Ga naar inhoud

Chica82 : 16 oktober 2018 : Dr. Timmenga : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben een 36 jarige docente met één dochter en kom uit regio Arnhem. Op mijn 19e heb ik een bv gehad en ben toen van A naar C gegaan. Helaas kan ik niet meer achterhalen hoeveel cc er destijds is geplaatst. Momenteel heb ik cup 75E, dus er is in de loop der jaren natuurlijk weefsel bijgekomen. Ik weeg maar iets meer dan toen ik 19 was. Nu wil ik graag een prothesewissel en ben op consult geweest bij dokter Bas Franssen van medisch centrum Waalre. Ik heb protheses gepast en wil graag 600cc laten plaatsen, want ik hou van grote borsten! Mijn borsten zijn nog steeds best mooi, maar het is natuurlijk wat gaan zakken en ik mis volume aan de bovenkant. Mijn vriend houdt eigenlijk helemaal niet van grote borsten, dus ik doe het puur voor mezelf. Gelukkig snapt hij wel wat ik wil en hij staat wel achter me. Hij wil ook voor mij zorgen na de operatie (we wonen nog niet samen, dus dat zou wel fijn zijn!). Ik ga ook nog langs bij de Veldhuis kliniek en wil geopereerd worden in de kerstvakantie. Ik ben vooral heel benieuwd naar dames die een vergelijkbare wissel hebben ondergaan of nog moeten krijgen! Ik weet dus al wel hoe de normale bv gaat, dus dat vind ik niet spannend meer. Heb er nu al zin in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Chica! 

 

Ik ga precies over een maand voor een wissel, van 335 cc naar 700 cc. Tzt zal ik zeker foto’s plaatsen van het eindresultaat, het aftellen is nu echt begonnen:43:

 

ik wordt toevallig ook geholpen in Waalre, maar dan door dhr Hawinkels.

 

succes met het maken van je keuze!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites