Ga naar inhoud

nadia: 11 april 2011: Dr Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meiden,

haha vlinder,je bent echt grappig,en meiden bedankt voor de reacties,dat word dus losse kleren wordt een ramp nu moet ik kleren gaan uitkiezen,ik krijg het al zo snel warm en dan nog alles bedekken.

esje,je borsten zijn prachtig,dikke proficiat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

serieus zenuwen hahah maar normaal zeker,maar eerlijk gezegd,met je verslag te lezen en dat alles prima verliep heb je me doen geruststellen,dank je daarvoor,heb jou fotos gezien man,very sexy hahah,echt een blonde vamp hahah,heb je prive berichtje gestuurd,dikke proficiat,ze zijn echt mooi,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt meiden,veel slapen za ik niet doen met al die nare dromen van de voorbije nachten,maar wat liggen hé

op mijn buikje,het zal morgen in de namiddag zijn,dus verslagje volgt wanneer ik kan,bedankt meisjes,xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,bedankt voor jullie lieve reacties,maar man toch wat een pijn! hier volgt mijn verslagje,

ma 11/04 moest ik er zijn om 14u,maar de be clinic had me gebeld om wat later te komen tegen half vier,ja was ik natuurlijk nog meer zenuwachtig,maar goed daar aangekomen,zeer goed onvangen,anesthesist is langsgeweest en toen kwam dr plovier,voor de foto's en te tekenen,

maar ik had weer nieuwe foto's bij en hij zei ja we gaan dan toch meer cc doen 400 450 zei hij,

het was 16u30 ik moest de operatie kamer binnen,afscheid genomen van mijn vriend en toen eenmaal binnen kon niet praten van de zenuwen maar ineens was ik wakker en zag mijn vriend en zei blijkbaar tientallen keren is het voorbij? hij zei me ook dat ik huilend wakker geworden was,ja reactie zeker van de narcose,ik herriner mij niets meer,voelde mij heel raar.

toen kwam dr plovier binnen,echt een vriendelijke man,we hebben gesproken over de nacontrole enz en hij gaf het kaartje aan mijn vriend met aantal cc en dat het van sebbin was ok weten jullie hoeveel cc,ik kon het niet geloven 315cc!!ik zei nog ik hoop dat het niet te groot is en hij zei je zal wel zien,gaat echt mooi zijn,ok we zullen zien.

de weg was verschrikkelijk met al die hobbels en bobbels,en man ik heb toch veel pijn zelfs teveel pijnstillers aant innemen,eens dat we thuis zijn aangekomen flauw, de dag erop overgegeven,maar pijn doet het zeker en nu voel ik kei veel vocht,problememen met ademhaling,ja wat wil je heb een kilo op mijn longen,nu vandaag gaat het beter maar ik vraag me af aan wat ben ik begonnen,zal erbij horen zeker,

ah ja de foto's zal ik zeker opzetten voor en na komt nog,een beetje geduld,ik weet het wir war verslagje maar voel me nog niet zo goed,hopen dat het in orde komt

dikke knuffel nadia,xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor,weet hoe k... je je voelt,ik had zelf ook heel erg veel pijn en bijna spijt,was super blij met me tits maar die pijn was een hel met me dual plane,heb wat nachten liggen janken hoor,pfff..

maar na regen komt zonneschijn he...:71::71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.