Ga naar inhoud

Hoe kies ik nou uit cc’s??


Aanbevolen berichten

Hey lieve dames,

Ik zit zo in dubio welke cc ik nou neem..

Over 4 dagen is de operatie al (25juli) en ik twijfel nog steeds tussen 375 en 400 (heel misschien 350). Maar hoe hak ik nou die knoop door??

 

De chirurg adviseert altijd het grootst, anders krijg je spijt. Maar dat vind ik een beetje kort door de bocht. Word ik dan niet ordinair?

 

Ik ben 28 jaar, 1,72 lang en 60kg.

op dit moment heb ik 75A.

 

Ik kan me gewoon geen voorstelling maken hoe het eruit zal zien bij mij.

Hoe hebben jullie gekozen? Of zijn er mensen met spijt?

 

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar foto’s, zodat ik wat kan vergelijken .. :)

 

Hopelijk hebben jullie wat tips of advies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei tietzat:

Hey lieve dames,

Ik zit zo in dubio welke cc ik nou neem..

Over 4 dagen is de operatie al (25juli) en ik twijfel nog steeds tussen 375 en 400 (heel misschien 350). Maar hoe hak ik nou die knoop door??

 

De chirurg adviseert altijd het grootst, anders krijg je spijt. Maar dat vind ik een beetje kort door de bocht. Word ik dan niet ordinair?

 

Ik ben 28 jaar, 1,72 lang en 60kg.

op dit moment heb ik 75A.

 

Ik kan me gewoon geen voorstelling maken hoe het eruit zal zien bij mij.

Hoe hebben jullie gekozen? Of zijn er mensen met spijt?

 

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar foto’s, zodat ik wat kan vergelijken .. :)

 

Hopelijk hebben jullie wat tips of advies :)

Hoi! 

 

Het bekende cc dilemma, haha. Dat heb ik ook gehad. Ben in totaal 3 x van aantal cc veranderd, laatste keer was dag voor de operatie. 

 

Krijg je rond of anatomisch? Gok dual plane. 

Heb namelijk wel vergelijkbaar gewicht en lengte met jou namelijk. 

Had zelf 75a en heb uiteindelijk voor 410cc anatomisch high profile gekozen. Als je wilt kan ik je via dit forum wel prive wat foto's sturen. Heb namelijk geen album hier. 

 

Xx, Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sanne1987:

Hoi! 

 

Het bekende cc dilemma, haha. Dat heb ik ook gehad. Ben in totaal 3 x van aantal cc veranderd, laatste keer was dag voor de operatie. 

 

Krijg je rond of anatomisch? Gok dual plane. 

Heb namelijk wel vergelijkbaar gewicht en lengte met jou namelijk. 

Had zelf 75a en heb uiteindelijk voor 410cc anatomisch high profile gekozen. Als je wilt kan ik je via dit forum wel prive wat foto's sturen. Heb namelijk geen album hier. 

 

Xx, Sanne

Oh kijk, iets vergelijkbaars! Fijn!

 

Ik krijg rond en idd dual plane.

Het zou enorm helpen als ik wat foto’s kan zien! Ik kan wel foto’s sturen van de passessie Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei tietzat:

Oh kijk, iets vergelijkbaars! Fijn!

 

Ik krijg rond en idd dual plane.

Het zou enorm helpen als ik wat foto’s kan zien! Ik kan wel foto’s sturen van de passessie Xx 

Stuur ze je zo dan even door.

Bij welke kliniek wordt je geholpen? En door wie? :)

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Manni:

Ik denk ook niet dat je hierin een verkeerde keuze kan maken. Zoveel verschilt het niet. Ik heb ook getwijfeld tot het eind. Komt echt goed. 

Dat doet me wel goed, dat je dat zegt. Ik ben benieuwd wat de chirurg adviseert als ik op de tafel lig.. man wat spannend 

 

welke cc heb jij @Manni

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei tietzat:

Dat doet me wel goed, dat je dat zegt. Ik ben benieuwd wat de chirurg adviseert als ik op de tafel lig.. man wat spannend 

 

welke cc heb jij @Manni

Ik kon kiezen tussen 260 en 300. Bij het eerste gesprek zei ik meteen 260 cc maar de twijfels kwamen daarna. Ben toen nog een x gaan passen en mijn arts zei dat als ik 300cc zou nemen ze 1 cm dichter tegen elkaar kwamen te staan. Toen kreeg ik meer de voorkeur voor 300. Op de dag vd operatie samen met de arts de knoop doorgehakt en 300 gekozen. Echt geen spijt van tot nu toe. Ik ben nu 3 dagen po. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in een heel vergelijkbare situatie!

 

Ben 1.75, 62 kg, 29 jaar en heb nu maat 70A. Ik wil zo natuurlijk mogelijk en bij de chirurg kwamen we uit op anatomische prothesen van 390 of 440 cc. Het verschil is zo klein volgens de chirurg dat hij ook de grootste adviseert zodat ik geen spijt zou krijgen. Ben echter ook wel bang dat ze net te groot worden..

Bij de passessie had ik wel een lichte voorkeur voor de 440 cc maar ik was toen erg overdonderd door het feit dat ik opeens borsten had dus ik weet niet of dat een heel betrouwbare voorkeur is :rolleyes:

Bij mij wordt op de dag van de operatie de knoop doorgehakt dus ik probeer er nu nog niet te veel aan te denken..

 

Weet je inmiddels al wat meer? Nog 2 dagen voor jou :D

Misschien moet je gewoon proberen het gevoel te volgen op de dag zelf?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.