Ga naar inhoud

Chica82 : 16 oktober 2018 : Dr. Timmenga : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 9-8-2018 om 10:41 zei Willems:

@chica82 Heyy ik heb in oktober een consult bij schiettecatte ik wilde ook in de kerstvakantie maar dat gaat dus niet lees ik haha !! Fijne arts? Groetjes

Je zou het kunnen vragen aan de receptioniste. Schiettecatte opereert op maandagen en die vallen net op kerstavond en oudjaarsdag en dan is hij vrij. Ik ga nu trouwens toch voor een andere kliniek, want Schiettecatte wil er maar 425 cc inzetten en dat vind ik te weinig. Voor 100 cc verschil laat ik me niet opereren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2018 om 22:52 zei Mama01:

Hey @Chica82

 

Ben vandaag geopeerd bij Quole, wat een fijne kliniek! 

 

Mocht je het interessant vinden, mijn operatie verslag is genoteerd;)

 

Jij gaat daar zo blij zijn, wat is het nu geworden? 

Hi, ik lees nu pas je bericht en heb gelijk je operatieverslag gelezen. Tjee, je zult wel flink geschrokken zijn van wat je te horen kreeg!! En al helemaal blij met het nieuwe resultaat? Of kun je het nog niet goed zien? 

Bij mij gaat het allemaal net even anders dan gepland: ik kreeg namelijk een vervelend telefoontje van de kliniek in Waalre, dat mijn operatie van 16 oktober niet door kon gaan! Dr Franssen gaat namelijk op vakantie.. Nou dat had ie wel eerder mogen bedenken, voor ik alles geregeld had! Kon wel een week eerder komen, maar dat gaat natuurlijk niet met mijn werk en kind etc. Dus ik meteen op zoek gegaan naar een andere kliniek en gisteren mocht ik op consult bij de Parkkliniek in Rotterdam, want er was 16 oktober nog een plekje vrij bij dokter Timminga. Ben daar dus geweest en vond het een aardige man. Hij nam echt de tijd voor me en ik heb veel vragen gesteld na aanleiding van de vorige consulten, waar ik dus tegenstrijdige adviezen kreeg. Ook heb ik foto's laten zien van wat ik graag wil en we zijn uitgekomen op 500 a 550cc. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel ik nu al heb. Maar de datum staat dus weer vast en ben opgelucht dat het door kan gaan. Haha, als ik eenmaal mijn zinnen op het gezet, dan ga ik net zo lang door tot ik het voor elkaar krijg! Duss.. Moet de titel hier ook aangepast worden @Desert-Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Chica82!

 

ja ik was wel even geschrokken, maar het is er nu uit en dat is het belangrijkste, met hopelijk hele mooie borsten straks. 

 

Voor zover ik nu kan zien gaat dat wel goedkomen, alleen is alles nog blauw en gezwollen. Ik wilde heel graag meer decolleté, dus dhr Hawinkels heeft mijn borstspier ook wat verder ingesneden zodat mijn implantaten dichterbij elkaar kwamen te staan, tot nu toe heb ik het gevoel dat dat helemaal goed gaat komen. :wub:

 

Wat fijn dat je een alternatief hebt kunnen regelen! Dan kun je nu gaan aftellen naar een stel mooie borsten:43:16 oktober is weer zo! 

 

Ben ik niet de enige met die gave om graag mijn zinnen ergens op te zetten :rolleyes:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Chica82

 

het gaat eigenlijk best goed! Ik gebruik geen medicatie meer, het slapen op mijn rug vind ik niet zo prettig maar het moet nog even helaas. Kijk uit naar het moment dat ik kan gaan lingerieshoppen:43:

 

het resultaat is voor zover ik nu kan zien, mooi aan het worden, moet nog even op z’n plaats komen maar komt hopelijk snel goed.

 

Ja je hebt gelijk, voor je het weet is het zover Meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2018 om 21:49 zei Chica82:

Hi, ik lees nu pas je bericht en heb gelijk je operatieverslag gelezen. Tjee, je zult wel flink geschrokken zijn van wat je te horen kreeg!! En al helemaal blij met het nieuwe resultaat? Of kun je het nog niet goed zien? 

Bij mij gaat het allemaal net even anders dan gepland: ik kreeg namelijk een vervelend telefoontje van de kliniek in Waalre, dat mijn operatie van 16 oktober niet door kon gaan! Dr Franssen gaat namelijk op vakantie.. Nou dat had ie wel eerder mogen bedenken, voor ik alles geregeld had! Kon wel een week eerder komen, maar dat gaat natuurlijk niet met mijn werk en kind etc. Dus ik meteen op zoek gegaan naar een andere kliniek en gisteren mocht ik op consult bij de Parkkliniek in Rotterdam, want er was 16 oktober nog een plekje vrij bij dokter Timminga. Ben daar dus geweest en vond het een aardige man. Hij nam echt de tijd voor me en ik heb veel vragen gesteld na aanleiding van de vorige consulten, waar ik dus tegenstrijdige adviezen kreeg. Ook heb ik foto's laten zien van wat ik graag wil en we zijn uitgekomen op 500 a 550cc. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel ik nu al heb. Maar de datum staat dus weer vast en ben opgelucht dat het door kan gaan. Haha, als ik eenmaal mijn zinnen op het gezet, dan ga ik net zo lang door tot ik het voor elkaar krijg! Duss.. Moet de titel hier ook aangepast worden @Desert-Rose

Wat toevallig, ik word ook 16 oktober geopereerd door Timmenga bij Parkkliniek! Ik krijg 400cc voor de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chica82:

@Stephh90 wat leuk! Ik heb nog geen tijdstip doorgekregen, jij wel? Ik krijg ook voor de spier trouwens! Kunnen we samen aftellen haha. Ik heb zo'n afstel-app op mijn telefoon gezet :D

Nee, ook nog geen tijdstip! Haha dat is wel handig hoe heet die app? 

 

Ik zou eerst 18 december geopereerd worden en weet sinds gisteren dus de 16e oktober, gaat wel snel opeens zo haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Chica82:

@Stephh90de app heet countdown, heel toepasselijk. Ik kreeg al een telefoontje van de week of ik toevallig 4 Sept al wilde! Nou nee! Alles gepland voor de 16e, dus last dat mooi zo staan. 

Thanks, ga het ook op mijn telefoon zetten! Snap ik, dat is wel erg snel, kwam dat omdat iemand geannuleerd had? Ik wilde eigenlijk de eerste week van oktober omdat mij dat beter uitkomt maar er was geen plek helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 31-8-2018 om 16:59 zei Chica82:

Dat weet ik niet, zoiets zeggen ze nooit @Stephh90 Hoeveel dagen 'vrij' heb jij geregeld van je werk? Ik wil de maandag erop weer beginnen. 

Nou ik weet nog steeds niet wanneer ik tijdelijk kan stoppen met werken. (Heb een 0 uren contract). Ik ben nu ook op de wachtlijst gezet bij Parkkliniek voor 2 oktober, dat zou mij echt beter uitkomen dan de 16e. Jammer dat Timmenga maar 1x in de week opereert daar en volgeboekt is. 

 

Jij bent natuurlijk al eerder onder het mes geweest, hoe lang duurde je herstel toen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2018 om 13:50 zei Chica82:

@Stephh90de vorige keer geloof ik maar 4 dagen ofzo, van wat ik me ervan kan herinneren. Heb ook voor de spier, dus dat scheelt wel. En nu komt er 'maar' iets van 200 a 250 cc bij. Ik hoop voor je dat je eerder terecht kunt! 

Oké, kort herstel dus! Timmenga zei het ook en het zal natuurlijk wel per persoon verschillen, maar ik sta er verder alleen voor met een kind dus het zal fijn zijn als ik snel weer wat dingen kan doen.

 

Er is nu een plekje vrij volgende week! Ik moet het nog overleggen op het werk, dus ik hoop dat het door kan gaan. Vind het wel spannend zo snel opeens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal, hier mijn operatieverslag! Mijn ouders stonden vanochtend om 6.00 al op de stoep om mij naar Rotterdam te brengen en ik was natuurlijk een uur te vroeg. Mocht al vrij snel naar mijn kamer en om 10.00 stond dokter Timmenga aan mijn bed om de operatie even door te spreken en een foto te maken. "Het wordt flink groter hè?", zei hij. Ik zei: "Ja, zo'n 250cc erbij. Maakt u er maar een meesterwerk van!". Ik was vrij snel vertrokken door de narcose en toen ik weer wakker werd op de uitslaapkamer, had ik het gevoel dat de operatie nog moest beginnen. Ik kon mijn borsten zien en voelen en ze leken helemaal niet groot op dat moment. Terug naar mijn kamer en dokter Timmenga kwam even kijken en vertelde dat er 'maar' 230cc in had gezeten (we dachten 350cc), dus hij had ze flink volgepropt haha. Alles was gegaan zoals het hoorde! Ik heb nog even wat yoghurt gegeten en een kopje thee gedronken en toen even geslapen. Mijn ouders waren ook even langs geweest op de kamer en bleven beneden op mij wachten. Toen kreeg ik mijn borsten even te zien (toch wel groot haha! Maar mooi!) en uitleg over de nazorg en mocht ik naar huis. Ga tot het weekend revalideren bij mijn ouders en mijn dochter van 7 is bij haar vader deze herfstvakantie. Eigenlijk wilde ik maandag weer gaan werken, maar denk toch dat ik nog even thuis blijf! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.