Ga naar inhoud

Tips en informatie gezochte


bijtje-m

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik ben een moeder van 2 jongens, 8 en 5 jaar. Ik ben 32 jaar en droom al jaren van grotere borsten, altijd eigenlijk al. Als kind keek ik naar een oudere zus met een (natuurlijke) volle e cup boven een slank lijf. hoopte ze ook te krijgen maar helaas. Heb zelf een kleine b cup die na de borstvoeding behoorlijk is ingezakt. Sporten maakt iets goed, maar het blijft een klein hoopje (ellende).

nu is dan eindelijk het moment aangekomen dat ik voor mezelf durf te kiezen en een bv wil. 

Hebben jullie tips voor een goede kliniek? Prijs maakt mij niet zo veel uit, zoek echt een goede kliniek. 

ik werk sinds kort voor mezelf

en ben best benieuwd hoe lang het herstel ongeveer is en hoe lang jullie vrij van werk hebben genomen. Werk in het basisonderwijs en heb zelf kids en een hondje. 

Ik ben me veel aan het inlezen, maar ervaringen zijn altijd anders dan op

papier staat. 

Over de grootte en vorm heb ik nog geen idee. Ik wil graag grote borsten maar wil wel een natuurlijk effect behouden. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, spannend he!

Ik heb ook net de stap genomen om op consult te gaan.

Ik lees veel over Dr Laura zaal van Velthuis. Google haar maar eens.

20 Augustus heb ik bij haar een consult.

En 26 augustus bij boerhaave Amsterdam bij dr van der Weij.

Al heb ik daar mijn twijfels over omdat ik naast de vele goede reacties ook minder goede over hem lees.

succes met je keuze!

groetjes Jesssi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier op het forum bijtje-m. Ik kan je dr Frans Straten van heyendael kliniek erg aanbevelen. Hij maakt erg mooie borsten. Je mag 6 weken niet tillen. En 2 weken niet autorijden. Groetjes manni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.