Ga naar inhoud

Misselijkheid en branderig gevoel?


Brownii87

Aanbevolen berichten

Hey Ladies, 

 

ik ben vrijdag geopereerd geweest voor een bv. Is allemaal heel goed verlopen maar sinds de operatie ben ik kotsmisselijk en moet ik steeds overgeven ik hou niks binnen iemand ervaring en wat kan je er tegen doen? En ook welke pijnstiller heeft het meest geholpen? Had jullie ook zo een branderig gevoel pijn aan de ribben, ik geraak niet recht ik heb gehuild van de pijn, en durf niks eten omdak Weer moet overgeven en het enorm veel pijn doet door de druk die ik op men borsten voel? Kan iemand me miss tips geven? En of dit allemaal normaal is? Thnx a lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word dus juist misselijk als ik niets eet.

Misschien kan je proberen om een of twee crackertjes te eten, die zijn wat lichter verteerbaar voor je maag en zitten ook wat zouten in. Vooral met dat warme weer heb je dat nodig.
En drinken niet te koud, als je maag van streek is kan dat heel erg averechts werken.

Heb je pijnstillers mee gekregen van de kliniek? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Rocker:

Ik word dus juist misselijk als ik niets eet.

Misschien kan je proberen om een of twee crackertjes te eten, die zijn wat lichter verteerbaar voor je maag en zitten ook wat zouten in. Vooral met dat warme weer heb je dat nodig.
En drinken niet te koud, als je maag van streek is kan dat heel erg averechts werken.

Heb je pijnstillers mee gekregen van de kliniek? 

Hey, ja dus heb pijnstillers gekregen paracetamol en ibuprofen en druppels zijn zware pijnstillers ik at niet veel waardoor ik misselijk werd vandaag gaat het al wat beter en heb ik dan ook al wat meer kunnen eten

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Dhc158:

@Brownii87

 

even je huisarts bellen en iets voor de misselijkheid vragen

je zet nu extra druk op je wonden :)

 

ik had het gelukkig niet...

Ja ik heb nu woensdag na controle ik zie niks mis ofzo daar ben ik wel blij om gewoon een druk en branderig gevoel heel de tijd! En ik geraak vanzelf niet recht :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.