Ga naar inhoud

Welke bh is nou eigenlijk goed ???


Lientje1980

Aanbevolen berichten

Goodmorning ladies ,

 

Wie kan me helpen ??? 

Mij ben 9 juli geopereerd , had van te voren gehoord dat ik bh’s in maat m kon bestellen, dit had ik netjes gedaan, maar nu zit ik me toch al paar dagen af te vragen of dit wel de juiste maat is voor mij. Ik snap dat het allemaal strak moet zitten, maar ik krijg soms gewoon bijna geen adem zo gevoel heb ik. En het snijdt me zo onder me oksels, ook dat gevoel heb ik erbij. Iemand dit ook gehad of ervaring mee ?? Voel me verder eigenlijk goed nu, mag echt niet klagen. Enige wat me nu wat hindert is vooral pijn in me oksel, wat doortrekt in me rechter arm, die kan ik ook wat moeilijker bewegen en gebruiken. Maar verder eigenlijk niet echt klachten meer , gelukkig ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik heb de Carefix Anna. Ik kwam van een kleine b, 400 cc erbij en draag ook een maat M. Het is normaal dat de bh strak zit maar als die gaat snijden in de oksels lijkt me dat niet goed.

Als ik jou was zou ik even de kliniek bellen waar je bent geopereerd en het verhaal uitleggen. Want als je amper kan ademen en een snijdend gevoel hebt lijkt me dat niet goed voor je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid,

 

Ik zou de carefix ava wille adviseren! Ik had ook dat snijden in mn oksels. En constant die bh vd kliniek naar beneden trekken omdat ie in mn littekens zat te porre. De ava is een langer model. Zit als gegoten. Ik ben nu 7 weken po en draag hem nog super veel! Kost geloof ik n 45 euro. Maar dubbel en dwars waard! 

 

Zal foto bijvoege dan zie je wat ik bedoel met dat langere model, zit ruim onder je littekens. Deze heeft ook n dubbele voering, super stevig dus

 

Op internet staan maattabellen welke je moet nemen. Ik ben 60 kilo en cup 75e/70f en draag maat M. En dan cup d/f

 

Xx noelle

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Lientje1980:

Laat ik je morgen meteen 

Hai @Jolene ik heb hem binnen ! Ben gaan douche en gaan aantrekken. Wat een verademing !!!!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lientje1980:

Hai @Jolene ik heb hem binnen ! Ben gaan douche en gaan aantrekken. Wat een verademing !!!!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ah fijn he meis!:43:

Hihi... je zult wel merken dat waarschijnlijk deze de enige is die nog lekker zit:blush: 

 

Ik had hem ook gelijk besteld op advies van @Noelle2612:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.