Ga naar inhoud

Chica82 : 16 oktober 2018 : Dr. Timmenga : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben een 36 jarige docente met één dochter en kom uit regio Arnhem. Op mijn 19e heb ik een bv gehad en ben toen van A naar C gegaan. Helaas kan ik niet meer achterhalen hoeveel cc er destijds is geplaatst. Momenteel heb ik cup 75E, dus er is in de loop der jaren natuurlijk weefsel bijgekomen. Ik weeg maar iets meer dan toen ik 19 was. Nu wil ik graag een prothesewissel en ben op consult geweest bij dokter Bas Franssen van medisch centrum Waalre. Ik heb protheses gepast en wil graag 600cc laten plaatsen, want ik hou van grote borsten! Mijn borsten zijn nog steeds best mooi, maar het is natuurlijk wat gaan zakken en ik mis volume aan de bovenkant. Mijn vriend houdt eigenlijk helemaal niet van grote borsten, dus ik doe het puur voor mezelf. Gelukkig snapt hij wel wat ik wil en hij staat wel achter me. Hij wil ook voor mij zorgen na de operatie (we wonen nog niet samen, dus dat zou wel fijn zijn!). Ik ga ook nog langs bij de Veldhuis kliniek en wil geopereerd worden in de kerstvakantie. Ik ben vooral heel benieuwd naar dames die een vergelijkbare wissel hebben ondergaan of nog moeten krijgen! Ik weet dus al wel hoe de normale bv gaat, dus dat vind ik niet spannend meer. Heb er nu al zin in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Chica! 

 

Ik ga precies over een maand voor een wissel, van 335 cc naar 700 cc. Tzt zal ik zeker foto’s plaatsen van het eindresultaat, het aftellen is nu echt begonnen:43:

 

ik wordt toevallig ook geholpen in Waalre, maar dan door dhr Hawinkels.

 

succes met het maken van je keuze!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om over deze maten te lezen. Ik heb nu 345 en vind het handjevol te klein. Denk ook rond de 600 te willen, maar moet nog gaan passen en kijken welke maat wel is wat ik wil. Voorheen dacht ik dat het erg groot was maar ljgt aan de protheses en voorsituatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Chica82:

Hoi, ik ben een 36 jarige docente met één dochter en kom uit regio Arnhem. Op mijn 19e heb ik een bv gehad en ben toen van A naar C gegaan. Helaas kan ik niet meer achterhalen hoeveel cc er destijds is geplaatst. Momenteel heb ik cup 75E, dus er is in de loop der jaren natuurlijk weefsel bijgekomen. Ik weeg maar iets meer dan toen ik 19 was. Nu wil ik graag een prothesewissel en ben op consult geweest bij dokter Bas Franssen van medisch centrum Waalre. Ik heb protheses gepast en wil graag 600cc laten plaatsen, want ik hou van grote borsten! Mijn borsten zijn nog steeds best mooi, maar het is natuurlijk wat gaan zakken en ik mis volume aan de bovenkant. Mijn vriend houdt eigenlijk helemaal niet van grote borsten, dus ik doe het puur voor mezelf. Gelukkig snapt hij wel wat ik wil en hij staat wel achter me. Hij wil ook voor mij zorgen na de operatie (we wonen nog niet samen, dus dat zou wel fijn zijn!). Ik ga ook nog langs bij de Veldhuis kliniek en wil geopereerd worden in de kerstvakantie. Ik ben vooral heel benieuwd naar dames die een vergelijkbare wissel hebben ondergaan of nog moeten krijgen! Ik weet dus al wel hoe de normale bv gaat, dus dat vind ik niet spannend meer. Heb er nu al zin in! 

Hee meid!

 

Ik heb ook n wissel gehad! Afgelopen 30 mei van 320cc anatomisch naar 550cc rond. En zoooo tevreden mee! 

 

Ben ook in quole kliniek geweest maar dan bij dr Hawinkels! Super tevreden over de kliniek en personeel! Van begin tot eind keurig geholpen, niks dan lof! Daar ben je echt in goede handen.

 

Neem gerust een kijkje in mn album, staat openbaar.

 

Heel veel succes meid  en lekker aftellen naar boobday!

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mama01:

Hey Chica! 

 

Ik ga precies over een maand voor een wissel, van 335 cc naar 700 cc. Tzt zal ik zeker foto’s plaatsen van het eindresultaat, het aftellen is nu echt begonnen:43:

 

ik wordt toevallig ook geholpen in Waalre, maar dan door dhr Hawinkels.

 

succes met het maken van je keuze!

 

xxx

Ennuh thanx @Mama01:wub:

 

Je bent al bijna aan de beurd! Ben je eruit? Toch de 700 rond? 

 

Xxx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mama01:

Naar aanleiding van jouw boobs:11::wub: geloof ik dat ik eruit ben ja:101:@Noelle2612:D

 

 

Hihi denk dat je een juiste keus maakt meis:3: nee dat weet ik wel zeker:rolleyes:

 

Toen ik 17 jaar geleden voor mn eerst bv ging was anatomisch helemaal in opkomst. Maar moet zeggen dat ik de ronde variant toch echt mooier vind:) van mij hoeft t zeker nie perse natuurlijk te ogen^_^ maar das heel persoonlijk hoor!

 

Ben heeel benieuwd! Keep me posted en zodra je fotos hebt hou ik me natuurlijk aanbevolen:33:

 

Spannend!

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Mama01:

Hey Chica! 

 

Ik ga precies over een maand voor een wissel, van 335 cc naar 700 cc. Tzt zal ik zeker foto’s plaatsen van het eindresultaat, het aftellen is nu echt begonnen:43:

 

ik wordt toevallig ook geholpen in Waalre, maar dan door dhr Hawinkels.

 

succes met het maken van je keuze!

 

xxx

Ooh, spannend al zo snel! Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Monstrea:

Leuk om over deze maten te lezen. Ik heb nu 345 en vind het handjevol te klein. Denk ook rond de 600 te willen, maar moet nog gaan passen en kijken welke maat wel is wat ik wil. Voorheen dacht ik dat het erg groot was maar ljgt aan de protheses en voorsituatie

Het gekke is dat andere mensen mijn borsten best groot vinden (heb nu 75E),maar zelf zie ik dat niet zo. Herken je dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Noelle2612:

Hee meid!

 

Ik heb ook n wissel gehad! Afgelopen 30 mei van 320cc anatomisch naar 550cc rond. En zoooo tevreden mee! 

 

Ben ook in quole kliniek geweest maar dan bij dr Hawinkels! Super tevreden over de kliniek en personeel! Van begin tot eind keurig geholpen, niks dan lof! Daar ben je echt in goede handen.

 

Neem gerust een kijkje in mn album, staat openbaar.

 

Heel veel succes meid  en lekker aftellen naar boobday!

 

Xx noelle

Hey Noelle, ik had toevallig al jouw foto's bekeken en moet zeggen dat ik ze erg mooi vind geworden! Ben je er inmiddels al aan gewend? Waar koop jij nu lingerie? Dat vind ik nu al een probleem. Moet wel zeggen dat ik nu vaak push up of voorgevormd zoek en dat hoeft straks lekker niet meer! Zo'n zin in! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chica82:

Het gekke is dat andere mensen mijn borsten best groot vinden (heb nu 75E),maar zelf zie ik dat niet zo. Herken je dat? 

Met je c cup kan je meer dan mij d cup hebben omdat elke prothese anders is en hoe de pc werkt, je huid en de spier. 

 

Ik heb het niet veel mensen verteld. Een vriendin zegt "het past bij je lijf". Daar krijg ik nog meer vraagtekens door. Slanke dames hebben van nature ook volle boezem. En volle dames hebben kleine borsten. Alles kan. En nu maak ik het, dus wil het met goed gevoel doen. 

Ik ben best lang 1.85m dus nu ben ik nog een plank. Wil meer ronding in kleding. Mijn man vind het goed. Maar als ik de wissrl heb vind hij het waarschijnkijk ook goed. Daar heb ik dus niks aan. Mijn eigen gevoel volgen en vertrouwen. Het mag gewoon wat meer zijn. Tijdens passen maat kijken hoeveel. Voorheen dacht ik dat 400 al te veel zou zijn. En zie nu haha maar ik heb dus al zeer weinig cc v an mezelf. Dan heb ik voor wat ik wil al gauw 500+ nodig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja ik draag nu ook voorgevormde bh.s 

 

Kijk zo uit om een slappe bh te dragen. Heeft dat een naam zo.n model? Een mooie lange bh die toeschijnt en wel een beugel heeft. Kon wel janken on het pashokje toen ik met die alsnog kleine tietjes had. Soort twee puntjes i.pv. ronde borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Monstrea:

En ja ik draag nu ook voorgevormde bh.s 

 

Kijk zo uit om een slappe bh te dragen. Heeft dat een naam zo.n model? Een mooie losse bh die doorschijnt en wel een beugel heeft. Kon wel janken in het pashokje toen ik met die alsnog kleine tietjes had. Soort twee puntjes i.pv. ronde borsten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Chica82:

Hey Noelle, ik had toevallig al jouw foto's bekeken en moet zeggen dat ik ze erg mooi vind geworden! Ben je er inmiddels al aan gewend? Waar koop jij nu lingerie? Dat vind ik nu al een probleem. Moet wel zeggen dat ik nu vaak push up of voorgevormd zoek en dat hoeft straks lekker niet meer! Zo'n zin in! X

Thanx meis! Ben er ook heel blij mee. Ze zijn mooi rond en gelukkig dicht bij elkaar. Daar had ik best schrik van, wilde echt een klein middenstuk hebben. Maar dr hawinkels heeft precies gemaakt wat ik wilde!

 

Uhm nou ik heb nou alles van saphh gekocht. Merk dat die bh's echt goed passen. Heb cup 75e/ 70f. Heb ook 1 niet voorgevormde bh ( die rode in mn album ) maar vin dat nog niet zo fijn zitten. Heb toch liever de voorgevormde bh. 

 

Maar mn boobs voele al helemaal van mezelf hoor. Alleen merk dat er nu meer side boob zit dan voorheen. Maar ik hou daar persoonlijk echt van.

 

Ga je echt blij mee zijn als de boobs zijm opgefrist:57:

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Monstrea:

Met je c cup kan je meer dan mij d cup hebben omdat elke prothese anders is en hoe de pc werkt, je huid en de spier. 

 

Ik heb het niet veel mensen verteld. Een vriendin zegt "het past bij je lijf". Daar krijg ik nog meer vraagtekens door. Slanke dames hebben van nature ook volle boezem. En volle dames hebben kleine borsten. Alles kan. En nu maak ik het, dus wil het met goed gevoel doen. 

Ik ben best lang 1.85m dus nu ben ik nog een plank. Wil meer ronding in kleding. Mijn man vind het goed. Maar als ik de wissrl heb vind hij het waarschijnkijk ook goed. Daar heb ik dus niks aan. Mijn eigen gevoel volgen en vertrouwen. Het mag gewoon wat meer zijn. Tijdens passen maat kijken hoeveel. Voorheen dacht ik dat 400 al te veel zou zijn. En zie nu haha maar ik heb dus al zeer weinig cc v an mezelf. Dan heb ik voor wat ik wil al gauw 500+ nodig 

Ik heb destijds C gekregen, maar 18 jaar later is het E. Maar het oogt niet zo, vind ik. Ja, mijn vriend denkt er ook zo over. Hij vraagt zich af of ik het soms voor de buitenwereld doe, omdat hij het prima vindt zoals het is. Nee dus! Voor mezelf. De arts zei dat hij er max 600 in kan stoppen bij mij. Het zal een verrassing zijn wat het uiteindelijk wordt, aangezien we niet weten hoeveel cc ik nu er in heb zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Monstrea:

En ja ik draag nu ook voorgevormde bh.s 

 

Kijk zo uit om een slappe bh te dragen. Heeft dat een naam zo.n model? Een mooie lange bh die toeschijnt en wel een beugel heeft. Kon wel janken on het pashokje toen ik met die alsnog kleine tietjes had. Soort twee puntjes i.pv. ronde borsten. 

Dat lijkt me ook heel mooi! En ook fijn voor onze mannen om aan te voelen. Voelen ze tenminste borsten i.p.v. bh's haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Noelle2612:

Thanx meis! Ben er ook heel blij mee. Ze zijn mooi rond en gelukkig dicht bij elkaar. Daar had ik best schrik van, wilde echt een klein middenstuk hebben. Maar dr hawinkels heeft precies gemaakt wat ik wilde!

 

Uhm nou ik heb nou alles van saphh gekocht. Merk dat die bh's echt goed passen. Heb cup 75e/ 70f. Heb ook 1 niet voorgevormde bh ( die rode in mn album ) maar vin dat nog niet zo fijn zitten. Heb toch liever de voorgevormde bh. 

 

Maar mn boobs voele al helemaal van mezelf hoor. Alleen merk dat er nu meer side boob zit dan voorheen. Maar ik hou daar persoonlijk echt van.

 

Ga je echt blij mee zijn als de boobs zijm opgefrist:57:

 

Xx noelle

Ik kan niet wachten! Maar moet eerst nog even doorsparen tot de kerstvakantie, want wil niet lenen. Een vriend van mij zegt dat ik maar dokter Nio moet gaan, maar die is veel duurder! Ik zie zijn naam hier vaak langskomen. En wil ook niet meer dan 600cc, dat lijkt me al groot zat! 

Kun je Sapph ook passen in de winkel? Of alleen online kopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Help! Ik ben vandaag op consult geweest bij drs. D. Schiettecatte van kliniek Veldhoven. Bij deze chirurg had ik een beter gevoel, maar hij wil er 405 of 425 cc instoppen en dokter Franssen wilde wel 550-600 cc doen. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik wel een cup groter wil en volgens dokter Schiettecatte zouden ze echt een stuk groter worden, maar ik twijfel daaraan! Ik denk niet dat 100 cc extra echt zichtbaar verschil oplevert. Wat denken jullie?? Tevens bleek dat opereren in de kerstvakantie niet gaat lukken, aangezien hij op maandag opereert en dat op kerstavond en oudejaarsavond niet kan. Maar daar heb ik wel wat op gevonden: 15 oktober in de herfstvakantie. Mijn ouders hebben al aangeboden om voor me te zorgen. 

 

Wat is jullie advies? Ik ga morgen maar bellen met de kliniek in Waalre om te vragen of het daar 15 oktober ook kan. Maar het liefst heb ik toch die Schiettecatte... Ben alleen bang dat hij er geen 550 in wil doen.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Chica82

 

Ik weet bijna zeker, als je op gesprek bent geweest bij dhr Hawinkels, dat je door hem geholpen wilt worden :ph34r: (heb het om me heen nu al drie keer meegemaakt:45:)dus ik zou zeker ff bellen naar Waalre.

 

Misschien zoiezo goed om naar een derde pc te gaan, zodat je nog een ander advies krijgt en daarmee een beter besluit kan maken. (Met hopelijk een heel mooi eindresultaat).

 

Ga voor je extra cc’s voor je duimen!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Chica82

 

Waarom zou dat raar zijn? Je doet dit niet elke week toch, dus je mag best kijken bij wie jij je het prettigst voelt toch? Dan geef je ook gewoon aan dat je jezelf wat breder wilt laten informeren en bekijken door meerdere pc’s omdat je twijfelt.

 

Naar mijn mening is dat geen probleem hoor Meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Chica82:

@Mama01 Het gaat om Mentor ronde coh. III En nu heb ik ook ronde van Mentor. Ook dokter Franssen had zulke aangeraden, al weet ik niet meer of het type II of III was. @best_boobie, heb jij nog advies voor mij? Ik denk niet dat ik kan slapen vannacht.. De cc's spoken rond hahaha

Dit soort dingen altijd ff in pb doen, want notificaties lees ik meestal pas nadat ik al mijn pb's beantwoord heb.. En in pb kun je me het hele verhaal vertellen, hier moet ik alles teruglezen.. Kom ik simpelweg niet aan toe.. Dus als je nog iets wilt weten, stuur me aub een pb :)
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.