Ga naar inhoud

latoya : 5 februari 2011 : Quan Clinic : Roeselare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

heyla meiden bedankt allemaal voor het succes wensen had het vanmorgen nog gelezen :)

@moontje, best dat je het nog gezegd had van m'n foto's voor en dat ik vanmorgen nog gekeken heb voor ik vertrok of had geen voor foto's :) zou jammer geweest zijn hé

hier even kort een verslagje al :)

ben vanmorgen 8uur binnen gegaan heel goed ontvangen geweest, daarna hebben we alles nog een keertje overlopen van hoe en wat het zijn ronde prothesen, men silicone in vanbinnen en achter de spier geplaatst.

ik vroeg nog of 285 wel goed zou zijn en vroeg wat het eerste maatje groter was dan 285 en dat wa 310 maar hij zei we zullen wel zien want je bent ook nie dik en het mogen geen te grote zijn ook tegen over je lichaam hé :)dus hij ging het zien op de operatie tafel...

mooi aftekenen en nog keertje foto's genomen en dan naar de kamer :)

dan op de operatietafel en nog geen minuut en ik was weg :) heb enkel iets van plastiek gehoord en een lange tuuuuuuut :) het is al toen ik wakker werd en de chirurg kwam kijken hoe het was met mij was de eerste vraag , hoeveel heb je ernu ingestoken hihihi toen zei hij 310 en heb toen al keertje gespiekt en ben blij dat ik 310 genomen heb :)

moet zeggen in sportbh zien ze er fantastisch uit nie normaal:) kan niet wachten om hem keer af te doen maar dat zal nog nie voor de eerste twee dagen zijn...

nu ben om 8u30 geopereerd en om 11u40 was ik buiten en mocht ik naar huis...

tot nu toe valt het nog mee de pijn ja natuurlijk voel je er wel iets van , maar dat is normaal hé het eerste moment dat ik uit de zetel kom en moet rechtstaan voel ik het wel maar achter een minuutje gaat dat terug , de boodschap is ellebogen tegen je lichaam houden :)

zit nu met de laptop in de zetel zie kzeg in mezelf moet de meiden (mannen) op de hoogte houden e :)

zodra ik kan zal ik pics trekken maar zal niet vandaag zijn :)nog eventjes wachten....

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey leli bedankt hé, het is te hopen , maar ja verslechteren kan niet hé :) weet dat ik een dagje of twee zal op mij tanden moeten bijten maja tis nie zo erg of een bevalling e zonder epuderale :P:)

ben blij zu eindelijk mooie grote :1big_boobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lelie heb ze achter de spier, als ik hier goed had gelezen is dat het langste herstel of vergis ik mij???

@moontje dank je wel moontje :) ja idd nogal een chance ofik had geen voor foto's, ik zal binnenkort wel foto's trekken en hierop zetten :) groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey P&S ,

leuk om dat te horen , het eigenlijk wel een goede aanrader hoor ze hebben daarjuist nog gebeld naar mij om te vragen hoe het was met mij en moest zeggen hoeveel pijn ik had, en dinsdag moet ik al terug op controle...

en hij bedankte mij nog om vertrouwen te stellen in hun vond da wel leuk :)

ja echt een aanrader , kwam zelfs wakker en vroeg of ik iets moest hebben om te drinken :) hmmmm smaakte zu hihihi

alle laat iets weten he of je naar daar zou gaan

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Latoya,

Gefeliciteerd!!! :64: Leuk te lezen je verslagje, en goed dat je nog herinnert werd aan de voorfoto's hihi, zou zonde geweest zijn! Ben blij dat het je ook allemaal goed is meegevallen en de pijn ook te doen is (dual plane schijnt nog pijnlijker te zijn dan achter de spier, omdat je vroeg wat het zwaartste herstel geeft). Rust nu maar lekker uit! Zal vast heel mooi worden met 310cc, ben al benieuwd straks naar je eerste picjes! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyla moontje,

alles goed hier met mij :) en met de :1big_boobs: ook hé de spieren doen nog wel beetje pijn maar voor de rest kan ik niet klagen...de meeste pijn is weg

aaaaaaaaaaah zwijg mij van da slapen, ik ben normaal een buikslaper en tijdens mijn zwangerschap heb ik dat moeten afleren en toen lang ik heel graag op m'n zijde maja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.