operatie een hel moet zijn!! 

 

Gaat het nu al wat beter met je? Veel last?

 

Veel beterschap x

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Pipo1 zei:

Hallo! 

 

Spijtig dat je zo ziek werd! Ik kan me voorstellen dat overgeven na je operatie een hel moet zijn!! 

 

Gaat het nu al wat beter met je? Veel last?

 

Veel beterschap x

Hoi,

 

Ja hoor, gaat eigenlijk goed. Borsten voelen nog wat stram aan maar eigenlijk heb ik geen pijn. 

Enkel mijn rechterschouder doet pijn, lijkt alsof er iets gekneld zit.

Dankje! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

 

Hoi IneT, welke prothese van Motiva heb je net laten plaatsen? Ik twijfel hier enorm tussen de Ergonomix (zou 295cc) worden of de progressive (zou 275cc worden). Ben je voor de rest tevreden over de. Verdonck? Je leest hier immers goede en een pak minder goede ervaringen. Zou ik een kijkje mogen nemen in je album? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2018 om 18:55, Pipo1 zei:

Hallo!

24 oktober is niet lang meer!

Mijn operatie staat op 26 oktober bij dr. Verdonck dus we verschillen 2 dagen! 

18oktober ga ik nogmaals passen om zeker te zijn. Ik kom van een iets vollere a-cup en krijg normaal 255cc dualplane motiva! 

Heb mijn borstband al online besteld die ook door dr. Verdock was goedgekeurd maar deze was iets goedkoper en is dunner dus minder zichtbaar onder de kleren! 

Voor de rest ben ik me al druk aan het voorbereiden! Ik heb gelezen dat de pijn en last wordt verzacht als je op voorhand al wat vitaminen neemt dus ik heb pilletjes van de kruidvat genomen zoals zink, magnesium en vitamine C.

Ik ben zelf doodsbang voor strea dus ik smeer elke avond zoete amandelolie op mijn borsten omdat dit het zou tegenhouden.

 

Nog iets meer dan een weekje wachtten! Spannend!!

 

Laat me weten hoe het is gegaan!

groetjes!

Hoi Pipo1, ik lees dat je ook door dr. Verdonck onder handen bent genomen. ;) is alles meegevallen en ben je blij met het resultaat tot nu toe? Zelf wil ik nog in november geopereerd worden door hem, maar twijfel nog tss de Motiva Ergonomix 295cc en de Motiva Progressive 275cc. Ik zou van een A naar een C cup hiermee gaan. Zou ik misschien een kijkje mogen nemen in jouw album? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Cornelius zei:

 

Hoi IneT, welke prothese van Motiva heb je net laten plaatsen? Ik twijfel hier enorm tussen de Ergonomix (zou 295cc) worden of de progressive (zou 275cc worden). Ben je voor de rest tevreden over de. Verdonck? Je leest hier immers goede en een pak minder goede ervaringen. Zou ik een kijkje mogen nemen in je album? Groetjes!

Hoi,

 

ik heb de progressive 255cc laten plaatsen omdat ik bovenaan weinig tot geen volume had. Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Morgen op controle en dan mag het verband er pas af. Heb ze dus nog niet gezien. Ik maak een album aan zodra de dames uit hun verpakking zijn :D. Zoveel negatieve ervaringen ben in hier eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen over hem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Cornelius zei:

Hoi Pipo1, ik lees dat je ook door dr. Verdonck onder handen bent genomen. ;) is alles meegevallen en ben je blij met het resultaat tot nu toe? Zelf wil ik nog in november geopereerd worden door hem, maar twijfel nog tss de Motiva Ergonomix 295cc en de Motiva Progressive 275cc. Ik zou van een A naar een C cup hiermee gaan. Zou ik misschien een kijkje mogen nemen in jouw album? Groetjes!

Hallo! 

 

Alles is super goed gegaan! Ik voelde me niet misselijk en vond die dag zelfs kei leuk! Die verpleger was geweldig om mee te lachen! Alles ging zo soepel en vlot..

 

Ik werd wakker en heb meteen alles zelf kunnen doen qua aankleden en stappen enzo. Ik had de eerste dagen enkel last van mijn rug en steken in mijn borsten. Daarna ging de pijn weg en had ik even last van misselijkheid. 

 

Morgen mag ik een sportbh dragen dus mag dag verband er eindelijk af! Ik heb nu af en toe eens steken in mijn borsten maar dat is enkel al ik lang en veel gewandeld heb. Ik kan mijn armen weer gewoon bewegen!

 

Ik ben super content met het resultaat! Was even bang hoe het zou zijn zonder verband maar ik ben meer dan tevreden! Ik heb uiteindelijk gekozen voor links 255cc en rechts 235cc dualplane motiva progressive plus! 

Ik draag graag triangle bikini's en topjes dat wat dieper uitgesneden is (nu ik dat kan!) en dan zei dr Verdonck dat ik dan beter deze maten kon nemen in progressive plus voor een puqh up effect. Ik kon ook een maat groter nemen maar dan zou het iets te hard opvallen met een push up effect.. 

 

Ik heb momenteel geen album maar ik zal anders uitzoeken hoe ik privé foto's kan sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Pipo1 zei:

Hallo! 

 

Alles is super goed gegaan! Ik voelde me niet misselijk en vond die dag zelfs kei leuk! Die verpleger was geweldig om mee te lachen! Alles ging zo soepel en vlot..

 

Ik werd wakker en heb meteen alles zelf kunnen doen qua aankleden en stappen enzo. Ik had de eerste dagen enkel last van mijn rug en steken in mijn borsten. Daarna ging de pijn weg en had ik even last van misselijkheid. 

 

Morgen mag ik een sportbh dragen dus mag dag verband er eindelijk af! Ik heb nu af en toe eens steken in mijn borsten maar dat is enkel al ik lang en veel gewandeld heb. Ik kan mijn armen weer gewoon bewegen!

 

Ik ben super content met het resultaat! Was even bang hoe het zou zijn zonder verband maar ik ben meer dan tevreden! Ik heb uiteindelijk gekozen voor links 255cc en rechts 235cc dualplane motiva progressive plus! 

Ik draag graag triangle bikini's en topjes dat wat dieper uitgesneden is (nu ik dat kan!) en dan zei dr Verdonck dat ik dan beter deze maten kon nemen in progressive plus voor een puqh up effect. Ik kon ook een maat groter nemen maar dan zou het iets te hard opvallen met een push up effect.. 

 

Ik heb momenteel geen album maar ik zal anders uitzoeken hoe ik privé foto's kan sturen.

Wat fijn voor je dat het allemaal zo positief is verlopen!! Nu ben ik al wat meer gerust gesteld. Ik ben nog maar 1 keer gaan passen met mijn vriend, maar wil het daar bij laten zodat ik niet nog meer ga twijfelen. Omdat ik eind november sta ingepland moet ik tegen de 15de een beslissing hebben genomen ivm de prothese,... Wat moeilijk!! Je hebt 2 verschillende volumes, is dit omdat je voorsituatie ook echt een verschil vertoont tussen beide borsten? Verdonck zei me dat mijn borsten ook een klein verschil vertonen, meeste vrouwen hebben dit van nature, maar hij vindt het niet noemenswaardig om dit te corrigeren door verschillende volumes van prothese te gebruiken ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Cornelius zei:

Wat fijn voor je dat het allemaal zo positief is verlopen!! Nu ben ik al wat meer gerust gesteld. Ik ben nog maar 1 keer gaan passen met mijn vriend, maar wil het daar bij laten zodat ik niet nog meer ga twijfelen. Omdat ik eind november sta ingepland moet ik tegen de 15de een beslissing hebben genomen ivm de prothese,... Wat moeilijk!! Je hebt 2 verschillende volumes, is dit omdat je voorsituatie ook echt een verschil vertoont tussen beide borsten? Verdonck zei me dat mijn borsten ook een klein verschil vertonen, meeste vrouwen hebben dit van nature, maar hij vindt het niet noemenswaardig om dit te corrigeren door verschillende volumes van prothese te gebruiken ... 

Mijn linkerborst is qua volume wat kleiner maar de plooi hiervan is ook hoger dan bij mijn rechterborst waardoor het effect meer opviel. Hij zei dat 25cc niet veel verschil is en hij hiermee het effect kon verkleinen maar er sowieso nog een verschil ging blijven want aan de plooi kon hij niets doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, IneT zei:

Hoi,

 

ik heb de progressive 255cc laten plaatsen omdat ik bovenaan weinig tot geen volume had. Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Morgen op controle en dan mag het verband er pas af. Heb ze dus nog niet gezien. Ik maak een album aan zodra de dames uit hun verpakking zijn :D. Zoveel negatieve ervaringen ben in hier eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen over hem?

Wat spannend dat je ze morgen gaat zien!!! Ben heel benieuwd hoe ze bevallen :)

veel plezier en een fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.