Ga naar inhoud

Misselijk na operatie


Semmie

Aanbevolen berichten

Hallo! 

 

Vandaag een consult gehad en er werd mij 400cc aangeraden dual plane de cohesieve gel ll ipv l, omdat ik anders een grote kans heb op rimpelvorming. 

Ik ben best wel bang dat dit te groot is, maar wil ook niet kiezen voor minder cc en dan achteraf ontevreden zijn. Ook lees ik dat de sillicoon met cohesieve gel ll minder natuurlijk ogen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? 

 

Ben heel benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 12-6-2018 om 21:01 zei Semmie:

Hallo! 

 

Vandaag een consult gehad en er werd mij 400cc aangeraden dual plane de cohesieve gel ll ipv l, omdat ik anders een grote kans heb op rimpelvorming. 

Ik ben best wel bang dat dit te groot is, maar wil ook niet kiezen voor minder cc en dan achteraf ontevreden zijn. Ook lees ik dat de sillicoon met cohesieve gel ll minder natuurlijk ogen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? 

 

Ben heel benieuwd! 

Hoi @Semmie

 

400cc is een mooie maat hoor meid. Zijn echt geen barbie tiete:D

 

Ik heb zelf 550cc rond dual plane. Coh2. laten zetten. Een wissel na 320cc.  neem gerust een kijkje in mijn album.

 

Coh2 is ook zacht hoor. Ben nu bijna 4weken po en de mijne voele nu al best zacht aan. Als ze bij jou coh1 afraden zou ik zeker op dat advies afgaan. Rimpels wil je echt niet:44:

 

Heel veel succes, als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag

 

Liefs noelle xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi! Ik ben gister een borstvergroting ondergaan. Alles is goed gegaan en ben dik tevreden:43:

Mijn eerste keer narcose voelde erg lekker, maar ben nu nog steeds super misselijk en kan geen voedsel en drinken binnenhouden. Is dit normaal? Of is dit een reactie op de medicijnen ipv de narcose.. iemand hier ook last van gehad? Heb nu zo’n trek:25:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 28-7-2018 om 23:50 zei Semmie:

@gastmama ik zie nu pas je berichtje! Alles gaat goed, ik werd blijknaar misselijk van de medicatie oxycodon. Gelijk mee gestopt! Heb wel een raar gevoel in m’n rechterborst, drukkend gevoel. Moet ik daar iets mee? 

Ik leez je bericht nu, eerst pc contacteren. Maar ik heb dat ook gevoelt en het was volgens mijn pc het spannen van de spier. Maar zoals ik al zei. Neem contact op met je pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.