Ga naar inhoud

Prothese voor spier OF prothese achter spier EN liften


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben 28j en ik wil graag een borstvergroting laten uitvoeren.

 

Na mijn zwangerschap zijn mijn borsten van kleine C naar kleine B veranderd. Vooral gaan hangen. Ik heb nog volume van mezelf. 

 

Nu ben ik afgelopen maand naar twee PC geweest. De ene stelde voor om een prothese voor de spier te laten uitvoeren en de andere zei achter de spier maar met lifting.  Sowieso als ik het voor de spier laat doen, zal ik binnen enkele jaren een lift moeten laten uitvoeren.

 

Nu twijfel ik enorm. Wat is binnen  enkele jaren? En zullen mijn borsten  niet opnieuw gelift moeten worden binnen  10-15j als ik het nu ook al doe? Er werd gezegd dat mijn borsten op de rand van al dan niet liften zitten .

 

Mensen met ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Chantelle:

Bij wie ben je op consult geweest?

ik heb ze laten vergroten ipv liften en heb er veel spijt van.

ben nu alsnog aan het rondhoren om ze te laten liften want ik vind dat ik van kleine hangers naar grote volle hangers ben gegaan

Ik ben bij dr Verdonck en dr danau geweest. Verdonck verwees door naar danau omdat hij geen lifts doet. Danau zei beide oplossingen maar als in voor de spier doe zal ik wel binnen een paar jaar moeten liften..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

Ik heb in februari een borstlift ondergaan. Ik had gehoopt dat mijn hangborsten met protheses op te lossen waren, maar pc adviseerde toch echt om te liften. Ook adviseerde hij om niet gelijk protheses te plaatsen, omdat je bij liften de borsten ook iets verkleind en als je er dan protheses in plaatst worden ze weer groter.. Dat is dus tegenstrijdig. Pc vertelde dat je dan meer kans hebt op complicaties,zoals het openscheuren van het litteken en double bubble. Ik ben zeer tevreden met de borstlift. Eind september laat ik protheses plaatsen.  

Succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Isabeau-12 hoeveel cc gaat er bij jou dan in in sept?

Wat was je cupmaat, en welke cupmaat wordt t uiteindelijk?

Is t niet heel erg duur om t in 2x te laten doen??? Hoe duur als ik vragen mag?

Wie is je pc en in welke plaats/ kliniek laat je t doen?

Ik heb afgelopen maandag een consult gehad in Turnhout en dr. Bronckaers zei dat een lift + implantaten in 1 operatie kan. Apart toch? Maar ligt misschien ook aan hoeveel cc erin gaat..

Ik had een 80c ( na een bvk van 75DD, 20 jaar geleden), nu een lege rimpelige 80b... , ik wil weer een strakke huid, niet zozeer grotere borsten en hij adviseerde geen lift zonder implantaten maar een lift met implantaten en om er dan 220 -250 cc in te doen, dual plane, niet zoveel cc dus, omdat ik geen grote boobs wil hebben; cup c vind ik t mooist.

Alleen opvullen waren mijn borsten heel geschikt voor zei hij  maar dan moeten er grote implantaten in, en krijg je dus een grote boezem ( cup D of DD) en dat wil ik niet...

 

Ik dacht zelf aan alleen een lift, eigenlijk, maar dan worden ze wel nog kleiner zei hij;.... dat wist ik niet....Hij vond een lift dus niet geschikt... Maar ja, om hoeveel kleiner gaat t dan???... Ik wil wel mijn huidige bh's aan kunnen doen, niet dat ik een 80a dan krijg; of een hele platte boezem.....

Maar t lijkt me sterk dat je een hele cupmaat minder krijgt na een lift; ...????? 

Dat ben ik vergeten te vragen..; t ging meer over lift + implantaten....

Vond de pc sowieso niet zo aardig eigenlijk...; had t idee dat hij meer van grote boobs houdt...

Maar ja, die implantaten; ik weet t niet hoor; ben toch wel een beetje huiverig hiervoor...

Over een paar weken heb ik een consult bij dr. Kolkman in Breda; ben benieuwd wat hij zegt...

@Isabeau-12 mag ik misschien je foto's zien van voor de lift en van na de lift?..

Liefs, Robijntje02 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2018 om 22:47 zei Robijntje02:

@Isabeau-12 hoeveel cc gaat er bij jou dan in in sept?

Wat was je cupmaat, en welke cupmaat wordt t uiteindelijk?

Is t niet heel erg duur om t in 2x te laten doen??? Hoe duur als ik vragen mag?

Wie is je pc en in welke plaats/ kliniek laat je t doen?

Ik heb afgelopen maandag een consult gehad in Turnhout en dr. Bronckaers zei dat een lift + implantaten in 1 operatie kan. Apart toch? Maar ligt misschien ook aan hoeveel cc erin gaat..

Ik had een 80c ( na een bvk van 75DD, 20 jaar geleden), nu een lege rimpelige 80b... , ik wil weer een strakke huid, niet zozeer grotere borsten en hij adviseerde geen lift zonder implantaten maar een lift met implantaten en om er dan 220 -250 cc in te doen, dual plane, niet zoveel cc dus, omdat ik geen grote boobs wil hebben; cup c vind ik t mooist.

Alleen opvullen waren mijn borsten heel geschikt voor zei hij  maar dan moeten er grote implantaten in, en krijg je dus een grote boezem ( cup D of DD) en dat wil ik niet...

 

Ik dacht zelf aan alleen een lift, eigenlijk, maar dan worden ze wel nog kleiner zei hij;.... dat wist ik niet....Hij vond een lift dus niet geschikt... Maar ja, om hoeveel kleiner gaat t dan???... Ik wil wel mijn huidige bh's aan kunnen doen, niet dat ik een 80a dan krijg; of een hele platte boezem.....

Maar t lijkt me sterk dat je een hele cupmaat minder krijgt na een lift; ...????? 

Dat ben ik vergeten te vragen..; t ging meer over lift + implantaten....

Vond de pc sowieso niet zo aardig eigenlijk...; had t idee dat hij meer van grote boobs houdt...

Maar ja, die implantaten; ik weet t niet hoor; ben toch wel een beetje huiverig hiervoor...

Over een paar weken heb ik een consult bij dr. Kolkman in Breda; ben benieuwd wat hij zegt...

@Isabeau-12 mag ik misschien je foto's zien van voor de lift en van na de lift?..

Liefs, Robijntje02 

 

Hoi hoi, 

 

Bij mij wordt er 285 cc geplaatst. Voor mijn borstlift had ik 80 D. Nu na mijn borstlift heb ik 75 c/80 b. Pc zei dat ik met 285 cc ongeveer 2 cupmaten omhoog ga. Ik ben geopereerd in kliniek Veldhoven door dr. Schiettecatte. 

 

2 operaties is inderdaad wel duur. Maar wilde toch het risico niet nemen om het in 1 operatie te laten doen en dan meer risico op complicaties te hebben.. Maar er zullen vast wel meiden zijn op het forum waar het wel goed bij is gegaan hoor en die dat risico namen. Dat is iets wat je zelf moet overwegen. Voor de borstlift was ik 3500 euro kwijt. En voor de bv ben ik 3200 euro kwijt. Veel geld dus idd. Er worden ronde protheses van mentor voor de spier geplaatst extra high profile. Ben echt benieuwd! 

 

Ik zal je privé even wat foto's sturen. 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 27-7-2018 om 03:36 zei Isabeau-12:

 

Hoi hoi, 

 

Bij mij wordt er 285 cc geplaatst. Voor mijn borstlift had ik 80 D. Nu na mijn borstlift heb ik 75 c/80 b. Pc zei dat ik met 285 cc ongeveer 2 cupmaten omhoog ga. Ik ben geopereerd in kliniek Veldhoven door dr. Schiettecatte. 

 

2 operaties is inderdaad wel duur. Maar wilde toch het risico niet nemen om het in 1 operatie te laten doen en dan meer risico op complicaties te hebben.. Maar er zullen vast wel meiden zijn op het forum waar het wel goed bij is gegaan hoor en die dat risico namen. Dat is iets wat je zelf moet overwegen. Voor de borstlift was ik 3500 euro kwijt. En voor de bv ben ik 3200 euro kwijt. Veel geld dus idd. Er worden ronde protheses van mentor voor de spier geplaatst extra high profile. Ben echt benieuwd! 

 

Ik zal je privé even wat foto's sturen. 

 

Liefs xx

Zou ik ook enkele foto’s mogen zien aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Summer18:

@Isabeau-12 zou ik je foto's misschien ook mogen zien? Ik heb nu 75 d/e en krijg in december een borstlift met 225 cc dus ben benieuwd hoe het eerste deel bij jou er al uit ziet!

 

Hoi hoi,

Ja zal ze privé naar je sturen. 

Oh spannend borstlift en protheses! Ben benieuwd naar het resultaat bij je! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zusje heeft lift met protheses laten zetten en onwijs veel complicaties gehad, kapsel moet nu verwijderd worden en een litteken reconstructie

 

Ik heb 2.5 week geleden alleen protheses laten zetten, wel vrij grote, zodat het goes opgevuld is en ben heel tevreden.

 

Ben bij 3 pc's geweest en alle 3 zeiden ze dat een lift totaal geen garantie is voor opnieuw 'hangen', het gaat je verouderingsproces namelijk niet tegen...

Laat je alleen protheses zetten kan het idd 1,5, 10 of 20 jaar goed gaan, is niks over te zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me afvraag is of borsten zowiezo niet gemakkelijker zullen gaan hangen als de protheses voor de spier geplaatst worden? Als ik logisch nadenk zou ik denken dat als de huid slapper wordt en meer gaat hangen (inderdaad natuurlijk verouderingsproces) de protheses dan voor de spier ook meer zouden gaan hangen.. maar ik ben natuurlijk geen dokter of natuurkundige :39:

 

Dus ik zit hier ook wel mee omdat ik zowiezo dacht van ze achter de spier te laten plaatsen maar nu onwijs mooie resultaten zie bij prothesen voor de spier... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc gaf aan dat voor de spier wel een natuurlijke 'hang' krijgt omdat ze ook meebewegen, wat ik persoonlijk juist fijn vind! Hij plaatst wel alleen kleine protheses (tot 250 cc volgens mij) voor de spier omdat het anders inderdaad te zwaar is waardoor de kans op hangen groter is. En er is altijd een kans dat ze weer gaan hangen als je huid verslapt maar als je al een lift hebt gedaan is die kans natuurlijk kleiner. En belangrijk om gewoon altijd een bh te dragen.

Zelf wil ik geen enorme borsten (heb ook al een d/e cup) dus ik wilde geen grote protheses er in. Veel mooie resultaten gezien bij dr Straten van een lift+protheses dus heb in hem alle vertrouwen! Nu inderdaad hopen dat het zonder complicaties verloopt :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2018 om 11:12 zei Joanne1987:

Mijn zusje heeft lift met protheses laten zetten en onwijs veel complicaties gehad, kapsel moet nu verwijderd worden en een litteken reconstructie

 

Ik heb 2.5 week geleden alleen protheses laten zetten, wel vrij grote, zodat het goes opgevuld is en ben heel tevreden.

 

Ben bij 3 pc's geweest en alle 3 zeiden ze dat een lift totaal geen garantie is voor opnieuw 'hangen', het gaat je verouderingsproces namelijk niet tegen...

Laat je alleen protheses zetten kan het idd 1,5, 10 of 20 jaar goed gaan, is niks over te zeggen...

Ja dat is een feit. Hoe ons lichaam ga veranderen in de toekomst, weet niemand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 27-7-2018 om 03:36 zei Isabeau-12:

 

Hoi hoi, 

 

Bij mij wordt er 285 cc geplaatst. Voor mijn borstlift had ik 80 D. Nu na mijn borstlift heb ik 75 c/80 b. Pc zei dat ik met 285 cc ongeveer 2 cupmaten omhoog ga. Ik ben geopereerd in kliniek Veldhoven door dr. Schiettecatte. 

 

2 operaties is inderdaad wel duur. Maar wilde toch het risico niet nemen om het in 1 operatie te laten doen en dan meer risico op complicaties te hebben.. Maar er zullen vast wel meiden zijn op het forum waar het wel goed bij is gegaan hoor en die dat risico namen. Dat is iets wat je zelf moet overwegen. Voor de borstlift was ik 3500 euro kwijt. En voor de bv ben ik 3200 euro kwijt. Veel geld dus idd. Er worden ronde protheses van mentor voor de spier geplaatst extra high profile. Ben echt benieuwd! 

 

Ik zal je privé even wat foto's sturen. 

 

Liefs xx

Hey zou ik ook de foto mogen zien? Ik zou ook een lifting en vergroting laten doen bij Dr Danau. Ik ben er nog niet helemaal uit maar ze zeggen dat de lifting nodig is

grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei sor:

Hey zou ik ook de foto mogen zien? Ik zou ook een lifting en vergroting laten doen bij Dr Danau. Ik ben er nog niet helemaal uit maar ze zeggen dat de lifting nodig is

grz

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album! 

Ga je de lift en vergroting in 1 operatie doen of in 2x?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Isabeau-12:

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album! 

Ga je de lift en vergroting in 1 operatie doen of in 2x?

 

Xx

Oh dank u! Ik denk in 1 maar ben nog niet zeker eigenlijk, ik wil echt zeker zijn of de lift echt nodig is. Als het zonder kan liever zonder lift natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.