Ga naar inhoud

sneeuwklokje : 22 oktober 2018 : Dr. Nolens : AZ Sint Rembert : Torhout


Aanbevolen berichten

Geen idee hoeveel ik nog over heb maar veel is het niet na tweemaal borstvoeding. Over een paar maanden zal het hopelijk anders zijn... De dokter sprak niet over cc. Ze zei wel dat een volle C mogelijk is. Nu moet ik wel beslissen of ik een ronding wil of iets 'platter' vanboven,( natuurlijker effect?). Dit vind ik erg moeilijk. Ik hoop dat ik hier wat foto's kan vinden ter vergelijking. Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo sneeuwklokje, ikzelf ga ook een borstvergroting laten doen door dokter Nolens. Ik had vorige week mijn eerste consultatie en was heel tevreden over haar aanpak. Volgende week maak ik een afspraak voor de operatie. Heb jij nog een 2de consultatie voor de uiteindelijke operatie? Ze sprak ook bij mij niet over cc, enkel over cups. Nu wil ik toch iets groter dan op de passessie maar vrees dat ik terug lang zal moeten wachten voor een 2de afspraak.. ik wil toch graag mijn operatie tenlaatste in november. 

Ik kies voor dual plane anatomische implantaten, liefst een grote c cup.

 

Groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag Mareli

Nee, bij mij ook geen tweede passessie. Misschien moet ik daar toch nog naar vragen... Ik had onmiddelijk veel vertrouwen in haar na ons gesprek en heb dan ook direct een datum vast laten leggen en dus geen tweede afspraak meer gepland. Ook omdat ik niet meer te lang wou wachten... Je kan altijd eens bellen naar de praktijk he.

(Sorry voor mijn late antwoord maar laat graag nog iets horen of je nog eens geweest bent. )

groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Ik zie ook nu pas jouw berichtje ☺ ik ben dan nog een 2de keer terug gegaan en voelde mij zoveel geruster nu ik alles nog eens heb kunnen vragen. Volgende week is het eindelijk zover voor mij, spannend! Een beetje schrik maar ik kijk er echt naar uit. Wanneer heb jij jouw operatie?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 oktober!:D inderdaad zo spannend, kan al nie meer wachten! Dit weekend alles klaarleggen, komt nu wel heel dichtbij :o

Ga je nu voor een volle c cup? Ik ben constant aan het twijfelen over de grootte omdat ik er mij niets bij kan voorstellen.. maar voorlopig ga ik voor een grote c :lol:

Laat graag eens weten hoe het verlopen is, heeeeel veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.