Ga naar inhoud

Jo-c : 9 augustus 2018 : Dr. de Wijn : Rode Kruis Ziekenhuis


Gast Jo-c

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden zei Jo-c:

Thanx... ik moet idd blijven omdat dat het protocol is van het ziekenhuis... ik slaap veel... hihihihi maar dat komt door de narcose.... ik lig prima op een eigen kamertje. De pijn komt echt met vlagen... nu alleen nog steeds paracetamol gehad. 

Ow vandaar, fijn dat je een eigen kamertje hebt! Slapen doen we allemaal veel na de narcose haha, vooral niet tegen verzetten.

Geniet van je borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Fems:

Hoi hoi hoe gaat het nu met je, dag 3 po? Hoe gaat het slapen, kan je een beetje je draai vinden met het "half zittend" slapen haha. Pak je nog steeds alleen de paracetamol? 

Hopelijk verloopt alles voor alsnog voorspoedig :D

Hey hey Fems... het gaat nog steeds    idd half zittend slapen... we hebben een elektrisch bed wat nu echt een uitkomst is. Ik rust/slaap nog veel. En ook op zich goed... alleen mijn stuitje begint te zeuren vanwege het half zitten half liggen.... hopelijk kan ik morgen een klein blokje om met manlief natuurlijk.... ik heb nog steeds alleen paracetamol. Maar nu moet ik wel toegeven dat ik vandaag wel wat meer last gehad heb, vooral dat drukkende beklemde gevoel aan de bovenkant is vervelend. Maar het is het allemaal waard ;)

Liefs jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Jo-c:

Hey hey Fems... het gaat nog steeds    idd half zittend slapen... we hebben een elektrisch bed wat nu echt een uitkomst is. Ik rust/slaap nog veel. En ook op zich goed... alleen mijn stuitje begint te zeuren vanwege het half zitten half liggen.... hopelijk kan ik morgen een klein blokje om met manlief natuurlijk.... ik heb nog steeds alleen paracetamol. Maar nu moet ik wel toegeven dat ik vandaag wel wat meer last gehad heb, vooral dat drukkende beklemde gevoel aan de bovenkant is vervelend. Maar het is het allemaal waard ;)

Liefs jo

Fijn dat het al wat beter gaat! O wat een uitkomst haha een elektrisch bed. Ik heb 1.5 week op mijn moeders bed geslapen met 4 kussens haha. Ja dat zere stuitje zal voorlopig nog wel even blijven.. Je hebt toch een hele andere houding, ook overdag met zitten enzo.

Hoe is het gegaan met het blokje om? 

 

Dat drukkende en beklemmende gevoel herken ik, komt ook door die vervelende borstband. Voor mij was dit de eerste week het ergste, daarna "wen" je er een soort van aan. 

Voor je het weet zijn de 6 weken om, en kan je ervan gaan genieten!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fems:

Fijn dat het al wat beter gaat! O wat een uitkomst haha een elektrisch bed. Ik heb 1.5 week op mijn moeders bed geslapen met 4 kussens haha. Ja dat zere stuitje zal voorlopig nog wel even blijven.. Je hebt toch een hele andere houding, ook overdag met zitten enzo.

Hoe is het gegaan met het blokje om? 

 

Dat drukkende en beklemmende gevoel herken ik, komt ook door die vervelende borstband. Voor mij was dit de eerste week het ergste, daarna "wen" je er een soort van aan. 

Voor je het weet zijn de 6 weken om, en kan je ervan gaan genieten!! ;)

Hey hey... het is allemaal gegaan vandaag. Heb een heel klein ommetje gemaakt.... dat was wel heel fijn maar ook vermoeiend. Vandaag best last van rechts en dan voornamelijk bovenop ter hoogte van de borstband... een branderig zeurend gevoel. Maar het houdt gelukkig niet aan. Het is echt wanneer ik me beweeg dus zou echt met de spieren te maken hebben denk ik. Vandaag ook nog maar 2 x paracetamol genomen. Dus elke dag een stukje beter.

Vandaag was jij 6 weken las ik...lekker los gegaan met shoppen?? 

Heel veel liefs van jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jo-c:

Hey hey... het is allemaal gegaan vandaag. Heb een heel klein ommetje gemaakt.... dat was wel heel fijn maar ook vermoeiend. Vandaag best last van rechts en dan voornamelijk bovenop ter hoogte van de borstband... een branderig zeurend gevoel. Maar het houdt gelukkig niet aan. Het is echt wanneer ik me beweeg dus zou echt met de spieren te maken hebben denk ik. Vandaag ook nog maar 2 x paracetamol genomen. Dus elke dag een stukje beter.

Vandaag was jij 6 weken las ik...lekker los gegaan met shoppen?? 

Heel veel liefs van jo

Wel even lekker om buiten geweest te zijn toch. Je merkt dat je snel vermoeid bent, bij het minste wat je maar doet. Ik had dat ook, hield ongeveer een volle week aan. 

Wow dat jij het zo volhoud op alleen paracetamol zeg, knap hoor! Dan merk je idd het branderig gevoel wel als je iets gedaan hebt. De eerste 2-4 dagen zijn echt het ergste, daarna gaat het langzaam beetje bij beetje elke dag wat beter.

Hoe lukt het eigenlijk met douchen, gaat dat een beetje?

 

Jaa klopt haha ben morgen 6 weken po en ben vandaag bh's gaan shoppen. Heb mezelf verwent met 6 nieuwe bh's. Was een mooie aanbieding bij de Hunkemoller, 4e artikel gratis. 4 bh's van de hunkemoller en 2 dure merk bh's. Heb er ook eentje van mijn moeder gekregen, super blij mee :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Fems:

Wel even lekker om buiten geweest te zijn toch. Je merkt dat je snel vermoeid bent, bij het minste wat je maar doet. Ik had dat ook, hield ongeveer een volle week aan. 

Wow dat jij het zo volhoud op alleen paracetamol zeg, knap hoor! Dan merk je idd het branderig gevoel wel als je iets gedaan hebt. De eerste 2-4 dagen zijn echt het ergste, daarna gaat het langzaam beetje bij beetje elke dag wat beter.

Hoe lukt het eigenlijk met douchen, gaat dat een beetje?

 

Jaa klopt haha ben morgen 6 weken po en ben vandaag bh's gaan shoppen. Heb mezelf verwent met 6 nieuwe bh's. Was een mooie aanbieding bij de Hunkemoller, 4e artikel gratis. 4 bh's van de hunkemoller en 2 dure merk bh's. Heb er ook eentje van mijn moeder gekregen, super blij mee :D

Ik heb vanmorgen gedouched... mijn man had een tuinstoel in de douche gezet en ik ben daarop gaan zitten heb nog wel zo veel mogelijk mijn littekens droog proberen te houden... vind het allemaal erg spannend. Ga morgen of overmorgen mijn haar proberen te wassen... nou ja laten we maar zeggen... laten wassen ;) ook daar mag manlief me bij helpen. 

Super cool van je nieuwe bh's ik moet nog even geduld hebben maar het wachten word vast beloond ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jo-c:

Ik heb vanmorgen gedouched... mijn man had een tuinstoel in de douche gezet en ik ben daarop gaan zitten heb nog wel zo veel mogelijk mijn littekens droog proberen te houden... vind het allemaal erg spannend. Ga morgen of overmorgen mijn haar proberen te wassen... nou ja laten we maar zeggen... laten wassen ;) ook daar mag manlief me bij helpen. 

Super cool van je nieuwe bh's ik moet nog even geduld hebben maar het wachten word vast beloond ;)

Xxx

Haha das ook een handige oplossing met die tuinstoel. Ja begrijpelijk, je wil toch niet dat de pleisters nat worden. En je borsten zijn super gevoelig dus dat is ook heel vervelend in het begin.

Inderdaad, je haren laten wassen. Wel fijn dat je man je erbij wilt helpen, doen ze niet allemaal hoor! 

Geduld is een schone zaak zeggen ze! Nog even bikkelen en dan kan je ook gaan shoppen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2018 om 18:23 zei Jo-c:

Hey hey....

Daar is ie dan.... mijn operatie verslag.

Vanmorgen moest ik me om half negen in het ziekenhuis melden. Half 6 werd ik wakker... dus maar even douchen en dan afwachten... we wonen 10 min. rijden van het ziekenhuis. Eenmaal in het ziekenhuis nog even bloedprikken en dan naar de opname afdeling. Daar aangekomen lag er een mooi blauw jasje voor me klaar en een netje als onderbroek. De verpleegster deed nog mijn geggevens in het systeem zetten en wat controles en om 9 uur werd ik naar OK gebracht... daar werd ik aan het infuus gekoppeld en kwam de chirurg nog een prachtige tekening op mijn bovenlijf maken. Ik vroeg hem nog wat nerveus of het resulaat wel mooier zou worden als dat geklieder met die stift.... en om half 11 viel ik in slaap door de anesthesist.  Om 12uur werd ik wakker en het eerste wat ik deed was de deken omhoog.... en ja.... WOUW ik heb borsten.... de tranen biggelden over me wangen zo blij.  Nu op dit moment ben in nog in het ziekenhuis ... ik moet een nachtje blijven maar dat wist ik. De pijn is dragelijk met paracetamol en heb net 1 naproxen gehad. Alleen bewegen is lastig vanwege de drains en de 'spierpijn' heb wel druk met ademen,  maar dankzij het forum en jullie verhalen weet ik dat dat 'erbij' hoort.

Ik heb al een foto gemaakt... dus yes yes yes ik kan nu ook een album aanmaken ;)

Heel veel groetjes van Jo-c 

Ben trouwens wel heel slaperig van de narcose.  

Wouw meid ik ben echt super blij voor jouw. Fijn dat het allemaal goed is gegaan. 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een status update :blush:....

Vandaag 14 dagen po en ik voel me echt super goed!!! De pleisters zijn van de littekens af en ook die zien er heel goed uit. De pc was ook heel tevreden over hoe mijn boobs zakken en 'ontwikkelen'. Echt ik kan het blijven zeggen maar ik ben zoooo blij ook met hoe alles verloopt... met goedkeuring van de pc vandaag ook weer een stukje  auto gereden.... ging op zich prima alleen het schakelen is even wennen... 

Ik zal zo ook even 2 foto's in mijn album zetten van de littekens.

Hopelijk blijft alles zo goed gaan:68:

Ik probeer me goed aan de afspraken te houden van de pc, al is dat wel iets lastiger nu de 'pijn' weg is... want soms gaat het gewoon automatisch.

Heel veel liefs jo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.