Ga naar inhoud

Chica82 : 16 oktober 2018 : Dr. Timmenga : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Sjuul:

Hoe is het nu met je @Chica82

Hey Sjuul, lief dat je dat vraagt! Het gaat heel goed moet ik zeggen. Helemaal geen pijn gehad aan mijn borsten, maar wel wat andere ongemakken zoals rugpijn en buikpijn van de medicijnen. De pijnmedicatie was ik al mee gestopt en vandaag zijn de andere medicijnen op gelukkig. Ik mag 2 dagen verlof opnemen, dus woensdag moet ik weer werken en dat vind ik best spannend!! Ga kleding uitkiezen waarbij je er niets van kunt zien en hoop maar dat het meevalt. Denk dat ik op de fiets ga, want heb een echte hobbelwagen en schakelen moet met kracht, dus dat durf ik niet aan nog! Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

@Chica82, Fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. Ik ben blij voor je dat het allemaal meevalt.

Ik mag nog 2 weken wachten, aftellen en beslist nog een dagje zenuwen hihi, hopelijk gaat het zo lekker als bij jou.

 

Wat kleding betreft, ik heb vorige week wat losse truien gekocht met een v hals en wat sweatshirts omdat ik dacht dat een strak coltruitje de eerste weken niet zo prettig zou zijn .. Een leuke bijkomstigheid dat de garderobe nog eens lekker bijgevuld mag worden voor en na een ingreep .. Ik las al dat er ook veel sjaaltjes gedragen worden om een en ander een beetje te verbloemen ;-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul toevallig heb ik vandaag ook een gebreide sjaal om, want je ziet anders het drukvest zitten. 't Scheelt dat het nu weer kouder wordt en het ook kan! Ik kan ook niet wachten om nieuwe kleren te kopen, zoveel zin in!! Heb je al een aftel-app op je telefoon? Dan zijn die 2 weken zó voorbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.