Ga naar inhoud

nadia: 11 april 2011: Dr Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

Dag meiden,ben 30j en heb een zoontje van 8j,

na jarenlang twijfelen heb ik toch besloten om een bv te doen

en dankzij deze forum hebben jullie mij kunnen overtuigen en heb ik een afpsraak

gemaakt bij dr plovier.Mijn consult gaat door op 1/02/11,ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste Reactie

heey Nadia,

Wat leuk dat je de keuze heb gemaakt een BV te laten doen,

Is toch niet niks he zo een stap maar zodra je de knoop heb doorgehakt kun je niet meer wachten.

Ik ben 5 januari door dkr Plovier geopereerd en ben heel blij met mijn borsten, op welke maat wil je uitkomen, welke cup heb je nu en wat zijn je lengte en gewicht als ik vragen mag?

Als je ongeveer de aantal cc wil weten op je consult moet je foto's meenemen van welke grootte je mooi vind die moet je zowiezo op je operatie dag meenemen maar als je ze op je consult meeneemt kan hij je al wat meer vertellen ik had ze nl niet bij met mij consult en baalde daar van :).

Veel plezier hier op het forum je kan hier veel lezen en foto's bekijken van dkr Plovier:D

Liefs Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb mijn eerste consultatie bij Dr Plovier juist achter de rug.

Mijn ingreep is voor 11 juli.

Wees gerust die man weet waar hij over spreekt.

Laat hem gerust zijn uitleg geven.

Hij weet het beter dan wij zelf allemaal.

En laat uw zenuwen maar thuis voor niets nodig.

Veel Succes

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, tis wel duur, alhoewel bij een gewone dokter betaal je ook al snel 25 euro en je bent er amper 5 of 10 min binnen. In dat opzicht valt het dan wel nog mee maar mijn plannen om enkele klinieken te bezoeken zal ik dan maar opbergen want dan gaat het echt oplopen. Ik ga er in 2 langsgaan denk ik. Bedankt Bambie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, 50 euro, da's ook niet niks. Ik was van plan om zo in enkele klinieken langs te gaan omdat ik niet goed weet welke te kiezen, maar als je in 3 langsgaat ben je al 150 euro kwijt!

Groetjes xx

Ja, tis wel duur, alhoewel bij een gewone dokter betaal je ook al snel 25 euro en je bent er amper 5 of 10 min binnen. In dat opzicht valt het dan wel nog mee maar mijn plannen om enkele klinieken te bezoeken zal ik dan maar opbergen want dan gaat het echt oplopen. Ik ga er in 2 langsgaan denk ik. Bedankt Bambie!

@Twijfelaartje, neem aan dat je Belg bent, bij de meesten kost het geloof ik zo'n 30 euro, en als Belg krijg je een doktersbriefje dat je bij je mutualiteit kunt inwisselen en dan krijg je dus een gedeelte van je consult terugbetaald. Op die manier valt het nog wel mee. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Twijfelaartje, neem aan dat je Belg bent, bij de meesten kost het geloof ik zo'n 30 euro, en als Belg krijg je een doktersbriefje dat je bij je mutualiteit kunt inwisselen en dan krijg je dus een gedeelte van je consult terugbetaald. Op die manier valt het nog wel mee. :D

Ja da's waar dan valt het idd mee. Ik dacht dat dat enkel kon voor gewone dokters en gynaecologen en dermatologen enzo, wist niet dat het bij plastische chirurgen ook kon...

Mercikes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,super tof al die reacties,ben wel bang maar ben het beu.

Ik heb een a cup echt triestig,ben wel een kleintje 1m58 en 47kg

maar ja mischien met borsten voel ik me eindelijk eens vrouw,ik heb alleen bang voor de pijn nadien

en moet toch vrij snel gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb gewoon gezegd ik wil t liefste een D-cup en wel met decolete..dacht dat een foto een verkeerd beeld zou geven,maar sommigen zweren bij een foto meenemen..dus ik weet nie he..

als je een favoriet hebt qua foto kan je die wel meenemen natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is heel goed meegevallen heeft wel effe pijn gedaan maar ben je zo weer vergeten hoor!!

En van het resultaat ben ik ook supertevreden.

Dan gaan we elkaar normaal niet meer zien hé hoop er rond half 2 terug te kunnen vertrekken.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover voor mijn consult dan maak ik normaal ineens een afspraak

voor de operatie,heb nu al pijn in mijn borsten,Ik ben helemaal

al aant flippen, :wacko: Maar echt heb super mooie boobies foto's van op de forum

hier,bedankt meiden. :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey LLtje,

Ik laat je zeker wat weten van de consult,ik had al gelezen dat je ook ging spannend

allemaal hé.Ik weet zelfs niet wat ik moet vragen,het komt wel goed,ik heb wel foto's

bij,we zullen wel zien,bedankt en groetjes :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Nadia ,

Hoe is het gegaan bij Dr Plovier.

Ik hoop dat aales goed cerlopen is.

Heb je al een datum of stel je het nog even uit.

Om verder informatie op te zoeken.

Mag ik eens iets vragen heb jij een passessie gehad of niet.

Ik bij Dr plovier niet mss later.

Maar ja die man weet wel wat hij doet en wat het beste bij ons past.

Gr pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.