Ga naar inhoud

Lien1979 : 14 augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier en zal me even kort voorstellen : Lien, 39j en mama van 2 kids (zoon °2006 & dochter °2009). Nooit goed bedeeld geweest door moeder natuur, maar na mijn 2 zwangerschappen en borstvoedingen, blijft er helemaal niets meer over. Voor mijn man maakt het allemaal niet zoveel uit, maar op mijn bucketlist staat al jaren een borstvergroting en nu is het dan eindelijk zover. Ik vind het ongelooflijk spannend.

 

Een week of 2 geleden had ik mijn eerste consult bij Dr. verdonck in Diest. Ik had al veel over hem gelezen en mijn gevoel zat meteen goed. Een heel gewone man, down 2 earth én bovendien maar een halfuurtje van thuis. Dus de knoop was snel doorgehakt. Vandaag op tweede 'pas'consult geweest en in plaats van zekerheid, twijfel ik zo mogelijk nog meer over het aantal CC :( Mijn operatie staat gepland op dinsdag 14 augustus. Ik ben 172.5 cm groot en weeg 57.5 kg, vrij fijn van bouw en voorsituatie 75A ... Motiva (appelpeervorm), dual plane was snel beslist, maar 315CC of 335CC ?!? Geen idee ?!? Volgens de PC is mijn linkerborst ietsje groter en daar past de 335CC perfect in, mijn rechterborst is net iets kleiner en daar zou het nipter zijn, wat meer 'rekken' maar het kon volgens hem wel, als MAX. Terwijl er bij de 315CC geen probleem is. Ik wil het ook zo natuurlijk mogelijk, dus ik neig naar de 315CC (mooie C-cup), ware het niet dat ik bijna overal lees dat als je twijfelt, voor de grootste maat (in mijn geval dan 335CC) moet gaan  ?! Arghhh, help, luxe-probleem I know :s

 

Iemand met vergelijkbare maten/grootte/gewicht/voorsituatie, die eenzelfde keuze moest maken en me wat advies kan geven ? Eventueel reeds geopereerd en tevreden (of toch te groot/te klein) ?

 

Thanks !!! Lien X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lien, 

 

11 juli ben ik geopereerd bij BBC. Ik ben wel wat kleiner dan jij 1.65 en weeg 58 kilo. Zelf heb ik 295cc en 315cc gekregen ook vanwege een klein verschil in de borsten. Ook ik twijfelde tussen 315cc en 335cc. Verdonck gaf aan dat ze dan teveel moeten oprekken bij 335cc en dat het verschil zo nihil was in vergelijk met 315cc. Van de week wezen kijken voor sportbeha bij de Hunkemöller. Ik kwam uit op een 75d. Zelf had ik voor de operatie een slappe 75b. Ik heb mijn verband nog om maar heb al een beetje kunnen spieken. Ik had zelf niet groter gewild en vindt dat Verdonck mij super heeft geadviseerd. 

 

Misschien is het voor jou ook een optie om.2 verschillende maten te nemen om zo je borsten wat meer gelijk te krijgen. 

 

Succes! Liefs sandra 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie, Sandra ! Daar heeft hij zelf niets over gezegd, over 2 verschillende maten links en rechts te kiezen. Misschien moet ik hem daarover nog maar es mailen dan ;) hoewel het verschil met het blote oog weinig zichtbaar is, vind ik. Maar dan begrijp ik het nog niet helemaal :blush: : Links (grotere borst) kan 335CC aan, rechts (iets kleinere borst) liever 315CC, maar maak je het verschil dan niet net nog groter (als je begrijpt wat ik bedoel) ? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2018 om 22:03 zei Lien1979:

Dank voor je reactie, Sandra ! Daar heeft hij zelf niets over gezegd, over 2 verschillende maten links en rechts te kiezen. Misschien moet ik hem daarover nog maar es mailen dan ;) hoewel het verschil met het blote oog weinig zichtbaar is, vind ik. Maar dan begrijp ik het nog niet helemaal :blush: : Links (grotere borst) kan 335CC aan, rechts (iets kleinere borst) liever 315CC, maar maak je het verschil dan niet net nog groter (als je begrijpt wat ik bedoel) ? X

Hey, ik krijg 22 aug mijn bv bij dr Verdonck. Heb hetzelfde probleem, alleen links is iets kleiner, daar kan 315cc perfect terwijl in de rechter 335cc zou gaan. Vind het ook raar om 2 verschillende prothesen te nemen. Dan is het verschil tss de borsten idd nog iets groter. Dus ik ga voor 315cc. 335cc zou nipt zijn in Mn linkse borst en kans op striemen, dus dat liever niet!:huh:

grtjs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-7-2018 om 22:03 zei Lien1979:

Dank voor je reactie, Sandra ! Daar heeft hij zelf niets over gezegd, over 2 verschillende maten links en rechts te kiezen. Misschien moet ik hem daarover nog maar es mailen dan ;) hoewel het verschil met het blote oog weinig zichtbaar is, vind ik. Maar dan begrijp ik het nog niet helemaal :blush: : Links (grotere borst) kan 335CC aan, rechts (iets kleinere borst) liever 315CC, maar maak je het verschil dan niet net nog groter (als je begrijpt wat ik bedoel) ? X

Nee je krijgt dan in je kleinere borst 335cc en in je grotere borst 315cc. Ik zelf wilde ook deze maten maar Verdonck zei dat Mn borst te klein was voor 335cc in Mn kleinere borst zegmaar. Dus hebben we gekozen om in de grote borst 295cc en in de kleinere 315cc. Begrijp je het nog Haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.