Ga naar inhoud

nadia: 11 april 2011: Dr Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

oh ok,ik dierf het al bijna niet meer zeggen aangezien ik normaal een hoge pijngrens he,heb ik gisteravond toch ook wat traantjes gelaten,maar ik voel het zelf al wat beteren,we blijven positief,bedankt vlinder,je bent een schatje,veel liefs,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meiden,bedankt voor jullie lieve reacties,maar man toch wat een pijn! hier volgt mijn verslagje,

ma 11/04 moest ik er zijn om 14u,maar de be clinic had me gebeld om wat later te komen tegen half vier,ja was ik natuurlijk nog meer zenuwachtig,maar goed daar aangekomen,zeer goed onvangen,anesthesist is langsgeweest en toen kwam dr plovier,voor de foto's en te tekenen,

maar ik had weer nieuwe foto's bij en hij zei ja we gaan dan toch meer cc doen 400 450 zei hij,

het was 16u30 ik moest de operatie kamer binnen,afscheid genomen van mijn vriend en toen eenmaal binnen kon niet praten van de zenuwen maar ineens was ik wakker en zag mijn vriend en zei blijkbaar tientallen keren is het voorbij? hij zei me ook dat ik huilend wakker geworden was,ja reactie zeker van de narcose,ik herriner mij niets meer,voelde mij heel raar.

toen kwam dr plovier binnen,echt een vriendelijke man,we hebben gesproken over de nacontrole enz en hij gaf het kaartje aan mijn vriend met aantal cc en dat het van sebbin was ok weten jullie hoeveel cc,ik kon het niet geloven 515cc!!ik zei nog ik hoop dat het niet te groot is en hij zei je zal wel zien,gaat echt mooi zijn,ok we zullen zien.

de weg was verschrikkelijk met al die hobbels en bobbels,en man ik heb toch veel pijn zelfs teveel pijnstillers aant innemen,eens dat we thuis zijn aangekomen flauw, de dag erop overgegeven,maar pijn doet het zeker en nu voel ik kei veel vocht,problememen met ademhaling,ja wat wil je heb een kilo op mijn longen,nu vandaag gaat het beter maar ik vraag me af aan wat ben ik begonnen,zal erbij horen zeker,

ah ja de foto's zal ik zeker opzetten voor en na komt nog,een beetje geduld,ik weet het wir war verslagje maar voel me nog niet zo goed,hopen dat het in orde komt

dikke knuffel nadia,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zohee, dat zijn big boobs!!

Meid, over 2 dagen lach je weer, echt serieus, je kan het je nu niet voorstellen, maar na dag 3 ga je echt minder pijn hebben!

Slapen blijft nog even pijnlijk, want dan lijkt het alsof je borstbeen uit elkaar scheurt... Dus je kan het beste bijna zittend gaan slapen. En kussens onder je armen leggen, dan heb je al minder spanning op je borstspier en borstbeen! Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte met je boobs meid! En wat zal 515 een mooie cup opleveren, ik ben nu al jaloers hihi.

Vervelend dat je zoveel pijn hebt, maar je zal zien dat het met de dag beter gaat.

Ik ben nu al 9 dagen po en heb zelfs alweer een halve dag gewerkt!

Rust maar lekker uit en laatje verwennen!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,ja bedankt voor jullie lieve reacties,jep idd zoveel cc mischien daardoor ook pijnlijk ja ik dacht mischien valt het mee aangezien mijn huid al is uitgerokken door mijn zwangerschap,en adem halen pfff maar ja

esther,ha ja is wel veel cc nou hopen dat niet te word,maar de foto's komen er zeker voel me niet zo lekker nu,nou met jou alles goed dan ja moet ook volgende week werken we zullen wel zien,ik kan een paar dagen langer thuis blijven,

dikke knuffel,nadia,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel sterkte met je herstel meid, hopelijk komt alles in orde... Ik ben zeer zenuwachtig voor de operatie zelf, hoewel ik hem vertrouw en zoveeel foto's heb gezien van de borsten die hij heeft 'gemaakt' :)

dus we zullen zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kapotlach,

je hoeft niet zenuwachtig te zijn voor de operatie,bij mij viel het mee de zenuwen,alleen heb ik de pijn wat onderschat,

en iedereen zijn pijngrens is anders,maar de eerste week was dus voor mij hel,de eerste 4 dagen en dan betert het,maar het is echt de moeite nu,ik vind het echt mooi nu,dr plovier levert echt mooi werk,ik ga mijn foto's er nu op zetten,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Nadia,

hoe voel jij je nu? Heb jij nog last van steken of andere pijntjes?

Op welke maat zit je nu? Ga jij ze ook laten meten?

Doe jij ook het meeste alweer in het huishouden enzo?

Ik ben al best wel actief! Wanneer ga jij voor controle naar Plovier?

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey esther,

ja voel me goed,af en toe wat een steekje,en de littekens brandden wat maar zal bij het genezingsproces horen,ben al helemaal actief,

ook voor mijn werk vrij actief dus ja, ik moest binnen 6 weken een afspraak maken voor controle maar moet er nog voor bellen heb ook mijn draadjes daar laten verwijderen door valerie bij plovier,volgens de maattabellen ik kan er echt niet aan uit,kom ik uit op een soms op C dan weer DD dan E dus zal paar dagen wachten en gewoon me laten opmeten,ben wel tevreden,vind ze wel groot maar haha super sexy toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

even een update,ik ben 5 weken po en voel me super,ben echt blij met mijn borsten,maar moet je wel zeggen onder kleren wel zie je het toch wel duidelijk hoor maar ben er fier op hoor,vanaf dat ik 2 weken po was ben ik dus gaan werken en heb dan ook ineens alles terug gedaan ook in het huishouden dus viel goed mee,alleen nu van gisteren voel ik heel raar zo aan mijn linker borst die spier zo trekken kweet niet raar och ja zal er bij horen doet geen pijn hoor en voor de rest voelen ze soepel en zo alleen vind ik dat ze niet zo dicht bijeen staan mischien komt het wel of in een push up bh,dat zal voor later zijn ah ja,ik zit nu op een 75 E,joehoe,

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.