Ga naar inhoud

Josy : 20 augustus 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Fluffy25:

 

Ook bij dokter Verdonck. Kan je al terug aan het werk? Viel de pijn een beetje mee?

 

groetjes!

Morgen eerste werkdag!ja ik vond dat de pijn meeviel. Ik vond het eerder een ambetant gevoel en je slaapt nie goed.ik had vooral een drukkend gevoel en 1 dag steken in m’n borst gehad en pijn onder m’n borsten aan m’n ribben.die pijn is nog altijd niet over omdat het daar ook nog een beetje blauw staat.hoeveel cc heb je gekozen?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Josy:

Morgen eerste werkdag!ja ik vond dat de pijn meeviel. Ik vond het eerder een ambetant gevoel en je slaapt nie goed.ik had vooral een drukkend gevoel en 1 dag steken in m’n borst gehad en pijn onder m’n borsten aan m’n ribben.die pijn is nog altijd niet over omdat het daar ook nog een beetje blauw staat.hoeveel cc heb je gekozen?

 

groetjes

 

En zal het lukken denk je? Doe je bureauwerk? 

Zo te horen viel de pijn idd wel mee, ik hoop dat ik hetzelfde zal kunnen zeggen! 

Ook 275cc motiva ergonomix, ik heb nu een A. Dokter Verdonck zei dat dit het meest natuurlijke zal zijn en dat is ook wat ik wil. Maar hier op het forum lijken de meesten toch voor groter te gaan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Fluffy25:

 

En zal het lukken denk je? Doe je bureauwerk? 

Zo te horen viel de pijn idd wel mee, ik hoop dat ik hetzelfde zal kunnen zeggen! 

Ook 275cc motiva ergonomix, ik heb nu een A. Dokter Verdonck zei dat dit het meest natuurlijke zal zijn en dat is ook wat ik wil. Maar hier op het forum lijken de meesten toch voor groter te gaan :P

Ja ik doe bureauwerk dus hoop wel dat het zal lukken! ja bij mij was 295cc het max maar ben dan toch voor 275cc gegaan. Is ook weinig verschil denk ik. Ik heb nu een sportbh gekocht en ook eens enkele bh's gepast en kom uit op een 70D en ik kom van een 70A.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Josy:

Ja ik doe bureauwerk dus hoop wel dat het zal lukken! ja bij mij was 295cc het max maar ben dan toch voor 275cc gegaan. Is ook weinig verschil denk ik. Ik heb nu een sportbh gekocht en ook eens enkele bh's gepast en kom uit op een 70D en ik kom van een 70A.

 

Groetjes

 

Bij mij sprak hij niet van 295, of is dit dan misschien in een andere vorm? Denk inderdaad dat het verschil minim is hoor. 

Amai, toch ook 70D in gewone bh’s? 

Heb je een fotoalbum hier op het forum? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Fluffy25:

 

Bij mij sprak hij niet van 295, of is dit dan misschien in een andere vorm? Denk inderdaad dat het verschil minim is hoor. 

Amai, toch ook 70D in gewone bh’s? 

Heb je een fotoalbum hier op het forum? 

 

Groetjes

Neen dat is ook motiva ergonomix. Moet zijn dat hij 275 voor jou het max vond. hoe groot ben je? Ik ben 1m70 en weeg 50 kg. Ja ik kwam op een D maar als je ze bloot ziet lijkt het meer een C. neen ik heb nog geen album. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Josy:

Neen dat is ook motiva ergonomix. Moet zijn dat hij 275 voor jou het max vond. hoe groot ben je? Ik ben 1m70 en weeg 50 kg. Ja ik kwam op een D maar als je ze bloot ziet lijkt het meer een C. neen ik heb nog geen album. 

 

Groetjes

 

Ja kan goed zijn. Was al snel duidelijk wat de goede maat was voor mij. Ik ben 1m58 en weeg 51 kg. Omdat ik zo klein ben mogen ze niet groter zijn denk ik ^_^

En ben je van plan een album te maken? Sorry ik ben gewoon benieuwd hihi. 

Succes op je eerste werkdag! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Fluffy25:

 

Ja kan goed zijn. Was al snel duidelijk wat de goede maat was voor mij. Ik ben 1m58 en weeg 51 kg. Omdat ik zo klein ben mogen ze niet groter zijn denk ik ^_^

En ben je van plan een album te maken? Sorry ik ben gewoon benieuwd hihi. 

Succes op je eerste werkdag! 

 

Groetjes 

Eerste werkdag is goed verlopen! Ook fietsen en autorijden lukt. Goh denk niet dat ik een album zal maken. Ik wil wel eventueel in prive bericht iets sturen maar heb nu nog geen fotos.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Josy:

Eerste werkdag is goed verlopen! Ook fietsen en autorijden lukt. Goh denk niet dat ik een album zal maken. Ik wil wel eventueel in prive bericht iets sturen maar heb nu nog geen fotos.

 

groetjes

 

Blij dat te horen! Niet te veel last gehad? Of opmerkingen van collega’s? :rolleyes:

Heb je nu voor de eerste keer met de auto gereden of al eerder? 

Ja moest je in privebericht iets willen sturen zou het super zijn! Zou misschien m’n twijfels een beetje wegnemen hihi. 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-9-2018 om 05:36 zei Fluffy25:

 

Blij dat te horen! Niet te veel last gehad? Of opmerkingen van collega’s? :rolleyes:

Heb je nu voor de eerste keer met de auto gereden of al eerder? 

Ja moest je in privebericht iets willen sturen zou het super zijn! Zou misschien m’n twijfels een beetje wegnemen hihi. 

 

Groetjes!

nee, het gaat goed om te werken, eigenlijk geen last gehad! neen, m"n collega's hebben niks gezegd:D

Ik had al eerder geprobeerd om te rijden maar schakelen deed pijn.Na twee weken lukte het wel al goed!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.