Ga naar inhoud

Help, ik blijf twijfelen over de maat borstvergroting die ik wil?


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik ben Katink, een sportieve vrouw van 42 jaar. Ik heb nu na 2 bevallingen en het geven van borstvoeding aan beide kinderen een lege A-cup overgehouden.

Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik binnenkort een borstvergroting onderga en ik nog heel erg aan het twijfelen ben over de maat die ik wil gaan nemen.
Bij mijn consult kwam ik op 2 mogelijke maten uit die goed bij mij konden. Ik ben 1.75 meter en 60 kg, ik heb een slank & sportief postuur. Ik sport veel en ik wil dit na mijn operatie ook weer doen. De maten die mij geadviseerd zijn: 315CC of 375CC, anatomisch druppel semi achter de spier. Wat zijn jullie ervaringen hiermee. Ik wil niet te grote borsten maar ook niet te klein. Ik ben bang dat ik bij de kleinere maat later denk had ik ze maar iets groter genomen, lees namelijk op dit forum vaak terug dat je er snel aan wend, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik bij die maat groter er last van krijg of dat het net iets to much is. Ik wil dat het een beetje natuurlijk blijft ogen. Ik vind de keuze erg lastig, dus ben heel erg benieuwd naar jullie ideeën en ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 

 

Ik kom kwa gewicht en lengte met jou overeen. En had zelf een aa/a cup. Ben ruim 3 maanden geleden geopereerd en zit met 410 cc anatomisch nu op een d cup. Als je wilt kan ik je prive wel wat foto's sturen. Heb op dit forum geen album namelijk. 

 

Groetjes, 

Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Sanne1987:

Hoi! 

 

Ik kom kwa gewicht en lengte met jou overeen. En had zelf een aa/a cup. Ben ruim 3 maanden geleden geopereerd en zit met 410 cc anatomisch nu op een d cup. Als je wilt kan ik je prive wel wat foto's sturen. Heb op dit forum geen album namelijk. 

 

Groetjes, 

Sanne

ja graag, hoe wil je dat dam sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemiddag,

 

Ik wil graag jullie advies hebben. Ik heb aanstaande dinsdag mijn operatie geplant staan. Maar ik blijf twijfelen over de maat, 315cc of 375cc. Voor mijn vorm en maat is er niets tussenin. Ik krijg anatomische siliconen duaal geplaatst. Ik ben 42 jaar, 175 meter lang en 60 kg. Ik heb gisteren besloten om voor de kleinere maat te gaan (315cc), omdat ik bang was dat ik van de grotere misschien last zou krijgen bij het sporten of later van mijn rug, die verhalen kreeg ik van andere te horen. Maar zodra ik dit besloten heb, slaat de twijfel weer toe en ben ik bang dat ik ze misschien toch te klein ga vinden. Want hierop het forum lees ik vaak terug, dat bij twijfel je beter voor de grotere kan gaan, omdat het snel went en/of kleiner lijkt dan bij het passen.  Mijn vraag aan jullie, hoe is jullie ervaring hiermee? Vallen de pas protheses groter, hetzelfde of kleiner?

Ik wil graag dat het natuurlijk blijft ogen en dat ik niet teveel op een Barbie ga lijken, maar ik zou het ook zonde vinden als ik ze achteraf toch net iets te klein vind omdat ze kleiner uitvallen dan bij de pas prothese. Het scheelt trouwens ook maar 9mm, maar wel per borst 60cc meer. Hoop dat jullie mij hier nog advies over kunnen geven, ik hoor graag jullie ervaringen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.