Ga naar inhoud

IneT : 24 oktober 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Ik ben 27 en mama van 2 kindjes. Na 2 zwangerschappen en 2 lange borstvoedingsperiodes blijft er van mijn borsten amper iets over (a cup geraakt niet gevuld). Ik voel me niet meer goed in mijn vel. Dit gevoel beheerst meer en meer mijn leven. Vandaar dat ik de stap wil zetten.

Ik hoor graag van jullie welke pc jullie aanraden omgeving hasselt- Leuven, evenals de prijsverschillen. 

Volgende week donderdag heb ik een eerste afspraak bij Dr Muyldermans in het Jessa ziekenhuis. Heeft er iemand ervaring met hem? Ik las ergens op het forum dat de prijs bij hem wel veel hoger ligt..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @IneT,

 

Ik ben 31 en mama van 1 dochtertje. Na lang twijfelen heb ik ook de stap gezet om eens een afspraak te maken bij een pc. Na veel zoeken op internet ben ik terecht gekomen bij dokter Verdonck van de Belgian Breast Clinic in Diest. Ben ondertussen al twee maal langgewenst om eens te passen. De duurste bij hem zijn de prothesen van het merk Motiva en deze komen op 3395 euro. Ik heb ook voor deze gekozen. Mijn operatie staat gepland op 20 augustus. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Josy:

Hallo @IneT,

 

Ik ben 31 en mama van 1 dochtertje. Na lang twijfelen heb ik ook de stap gezet om eens een afspraak te maken bij een pc. Na veel zoeken op internet ben ik terecht gekomen bij dokter Verdonck van de Belgian Breast Clinic in Diest. Ben ondertussen al twee maal langgewenst om eens te passen. De duurste bij hem zijn de prothesen van het merk Motiva en deze komen op 3395 euro. Ik heb ook voor deze gekozen. Mijn operatie staat gepland op 20 augustus. 

Groetjes

 

Hoi Josy,

 

Dankjewel voor je reactie.

Ben jij bij meerdere artsen langs geweest?

Is die prijs all in? Anesthesie, dagopname, consultaties achteraf, enz inbegrepen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei IneT:

 

Hoi Josy,

 

Dankjewel voor je reactie.

Ben jij bij meerdere artsen langs geweest?

Is die prijs all in? Anesthesie, dagopname, consultaties achteraf, enz inbegrepen?

 

Hey,

 

Neen ik ben enkel bij dokter Verdonck langgewenst omdat ik er alleen paar positieve reacties over gelezen had. Ikzelf ben van Oostende dus is wel redelijk ver voor ons. Ja, alles is in de prijs inbegrepen (behalve een borstband voor na de operatie die denk ik 40 euro kost). Voor je eerste consultatie betaal je 35 euro en als je nadien nog eens terug wil om te passen is dat gratis. Ook de consultaties na de operatie zijn gratis.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Josy:

Hey,

 

Neen ik ben enkel bij dokter Verdonck langgewenst omdat ik er alleen paar positieve reacties over gelezen had. Ikzelf ben van Oostende dus is wel redelijk ver voor ons. Ja, alles is in de prijs inbegrepen (behalve een borstband voor na de operatie die denk ik 40 euro kost). Voor je eerste consultatie betaal je 35 euro en als je nadien nog eens terug wil om te passen is dat gratis. Ook de consultaties na de operatie zijn gratis.

 

Groetjes

 

Dankjewel voor de info!

Ik heb eigenlijk ook alleen maar positieve dingen over hem gelezen. Denk dat ik er ook eens langs ga.

voor jou begint het al af te korten!

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @IneT! Ik ben vorige week bij dr Verdonck geweest en als het lukt op mijn werk dan word ik 12 oktober geopereerd. Nu al zenuwachtig!! Maar wil het heel graag. Had vroeger een volle D cup maar nu ik twee kindjes verder ben is daar een slappe B van over. Wel een beetje bang voor de operatie omdat dat voor mij de eerste keer is dat ik geopereerd zak worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MeMarley:

Hoi @IneT! Ik ben vorige week bij dr Verdonck geweest en als het lukt op mijn werk dan word ik 12 oktober geopereerd. Nu al zenuwachtig!! Maar wil het heel graag. Had vroeger een volle D cup maar nu ik twee kindjes verder ben is daar een slappe B van over. Wel een beetje bang voor de operatie omdat dat voor mij de eerste keer is dat ik geopereerd zak worden. 

 

Voor mij niet de eerste keer operatie maar toch ook spannend hoor. 

Vooral een beetje bang voor wat er daarna gaat komen. Ik wil er toch ook nog zen beetje kunnen zijn voor de kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig he, dat de angst voor iedereen anders is. Ik zie het meest op tegen de operatie, al vind ik het idee dat ik de kinderen niet lekker kan vastpakken om te knuffelen en troosten ook niet zo fijn. Ik zou de eerste 4 dagen na de operatie niet alleen zijn met de kinderen.

 

Hoeveel CC en welke protheses ga je kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MeMarley:

Grappig he, dat de angst voor iedereen anders is. Ik zie het meest op tegen de operatie, al vind ik het idee dat ik de kinderen niet lekker kan vastpakken om te knuffelen en troosten ook niet zo fijn. Ik zou de eerste 4 dagen na de operatie niet alleen zijn met de kinderen.

 

Hoeveel CC en welke protheses ga je kiezen?

Ik ben de eerste dagen ook niet alleen.

Hij sprak over een 230cc (ik wil echt absoluut niet groot), motivas. Wat het juist zal worden bespreek ik in het tweede consult. Ik heb volgende week mijn echo en daarna maak ik opnieuw een afspraak voor tweede consult.(ik heb ook een fibroadenoom rechts, goedaardig gezwel, dus ik ben wel benieuwd of hij het zal laten zitten. Denk het wel, vermits hij er niet op inging toen ik erover vertelde.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Het komt nu wel zéér dichtbij!

 

Ik had graag nog enkele ervaringen gehoord van jullie.

Mijn dochter is bezig aan een toneel in haar klas (3kk). 26/10 gaan ze dit opvoeren voor de ouders. Ik wil hier echt naartoe maar ik vraag me af of dit zal lukken? Ik zou dan dag 2 zijn na de OP. Mijn dochtertje zou echt zeer hard teleurgesteld zijn moest ik er niet bij zijn.

Hoe hebben jullie de eerste dagen na de operatie ervaren? Wat lukt en wat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Dr verdonck geweest en heeft me door verwezen naar Dr Danau omdat er gelift zou moeten worden. Nu weet ik zelf niet goed wat doen ik ben bij hem geweest maar Dr Danau klonk precies niet echt overtuigt van de lifting naar mijn gevoel dus is het nodig ja nee. Bij Dr verdonck had ik wel een goei gevoel. Iemand van jullie hier ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

24 oktober is niet lang meer!

Mijn operatie staat op 26 oktober bij dr. Verdonck dus we verschillen 2 dagen! 

18oktober ga ik nogmaals passen om zeker te zijn. Ik kom van een iets vollere a-cup en krijg normaal 255cc dualplane motiva! 

Heb mijn borstband al online besteld die ook door dr. Verdock was goedgekeurd maar deze was iets goedkoper en is dunner dus minder zichtbaar onder de kleren! 

Voor de rest ben ik me al druk aan het voorbereiden! Ik heb gelezen dat de pijn en last wordt verzacht als je op voorhand al wat vitaminen neemt dus ik heb pilletjes van de kruidvat genomen zoals zink, magnesium en vitamine C.

Ik ben zelf doodsbang voor strea dus ik smeer elke avond zoete amandelolie op mijn borsten omdat dit het zou tegenhouden.

 

Nog iets meer dan een weekje wachtten! Spannend!!

 

Laat me weten hoe het is gegaan!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Pipo1:

Hallo!

24 oktober is niet lang meer!

Mijn operatie staat op 26 oktober bij dr. Verdonck dus we verschillen 2 dagen! 

18oktober ga ik nogmaals passen om zeker te zijn. Ik kom van een iets vollere a-cup en krijg normaal 255cc dualplane motiva! 

Heb mijn borstband al online besteld die ook door dr. Verdock was goedgekeurd maar deze was iets goedkoper en is dunner dus minder zichtbaar onder de kleren! 

Voor de rest ben ik me al druk aan het voorbereiden! Ik heb gelezen dat de pijn en last wordt verzacht als je op voorhand al wat vitaminen neemt dus ik heb pilletjes van de kruidvat genomen zoals zink, magnesium en vitamine C.

Ik ben zelf doodsbang voor strea dus ik smeer elke avond zoete amandelolie op mijn borsten omdat dit het zou tegenhouden.

 

Nog iets meer dan een weekje wachtten! Spannend!!

 

Laat me weten hoe het is gegaan!

groetjes!

Hoi,

 

Wij gelijken dan zeer sterk! Ik heb een zeer kleine a cup momenteel en krijg ook 255cc dual plane motiva progressive.

Mijn borsten zijn tijdens de zwangerschap en borstvoeding al sterk ‘uitgerokken’ Dus voor striae heb ik niet zo heel veel bang. 

Mag ik weten welke borstwand dit is?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei IneT:

Hoi,

 

Wij gelijken dan zeer sterk! Ik heb een zeer kleine a cup momenteel en krijg ook 255cc dual plane motiva progressive.

Mijn borsten zijn tijdens de zwangerschap en borstvoeding al sterk ‘uitgerokken’ Dus voor striae heb ik niet zo heel veel bang. 

Mag ik weten welke borstwand dit is?

 

 

 

De borstband komt van biodermis, je ontvangt deze na 2 werkdagen. Ik ben zelf van België en heb er 10 euro verzendingskosten bij moeten rekenen dus komt dan in totaal op 30€

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Pipo1:

 

De borstband komt van biodermis, je ontvangt deze na 2 werkdagen. Ik ben zelf van België en heb er 10 euro verzendingskosten bij moeten rekenen dus komt dan in totaal op 30€

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hey,

 

Deze ben ik inderdaad ook tegen gekomen. Hoe heb je de maat bepaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei IneT:

Het komt nu wel zéér dichtbij!

 

Ik had graag nog enkele ervaringen gehoord van jullie.

Mijn dochter is bezig aan een toneel in haar klas (3kk). 26/10 gaan ze dit opvoeren voor de ouders. Ik wil hier echt naartoe maar ik vraag me af of dit zal lukken? Ik zou dan dag 2 zijn na de OP. Mijn dochtertje zou echt zeer hard teleurgesteld zijn moest ik er niet bij zijn.

Hoe hebben jullie de eerste dagen na de operatie ervaren? Wat lukt en wat niet?

Hoi Ine, 

Ik ben 6 dagen geleden geopereerd door Dr. Verdonck (dual plane) Ik denk dat het haalbaar is om te gaan mits je ervoor alle rust neemt (totaal niets doet) en je pijnmedicatie op tijd inneemt. 

 

De dag van de operatie voelde ik me heel goed; de nacht die volgde ( en de nachten erna) was wel hééél pittig aangezien de narcose nu volledig uitgewerkt was en je niet kunt slapen zoals je gewend bent. Ik kon overdag redelijk snel terug dingen maar dat is een valkuil want achteraf betaal je toch met pijn. Dus ik zou écht totale rust nemen en je niet forceren.
 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Pipo1:

 

De borstband komt van biodermis, je ontvangt deze na 2 werkdagen. Ik ben zelf van België en heb er 10 euro verzendingskosten bij moeten rekenen dus komt dan in totaal op 30€

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik heb hem ook net besteld. Ben ook van België dus 10 euro verzending maar dan is het nog steeds goedkoper dan bij hen.

Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.