Ga naar inhoud

Even voorstellen


Mell011011

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

heb mij onlangs aangemeld dus stel mij eveb voor.

 

Ik ben Melanie, 24 jaar en ben alweer 7 jaar met mijn vriend en wonen ook alweer een aantal jaren samen.

 

Direct in het begin van onze relatie heb ik hen verteld dat ik compleet geen borstvorming of groei heb. Dit nam hij gelukkig luchtig op.

 

Rond dezelfde tijd naar de vrouwelijke huisarts gegaan om over mijn ‘borsten’ te praten en zij nam dit gelukkig erg serieus op en had er werk van gemaakt.

 

Om het verhaal kort te maken, na heel wat onderzoeken en heel wat artsen en diverse ziekenhuizen gezien te hebben blijkt dat mijn borstenprobleen door een zeldzaam symdroom komt. Het Ulnar-Mammary syndroom. Hier is maar 1 ding aan te doen en dat is opereren.

 

Samen met diverse artsen ook een chirurg druk bezig geweest om dit vergoed te krijgen. Maar zelfs na 1 jaar kreeg ik het antwoord : je hebt toch geen borstkanker gehad? Dan krijg je het ook niet vergoed! 

 

Als laatste redmiddel meerdere malen geprobeerd bij diverse tv programma’s maar ik pas dus niet in hun selectie kreeg ik als antwoord.

 

Nu kwam ik er dus achter dat de regels omtrend vergoeding verandert zijn dus binnenkort maar weer een poging doen. Hoop zo dat het nu wel lukt.

 

Kan best een ‘zielig’ verhaaltje ophangen hier waarom ik het zo graag wil en hoe ik onder dit syndroom lijd maar dat kunnen jullie je wel vast voorstellen hoe dit is. Van boven ben ik net een man... 

 

Maar houden de moed weer in.

 

Twijfel nu alleen nog wanneer ik de boel weer in gang zit aangezien ik pas in februari bij een nieuwe werkgever ben begonnen en hopelijk rond September een vast contract. Ben bang dat als de operatie wel door kan gaan ik eruit lig vanwege het ziekteverzuim.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.