Ga naar inhoud

Nxk : 26 juli 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Lupin:

Je zei dat je eerst XS/S had als top maat toch? Hoe veel groter is dat geworden? :o

Dat weet ik nog niet, wordt zo geholpen.als ik meer weet hoor je het van me! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei NBeestje:

Hoi,

 

fijn dat het zo goed is verlopen!!

ik had ook die druk op mijn borst toen voelde allemaal heel vreemd.

ik heb je vandaag toegevoegd in mijn album eerder ging het niet.

een heel fijn herstel en voor je het weet pronk je net als mij met je nieuwe boobies!!!

 

groetjes NBeestje 

Thanks @NBeestje ! Je foto’s zijn super mooi!! Ik hoop dat die van mij ook zo mooi worden. In het begin staat je huid zo strak he! My god. Gelukkig ziet het er na verloop mooi uit. 

 

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nxk:

Wauwie er mag dus ook niemand mee met het aftekenen :o ja ben super zenuwachtig was ook heel vroeg wakker. Vanmiddag maar hopen dat er nog ijsjes zijn in de winkels en die maar even inslaan haha! Ik heb 1 besteld bij Diana Gabriels, maar lees overal dat die niet lekker zit als ik weet welke maat er in zit ga ik er nog 1 bestellen van carefix ava. Lees daar alleen maar positieve dingen over :) hoe voel je je vandaag?

Oooeeeee ben je al aan de beurt? Of wacht je nog?

Ja ik hoor ook dat die niet lekker zitten vab DG. Vanavond krijg ik er ook 1 van  een vriendin, dan kan ik zelf oordelen.

Die carefix ava ziet er idd comfortabel uit.

wel dure dingen allemaal he :(

alsof de operatie niet duur genoeg is.

 

Vandaag heb ik iets meer last, maar vooral hoofdpijn en nekpijn. Mijn borsten trekken wel heel erg, staat zooo strak.. voelt meer benauwd. Niet prettig met dit weer ook.

Maar dat nemen we allemaal voor lief :)

 

ik ben zooo benieuwd hoe je het ervaart! Hou me op de hoogte, ik duim voor je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Lientje1980:

Hallo meiden, 

 

ook ik ga jullie even volgen! Ik ben ook geopereerd door gabrietz , 9 juli, 500 cc hp. 

Ben nu twee en halve week verder en het valt me allemaal nu achteraf reuze mee. De grootte kan ik nog niet veel over zeggen, moet nog allemaal vormen natuurlijk, maar tot nu toe ben ik super tevreden. Ben eigenlijk alweer vrijwel alles zelf aan doen, mits de zware dingen. Veel succes morgen!!!! 

 

 

Hey @Lientje1980

fijn om te horen dat alles goed verliep bij je. Was je in t begin van je herstel niet heel bang dat je teveel deed? Ik kan niet zo goed peilen wat wel en niet kan of teveel is..

ben net buiten even gaan lopen etc, maar dan heb ik geen idee of dat wel mag bijvb  :’)

zijn je borsten nu na 2,5 week mooi geworden?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meiden!
Even een update van hoe ik me voel:D, wat heb ik mij beroerd gevoeld zeg echt niet normaal! Maar daar was ik al bang voor omdat ik dat eerder had na een narcose. Ik werd super chill wakker en ze vroeg hey hoe voel je je  van 1 tot 10. Ik meteen een 10! Maar dat duurde niet lang had het super warm wou niet eten, op gegeven moment wel gedaan alleen kreeg het niet weg. Daarna opstaan en aankleden en werd toen toch misselijk snel naar de wc gelopen als een bambi:lol: haha, daarna lekker naar huis en op bed gelegen en net even wat gegeten en hou het gelukkig binnen!  Maar verder voel ik me top heb bijna geen pijn gelukkig alleen wat spierpijn in mijn buik ofzo en drukkend gevoel onder mijn borst. geen idee hoe ik het moet omschrijven.-_- uiteindelijk is er 375cc in gegaan. :D

groetjes, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei tietzat:

Oooeeeee ben je al aan de beurt? Of wacht je nog?

Ja ik hoor ook dat die niet lekker zitten vab DG. Vanavond krijg ik er ook 1 van  een vriendin, dan kan ik zelf oordelen.

Die carefix ava ziet er idd comfortabel uit.

wel dure dingen allemaal he :(

alsof de operatie niet duur genoeg is.

 

Vandaag heb ik iets meer last, maar vooral hoofdpijn en nekpijn. Mijn borsten trekken wel heel erg, staat zooo strak.. voelt meer benauwd. Niet prettig met dit weer ook.

Maar dat nemen we allemaal voor lief :)

 

ik ben zooo benieuwd hoe je het ervaart! Hou me op de hoogte, ik duim voor je :)

Heeey het zijn idd duren dingen Maar dacht draag deze wel voor dat er iets mis gaat en ze dan  opeens zeggen ja maar je had geen bh aan van ons dus dat is het probleem nu.:unsure: zou je last van je rug en nek hebben van het gekke slapen of lig je gewoon normaal? Ik zit nu half met 4 kussens onder me hahaha ja ze zeggen het he wie mooi wilt zijn  moet pijn lijden hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Nxk:

Heeey meiden!
Even een update van hoe ik me voel:D, wat heb ik mij beroerd gevoeld zeg echt niet normaal! Maar daar was ik al bang voor omdat ik dat eerder had na een narcose. Ik werd super chill wakker en ze vroeg hey hoe voel je je  van 1 tot 10. Ik meteen een 10! Maar dat duurde niet lang had het super warm wou niet eten, op gegeven moment wel gedaan alleen kreeg het niet weg. Daarna opstaan en aankleden en werd toen toch misselijk snel naar de wc gelopen als een bambi:lol: haha, daarna lekker naar huis en op bed gelegen en net even wat gegeten en hou het gelukkig binnen!  Maar verder voel ik me top heb bijna geen pijn gelukkig alleen wat spierpijn in mijn buik ofzo en drukkend gevoel onder mijn borst. geen idee hoe ik het moet omschrijven.-_- uiteindelijk is er 375cc in gegaan. :D

groetjes, 

Hey! 

Wat vervelend dat je je zo beroerd voelde. Niet fijn :(

Had je morfine gekregen?

Vind je ze al mooi lijken trouwens? 

Die spierpijn zullen wel je ribben zijn denk ik. Bij opstaan doet dat pijn, Pff!

 

hopelijk herstel je goed en trek je het een beetje met de hitte. Sterkte meis.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei tietzat:

Hey! 

Wat vervelend dat je je zo beroerd voelde. Niet fijn :(

Had je morfine gekregen?

Vind je ze al mooi lijken trouwens? 

Die spierpijn zullen wel je ribben zijn denk ik. Bij opstaan doet dat pijn, Pff!

 

hopelijk herstel je goed en trek je het een beetje met de hitte. Sterkte meis.

liefs

Heeey nee iets van oxycodon ofzo die mag ik ook niet innemen van grabietz mag alleen paracetamol en die ontsteking remmers. Ik heb net snel gekeken toen hij had opgehangen maar heb even snel gekeken en vind ze al aardig mooi zitten 1 zit iets lager als de ander. Moest hem alleen weer heel snel dicht doen omdat ik weer misselijk werd :( blijf nu maar gesterkt liggen :lol:

 

Voel jij je wel goed op de hoofdpijn en rugpijn na? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2018 om 21:39 zei Nxk:

Heeey nee iets van oxycodon ofzo die mag ik ook niet innemen van grabietz mag alleen paracetamol en die ontsteking remmers. Ik heb net snel gekeken toen hij had opgehangen maar heb even snel gekeken en vind ze al aardig mooi zitten 1 zit iets lager als de ander. Moest hem alleen weer heel snel dicht doen omdat ik weer misselijk werd :( blijf nu maar gesterkt liggen :lol:

 

Voel jij je wel goed op de hoofdpijn en rugpijn na? 

 

Oja die Oxycodon heb ik ook. Maar ik dacht dat je misschien morfine kreeg bij het infuus.. daar worden de meeste misselijk van namelijk 

Zo kut dat je nog steeds misselijk bent :(

Gelukkig zitten ze al mooi! Ik moet nog even wennen. Mijne staan best wat uit elkaar , maar daar had de chirurg me voor gewaarschuwd. Mja met bh zal t wel mooi zitten :) alleen nu ziet het er niet uit haha!

Ga jij een album aanmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2018 om 09:48 zei tietzat:

Oja die Oxycodon heb ik ook. Maar ik dacht dat je misschien morfine kreeg bij het infuus.. daar worden de meeste misselijk van namelijk 

Zo kut dat je nog steeds misselijk bent :(

Gelukkig zitten ze al mooi! Ik moet nog even wennen. Mijne staan best wat uit elkaar , maar daar had de chirurg me voor gewaarschuwd. Mja met bh zal t wel mooi zitten :) alleen nu ziet het er niet uit haha!

Ga jij een album aanmaken?

Heb geen idee eigenlijk of ik dat heb gekregen:lol: hoe voel je je nu na een paar dagen na de operatie? Ben je er wel blij mee ondanks ze iets uit elkaar staan? Uhm dat weet ik nog niet heb nu nog geen foto's durven maken;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Nxk:

Heb geen idee eigenlijk of ik dat heb gekregen:lol: hoe voel je je nu na een paar dagen na de operatie? Ben je er wel blij mee ondanks ze iets uit elkaar staan? Uhm dat weet ik nog niet heb nu nog geen foto's durven maken;) 

Was je bloeddruk misschien ook laag ?? Ik was ook super misselijk na de narcose , moest blijven plat blijven liggen voor minstens een half uur en pas daarna voorzichtig iets recht op en zo steeds met half uur iets meer rechter op. Kreeg een raketje , dat smaakte me totaal niet , toen kreeg ik cola , maar me bloeddruk bleef super laag, uiteindelijk hebben ze iets via me infuus gespoten en toen knapte ik ook, incl me misselijkheid. 

 

Hoe gaat het nou verder met je ? Ben je al aardig gewend aan je nieuwste friends ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Lientje1980:

Was je bloeddruk misschien ook laag ?? Ik was ook super misselijk na de narcose , moest blijven plat blijven liggen voor minstens een half uur en pas daarna voorzichtig iets recht op en zo steeds met half uur iets meer rechter op. Kreeg een raketje , dat smaakte me totaal niet , toen kreeg ik cola , maar me bloeddruk bleef super laag, uiteindelijk hebben ze iets via me infuus gespoten en toen knapte ik ook, incl me misselijkheid. 

 

Hoe gaat het nou verder met je ? Ben je al aardig gewend aan je nieuwste friends ? 

Ja me bloed druk was ook laag, dat hele apparaat sloeg op hol. Ik moest wat eten maar kreeg het niet weg, werd aangekleed om te gaan plassen en moest toen rennen naar de wc:blink: met mijn bambi benen hahaha. Onderweg naar huis idd ook raketje gehaald maar hield niks binnen. Savonds geroosterd broodje gegeten en die bleef gelukkig binnen. 

 

Verder voel ik me echt goed, heb geen pijn gehad wat me echt verbaasd eigenlijk, alleen spierpijn. Enige als ik de bh los doe dat er zo een gewicht hangt waar ik van in paniek raak ofzo :lol: dat zal wel wennen zijn denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.