Ga naar inhoud

Ammie : 21 juli 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoihoi! 

Mijn naam is Ammie, ik ben 20 jaar oud en heb een cup a.  Ik ben ontzettend onzeker benmijn borsten. Nu met dit warme weer is het helemaal vervelend om in een bikini rond te lopen... ik ben vorige week op een consult geweest bij Diana gabriels . Er werd mij dokter Hupkens geadvisseerd en dan 375cc dual plane cohesive 2. Ik kom nu op dit borstenforum om te orienteren. Ik ben natuurlijk best jong en wil niet later met twee "kannonnen" lopen. Iemand ervaring met 375cc dual plane die cup a heeft ?? Of/En  met dokter Hupkens ??? 

 

Hoop snel wat van jullie te horen!! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ammie

Welkom op het forum. 

Ik kan je jammer genoeg niet helpen met de 2 vragen. Ik ben door andere arts geopereerd en heb 235cc gekregen.

Misschien eens naar fotoalbum gaan en dan staat er meestal bij hoeveel cc ze gekregen hebben. zo kan je eens aan die personen vragen. Maar bij iedereen is het anders. 

Heeft ook te maken met de bouw van je lichaam.

Als je twijfelt zeker nog eens terug gaan om te  passen.

Heb je al een operatiedatum ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

Nee ik heb nog geen operatiedatum omdat ik er goed over wou nadenken. Toen ik heb gepast zag het er mooi uit niet te groot ofzo, maar nu ik fotos van andere zie met 375 cc denk ik pfoe dat is groot. Ik ben zelf 1,83 en weeg 70 kilo heb wel heupen enzo dus misschien is het qua figuur wel goed . Dankje voor de tip ik ga eens kijken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ammie:

Hey! 

Nee ik heb nog geen operatiedatum omdat ik er goed over wou nadenken. Toen ik heb gepast zag het er mooi uit niet te groot ofzo, maar nu ik fotos van andere zie met 375 cc denk ik pfoe dat is groot. Ik ben zelf 1,83 en weeg 70 kilo heb wel heupen enzo dus misschien is het qua figuur wel goed . Dankje voor de tip ik ga eens kijken!!!

 

Je bent best groot dus ik kan me 375cc wel ergens voorstellen dat ze dat geadviseerd hebben. Je kunt eens rondvragen op het forum of er meer meiden zijn met jouw lengte en gewicht en wat zij hebben. Maar jet belangrijkste is hoe jij je erbij voelt en wat jij zelf het mooiste vind ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hey Ladies,

 

Gisteren was het mijn grote dag...

400cc mentor bij dr Hupkens.

De oparatie viel reuze mee, en in de kliniek had ik totaal geen last.

Totdat ik thuis aankwam, ik verga echt van de pijn. Ook voelt mijn linkerlitteken erg trekkerig aan en lijkt het net of er boven een soort deukje zit. Ik heb gisteren alleen fotos gemaakt van de voorkant en niet van dat plekje. Herkent iemand dit? Of moet ik het gewoon de tijd geven en trekt dit vanzelf weg? 

 

Wat vinden jullie van het resultaat! Ik ben er al erg blij mee, hoop wel dat ze nog wat verder naar elkaar toe komen te staan. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je 2 nieuwe dames!

Ik denk alleen dat ze niet echt dichter naar elkaar toe gaan staan. Heeft te maken met hoeveel ruimte er tussen je borsten zit, ook bij je voor situatie. Ze kunnen geen ruimte opvullen waar nooit iets gezeten heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84

Hi! Wat een mooi resultaat al!

Ik denk dat je het wat tijd moet geven, komt vast goed.

 

Stonden je borsten hiervoor ook al wat verder uit elkaar? Vaak is een vergroting echt een vergroting van de oude situatie. Bij mij staan ze ook iets uit elkaar. Persoonlijk vind ik dat wel mooi en natuurlijk ogen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Draakje!

 

ja ze stonden eerst echt super ver uit elkaar ik had daar super veel bot zitten. Ik heb hier we een foto net zonder tepel maar dan zie je wat ik bedoel. Dus eigenlijk ben ik al super blij! De pijn is wel even vervelend.. 

57 minuten geleden zei Draakje84:

Hi! Wat een mooi resultaat al!

Ik denk dat je het wat tijd moet geven, komt vast goed.

 

Stonden je borsten hiervoor ook al wat verder uit elkaar? Vaak is een vergroting echt een vergroting van de oude situatie. Bij mij staan ze ook iets uit elkaar. Persoonlijk vind ik dat wel mooi en natuurlijk ogen.

 

xx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Del93:

Gefeliciteerd met je 2 nieuwe dames!

Ik denk alleen dat ze niet echt dichter naar elkaar toe gaan staan. Heeft te maken met hoeveel ruimte er tussen je borsten zit, ook bij je voor situatie. Ze kunnen geen ruimte opvullen waar nooit iets gezeten heeft. 

 

Hi Del93,

 

Dankjewel,

nee dat denk ik inderdaad ook niet helaas. Ben benieuwd als ze gaan indalen. Misschien is het dan net wat minder heftig haha. Verder ben ik al wel heel blij met het resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten stonden ook altijd wat verder van elkaar. Bij mij zeiden ze dat je hier nu verder mee kunt spelen met de keuze van bh. Dus je kan nog alle kant uit. Hier nog wachten tot 2 augustus om het resultaat te kunnen zien. Donderdag geopereerd en zit nog in het verband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84
42 minuten geleden zei Ammie:

Hoi Draakje!

 

ja ze stonden eerst echt super ver uit elkaar ik had daar super veel bot zitten. Ik heb hier we een foto net zonder tepel maar dan zie je wat ik bedoel. Dus eigenlijk ben ik al super blij! De pijn is wel even vervelend.. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja herkenbaar. Ik heb ook best een zichtbaar borstbeen (net als de rest van m’n lichaam helaas), maar door grotere brosten valt het iets minder op vind ik. Als ke geïnteresseerd bent naar foto’s van voor en na hoor ik het wel via een privéberichtje. Ik heb nog geen album namelijk.

 

En de pijn... Na dag 3 vond ik het aanzienlijk minder worden.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

 

Wou even mijn resultaten delen. 

Ik ben nu 8 dagen Po en al super blij met het resultaat! 

 

Heb alleen boven mijn litteken wel een gek plekje zitten. Heeft iemand dit ook gehad? En gaat dit vanzelf weg? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

1ste foto = 1 dag po

laatste foto = 8 dagen po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2017 om 20:34 zei Ammie:

Hoihoi! 

Mijn naam is Ammie, ik ben 20 jaar oud en heb een cup a.  Ik ben ontzettend onzeker benmijn borsten. Nu met dit warme weer is het helemaal vervelend om in een bikini rond te lopen... ik ben vorige week op een consult geweest bij Diana gabriels . Er werd mij dokter Hupkens geadvisseerd en dan 375cc dual plane cohesive 2. Ik kom nu op dit borstenforum om te orienteren. Ik ben natuurlijk best jong en wil niet later met twee "kannonnen" lopen. Iemand ervaring met 375cc dual plane die cup a heeft ?? Of/En  met dokter Hupkens ??? 

 

Hoop snel wat van jullie te horen!! 

Xxx

Hoi hoi!

ik heb dual plane en 375cc maar bij Bergman gedaan. En ook kleine a gehad trouwens . 

Ik ben zeer tevreden. In t begin is t echt wennen, want ik had nooit iets. En kreeg ik angst; zijn ze niet te groot!? Maar nu denk ik zelfs; mocht vest iets groter. Voor t zicht is t c. Bh maat e. Daar moet ik nog steeds aan wennen. Is nu 2 maanden geleden.

ik weet niet of Diana goed is. Hoor verschillende verhalen. 

Veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Missme:

Hoi hoi!

ik heb dual plane en 375cc maar bij Bergman gedaan. En ook kleine a gehad trouwens . 

Ik ben zeer tevreden. In t begin is t echt wennen, want ik had nooit iets. En kreeg ik angst; zijn ze niet te groot!? Maar nu denk ik zelfs; mocht vest iets groter. Voor t zicht is t c. Bh maat e. Daar moet ik nog steeds aan wennen. Is nu 2 maanden geleden.

ik weet niet of Diana goed is. Hoor verschillende verhalen. 

Veel succes met je zoektocht!

Heb helemaal niet doorgelezen , maar je hebt ze al! Haha! Wat goed, mooi hoor! Tevreden mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-8-2018 om 14:38 zei Missme:

Heb helemaal niet doorgelezen , maar je hebt ze al! Haha! Wat goed, mooi hoor! Tevreden mee?

 

Hee Missme!

haha ja klopt ik heb ze al :)

Heel erg tevreden! Ze zijn echt al super mooi. Gister zijn de hechtingen verwijderd en het ziet er volgens de consulente al erg mooi uit! Heb dat inderdaad ook. Dat ik ze op het oog klein vind en met bikins passen ik maat 42 heb haha. Mijn bh maat weet ik nog niet omdat ik net 16 dagen Po ben dus dat is nog even afwachten! 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.