Ga naar inhoud

Janelle : 2 augustus 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, 

Mijn naam is Janelle, 30 jaar en woonachtig in Noord-Holland. In het dagelijks leven ambulant werkzaam en thuis moeder van 1.

 

enfin...ik zit hier natuurlijk voor een reden.  Ik wil graag een borstvergroting en ben bij verschillende klinieken op consult geweest. Inmiddels besloten dat de gouden handjes van dr.Nio mij mogen opereren. In augustus ben ik aan de beurt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Janelle:

Hoi, 

Mijn naam is Janelle, 30 jaar en woonachtig in Noord-Holland. In het dagelijks leven ambulant werkzaam en thuis moeder van 1.

 

enfin...ik zit hier natuurlijk voor een reden.  Ik wil graag een borstvergroting en ben bij verschillende klinieken op consult geweest. Inmiddels besloten dat de gouden handjes van dr.Nio mij mogen opereren. In augustus ben ik aan de beurt...

Hoi hoi

Dr. Nio is idd een goede keuze, afgaande op de goede verhalen hier op het forum :)
Als je even je datum laat weten (preciese datum) en de kliniek waar je geopereerd wordt, dan kunnen we je titel aanpassen.

Je verdere updates kun je dan in dit topic schrijven. 

Als je je topic 'volgt' krijg je dan ook een melding van reacties in je topic, ook als je niet getagd of geciteerd wordt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Dr. Nio is idd een goede keuze, afgaande op de goede verhalen hier op het forum :)
Als je even je datum laat weten (preciese datum) en de kliniek waar je geopereerd wordt, dan kunnen we je titel aanpassen.

Je verdere updates kun je dan in dit topic schrijven. 

Als je je topic 'volgt' krijg je dan ook een melding van reacties in je topic, ook als je niet getagd of geciteerd wordt :)

xx BB

Parkklinkiek, 2 augustus, dr. Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei dewisascha:

Hoi, 

 

ik ben 9 aug aan de beurt bij dr nio. Ik twijfel nog over de cc. Ik ben 1.78, 60 kilo wil wel grote borsten maar ben bang dat ik straks een hele nieuwe garderobe moet aanschaffen. Hoeveel cc neem jij? 

Hejj, leuk je berichtje..ik ga voor 800cc (zie profielfoto). Ik ga voor een groot aantal cc, omdat ik mijn lege borsten graag een natuurlijke ligt wil geven ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei dewisascha:

Hi, oh wat ben ik blij te lezen dat jij ook voor meer gaat! :-)) want de meeste nemen max 500 cc en ik zat zelf ook aan 800 of 900 cc te denken.. welke cup maat heb je nu van jezelf? Liefs

Ik heb nu een 75 of 80D, maar niet gevuld (bh heeft wat ruimte)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jolher1234:

Ik heb in oktober intakegesprek bij dr nio. Ga jou zeker volgen vanaf nu. Succes 2 aug. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat en hoe je je dan voelt enzo. 

 

Hej ja top, dat is goed hoor..

In Nio heb ik veel vertrouwen en ik lees ook goede recensies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 800cc dual plane bij dr. Nio...kan nog niet slapen...rechterborst veel pijn

 

Om 12.30 aanwezig, in de kliniek. Vervolgens om 13u omgekleed in een charmant blauw jurkje met sokken en cross erbij. Vervolgens om 13 15 opgehaald en naar de voorbereidings/uitslaap kamer gebracht. Ik was pas om 14.00 aan de beurt dus even moeten wachten...ondertussen kreeg ik morfine en een infuus met zoutoplossing. Na de morfine begon mijn lichaam licht te jeuken en dit heb ik aangeve bij de verpleegkundige...als de jeuk het erger werd of aan bleef houden moest ik ze weer roepen. gelukkig hield de jeuk niet vervelend aan, lichtjes aanwezig. Dr. Nio. kwam naae mw toe en heeft me afgetekend, dual plane vanwege voldoende eigen weefsel en daarnaast ook te zwaar als alle gewicht op de spier zou drukken. 2 leuke anestheisten kwamen wij begroetten en namen dossier door.  Om 13.56 de OK ingereden, kort oeaatke met de anesthesist en daarna was ik weggedommeld. Om 16.00 werd  ik wakker op.de uistaalpkamer en hoorde ik de verpleging discussiëren over de rust van mijn bh, blijkbaar was deze heel stroef (€50, nieuwe exemplaar).

uiteidnelujk lukte het ze de bh bij mij  aan te doen. Ik lag te shaken en kon niet echt stoppen, maar ik moest toch proberen te ontspannen. Vervolgens werd ik naar een kamertje gereden...daar heb ik wat gegeten en gedronken. ik moest gelijk plassen dus met ondersteuning naar de wc gelopen. Om 17u mocht ik na het meten van mijn tensies en doornemen van documenten zoals de ontslagbrief naar huis. Autorit van Vlaardingen naar huis duurde 60 min maar was feen pretje bij slecht wegdek en hobbels/drempels. Tussendoor nog medicatie opgehaald en daarna uiteindelijk thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Blouple:

Hoi @Janelle

 

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat in je herstelperiode.

Ik hoop dat de pijn alweer een stuk minder is.

Hoi, sinds gisteren erg misselijk en ik heb ook overgegeven....verder ook heel suf ineens.

 

Vandaag 12 dagen PO, na 4 dagen gestopt met de naproxeb en omrorazik. Na 10 dagen gestopt met de paracetamol.

Slapen is nog biet ideaal, veel kussens in mijn rug om war rechtop te zitten (kan nog niet plat liggen) 

Verder gisteren controle bij dr.Nio gehad en alles ziet er goed uit. Beide borsten worden dageliks wat zachter ...wel gevoelige tepels en litteken kan wat trekkend aanvoelen 

 

@Bloupleeen hele samenvatting ha ha, leuk dat jij even vraagt hoe het gaat  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janelle, wat vervelend dat je misselijk bent en hebt overgegeven. Misschien gewoon een griepje? Want van de pijnstillers kan het niet komen als ik je zo lees. Lekker rustig aan doen. Fijn dat Nio tevreden is. Ben je zelf ook tevreden met het resultaat? Zou ik eens mogen kijken naar het resultaat? Ik wens je verder en fijn herstel toe. Hopelijk voel je je snel wat beter. 

 

Veel liefs, Jaydee

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2018 om 08:11 zei Jolher1234:

Ik heb in oktober intakegesprek bij dr nio. Ga jou zeker volgen vanaf nu. Succes 2 aug. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat en hoe je je dan voelt enzo. 

 

heej spannend, 

Ja super blij dat ik deze beslissing genomen heb. Oktober dus je intake, yeah op naar prachtige boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Janelle, wat vervelend dat je misselijk bent en hebt overgegeven. Misschien gewoon een griepje? Want van de pijnstillers kan het niet komen als ik je zo lees. Lekker rustig aan doen. Fijn dat Nio tevreden is. Ben je zelf ook tevreden met het resultaat? Zou ik eens mogen kijken naar het resultaat? Ik wens je verder en fijn herstel toe. Hopelijk voel je je snel wat beter. 

 

Veel liefs, Jaydee

 

 

Hey, @Jaydee 

De misselijkheid blijft heaas nog aanhouden...mogelijk nog die narcose in mijn lijf (kan tot 6 weken duren voordat het uit je lijf is)

 

Tjanx, die van jou zien er ook heel mooi uit(profielfoto). Ik ben erg tevreden over het resultaat en jij mag natuurlijk een kijkje nemen, zal je toevoegen.

Voeg jij mij dan ook toe aan je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Janelle:

Hey, @Jaydee 

De misselijkheid blijft heaas nog aanhouden...mogelijk nog die narcose in mijn lijf (kan tot 6 weken duren voordat het uit je lijf is)

 

Tjanx, die van jou zien er ook heel mooi uit(profielfoto). Ik ben erg tevreden over het resultaat en jij mag natuurlijk een kijkje nemen, zal je toevoegen.

Voeg jij mij dan ook toe aan je album?

Wat vervelend van die misselijkheid zeg. Die profielfoto, dat ben ik niet hoor. Dat is een mooie jonge meid en ik ben al een ouwe muts van 52 :45:. Maar ik zal je aan mijn album toevoegen, dan kun je mijn 825cc-tjes bewonderen. Dan ga ik die van jou ook eens bekijken zo. Ben benieuwd. 

Sterkte met je misselijkheid. Hopelijk ben je er snel vanaf. 

 

Xxx Jaydee  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Janelle, ik heb je toegevoegd. Ik heb bij jou gekeken, maar ik kan niet in je album helaas. Misschien nog eens proberen me toe te voegen?

 

Xxx Jaydee 

heej, ja ik heb het opnieuw gedaan...laat even weten  of je nu wat kan zien...ik heb maar 2 foto's (before and after) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Janelle, gelukt! Wauw, wat een verschil al zeg. Heel mooi. Dat gaan prachtige boobies worden als ze eenmaal helemaal op z'n plaats zitten. Dat kan Nio wel hè? :35:

Geniet ervan, meis. 

 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.