Ga naar inhoud

nadia: 11 april 2011: Dr Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Dag dames,

We waren dus mooi op tijd,een 10 min te vroeg maar één ding had ik niet mogen

doen mijn zus meenemen,een zenuwpees niet te doen,precies of zij ging onder het mes.

Maar ja dus door haar ondanks mijn vragen lijst die ik bij had heb ik paar dingen niet gevraagd,

maar hij heeft alles mooi uitgelegd en dankzij jullie en ons mii en dintje heb ik jullie mooie foto's meegenomen en andere

algoed anders wist ik het niet,dus heb maar ineens zo snel mogelijk een afspraak gemaakt en dat was pas vanaf april dus

heb ik oh my god geloof het nog zelf niet dus 11/04 een BV,dus hij vroeg mijn gewicht en omdat ik een kleintje en fijn ben

1m58 en 48kg als ik gegeten heb,iets minder zelf maar da moet hij niet weten hé.Hij ging zo natuurlijk mogelijk houden en vroeg dan aan de hand van de foto's hoeveel cc hij erbij ging doen dus zo 360 ,kan 370 valt te zien zei hij,valt da mee meisjes wat voor cup ga ik krijgen.

Ik heb nu een platte a,en ah ja er zijn geen passessies.En mijn zus die laat ik voortaan thuis,mijn vriend neem ik mee op de dag van de operatie

met mijn zus ga ik nooit overleven,zal ook een beetje taboe zijn aangezien ik marokaans ben maar is mijn lichaam toch,en ah ja ik werk dus voor mijn broer hij mag da dus niet weten tegen dan ja moet ik iets verzinnen.en daarna zal ik gewoon zeggen ben flink bijgekomen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben dus vergeten te vragen of jullie die sil. voelen zitten en zo vanaf wanneer gaat da gevoel weg,duurt het lang voor je het je voelt alsof het jouw borsten zijn,bedankt alvast hé.slaapwel meiden,ik hoop dat jullie me kunnen geruststellen want ik droom teveel over al die borsten <_< pfff...

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat leuk dat het zo goed ging:D in het begin d8 ik echt 'ik ga mijn borsten nooit meer aan durven te raken ze waren zo hard en gespannen maar nu zit ik er een hele rijd aan haha ze zijn al lekker zacht en het voelt als eigen ben er eigelijk al aan gewent!!

nog ff 2 maandjes wachte en dan heb je je droomboobs:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

soms voel je het wel, ik voel het soms als ik voorover buk en dan aan de binnenkant van mijn borst voel ik dan een bobbeltje.

Als ik hier dan op duw verspringt het, wel beetje vies hoor maar dat is het dan ook.

Ik persoonlijk voelde het in het begin goed als ik op mijn buik ging liggen, dan voel je echt dat er zo precies iets tussen zit maar aan dit gevoel raak je gewend (of het verdwijnt stilletjes aan) nu kan ik al veel beter op mijn buik liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hier kan je wel een beetje pech mee hebben hé.

Eens ik slaap maakt het me niet uit, word er niet wakker van en als het me niet goed voelt leg ik mijn armen bij naast mijn borsten en zo lig ik ook comfortabel op mijn buik.

Mijn schoonzus heeft 10 jaar geleden een bvg laten doen en bij haar voelt het ook niet goed meer om op haar buik te liggen.

Ik vind het ook heel vervelend als mijn man op me komt liggen :blush: vind ik heel vervelend en ook jammer natuurlijk, ben nog altijd stilletjes aan het hopen dat dat gevoel over gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadia,

Gefeliciteerd met je datum! :64: Zal je titel effe aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen bv! Maakt het net weer iets echter!!! :101:

Ja, je zou kunnen beginnen een grotere bh te kopen en op te vullen met kipfilets, zodat het minder opvalt straks, maar 360cc bij jouw postuur, dat zal toch denk ik echt wel opvallen. :126: Vermoed dat je daarmee wel minstens op een D-cup zult uitkomen.

Nog veel aftelplezier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Eefje echt een D wow nou ik had foto's bij nu word ik helemaal gek denk een grote c

echt boobs wow,ok zeg meiden en slapen man toch jullie kunne niet meer op de buik slapen

en het voelt als bakstenen,jeetje en als ballen als je je ventje knuffelt,ik hoop dat dit allemaal tijdelijk is en aan gezien ik zo graag train en fitness en krachttraining doe,wil ik het zo snel mogelijk na de BV doen,Dr Plovier zei een maand we zullen zien,ik denk eerst zwaar afzien maar als ik terug ga sporten wil geen ballen zien verschuiven oh my god meisjes, :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja,ik denk zwaar vullingen,haha ze fluppen nu al naar boven die push ups er valt gewoon weg niks te pushen,maar het is winter nu ben zwaar dik gekleed,dus tegen dan,zeg die hechtingen doe dr plovier da ook weg of moet da bij de huisdokter,

Link naar reactie
Delen op andere sites

lees net dat je best klein en fijn bent, met 360 kom je zeker op een D uit! Ik ben 164 en weeg 54 kilo heb 375 cc gekregen en heb nu een D/E ! gewoon foto's meenemen van de borsten die je wil en dan zeggen dat je echt niet groter wil, hij kan tijdens de operatie kijken he! hij zei tege mij dat er 400 in zou gaan maar is uiteindelijk 375 geworden:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bambie,

Ja maar ik had foto's bij,ik heb ze allemaal afgegeven van ongeveer hoe ik ze wou,maar je had mischien daarvoor al iets bij mij niets,ik zal later de foto's erop zetten,dus zal toch ook schelen denk ik,ja ik denk dat jullie gelijk hebben,Dr Plovier houdt van groot maar wil toch niet te klein wil het goed als ik toch moet afzien,bedankt Bambiexx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hey meiden,

het word eens tijd dat ik terug iets post in mijn eigen topic hihi,nu ja ben ik aan het aftellen

voor de BV maar ik was de voorbije dagen ziek en het stopte maar niet en dan kreeg maar dit bij en weer dit

en ik dacht maar maakt niet uit als ik het allemaal maar nu krijg en niet tegen de operatie stel je voor zolang wachten en het zou niet doorgaan,heeft er ook iemand tips voor kleren boven die bh van de kliniek met die band da wordt een ramp denk ik,alvast bedankt,veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadia, ik heb van tevoren mijn hele kledingkast uitgezocht met shirt die ik niet over hoofd hoefde aan te trekken, dus met spaghettibandjes (zodat je erin kunt stappen) en vooral trainingsjasjes en truien met knopen van voren. Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt 3 weken een band dacht ik...

Ben je nu weer helemaal opgeknapt Nadia? We zijn bijna aan de beurt, spannend he!!

Ik maak me ook zorgen over wat ik aan moet na de BV. Hopelijk is het niet erg warm in april, want anders zie je onder alles die bh en band!

Achja we zien het wel, het hoeft maar een paar weekjes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een strakke zwarte bh met daaraan vast een (klitten)band die de borsten aan de bovenkant druk geeft. Of dit de beruchte 'martelband' is weet ik niet. Ik vind hem niet vervelend zitten, behalve dat alles op een gegeven moment gaat jeuken, ook je rug. Het grote nadeel vind ik wel dat je die bh/band door je kleding heeft ziet met al die naden en bobbels. Ik ga morgen een sportbh kopen voor als ik een avondje weg ben, want ik kan zo echt geen leuke kleding aan (niet tegen de dokter vertellen hoor).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.