Ga naar inhoud

Borstvergroting zonder lift


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier dus zal me gelijk even voorstellen ik ben andrea, 37 jaar en moeder can 3 kinderen ( 17,14 en 11 jaar )

na ook nog eens een paar keer aankomen en afvallen heb ik besloten een afspraak te maken bij diana gabriels maar ik wil ook nog naar een andere ( iemand tips ?)

bij het eerste consult met de consulente ( hele aardige vlotte meid die echt de tijd nam ) kwam eruit dat ik geen lift nodig heb en na passen kwamen we uit op 450 cc  (dit zag er niet overdreven groot uit trouwens) ze had niet verteld wat ze in de bh stopte en ik dacht dat het 300 was haha .

ik wil ook een buikwand corectie dus eventueel een mommy make over.

de consulente vertelde me dat ze niet wist of dat wel ging omdat het toch ook niet zo slap was. 

Vandaag ben ik voor 2de consult geweest. Bij dr Gabrietz en die zei weer dat het net geen lift hoefde te zijn, maar dat het wel kon? de borst word mooi zei hij en is nog iets minder hangerig maar dat is niet helemaal weg, het word mooi natuurlijk alleen geen borst zoals toen he 18 was. 

En de mommy make over ging niet want het moet een gewone grote buikwand correctie zijn en dat gebeurd niet gelijk met de borsten omdat dat een grote operatie is. En eigenlijk vond hij dat het wel een fleur de lis moest zijn dus ook het vertikale litteken, ik dacht echt dat dit alleen gebeurde bij mensen die echt 40, 50 of meer kilo zijn afgevallen. Ik ben 2 x van de 82 naar 65 afgevallen. Nou ja het gaat natuurlijk over de borsten .

iemand ervaring met een vergroting zonder lift terwijl ze iets hangerig zijn zeg maar ? En zijn er dan ronde of juist druppel vorm protheses geplaatst ?

ik hoor het graag 

x andrea 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Andrea,

Welkom hier. Ik ben bijna 40 en heb 2 maanden geleden op 1 dag een mini-bwc en borstlift met protheses gehad bij de Park kliniek in Rotterdam. Je kunt alles lezen in mijn voorstelbericht en operatieverslag. 

 

Ik heb dezelfde gewichtsschommelingen gehad als jij. Ik had een lege b/c cup en 400cc ronde protheses voor de spier gekregen. Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

 

Heel veel succes met je overwegingen! En als je nog vragen hebt, dan kom maar op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sillycoon:

Hoi Andrea,

Welkom hier. Ik ben bijna 40 en heb 2 maanden geleden op 1 dag een mini-bwc en borstlift met protheses gehad bij de Park kliniek in Rotterdam. Je kunt alles lezen in mijn voorstelbericht en operatieverslag. 

 

Ik heb dezelfde gewichtsschommelingen gehad als jij. Ik had een lege b/c cup en 400cc ronde protheses voor de spier gekregen. Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

 

Heel veel succes met je overwegingen! En als je nog vragen hebt, dan kom maar op :)

Hoi Sillycoon,

dankjewel voor je reactie. Ik moet nog even uitzoeken hoe alles werkt hier hoor haha. 

Het liefst zou ik ook geen lift willen ivm littekens. Maar de een zegt weer dan ziet het er niet uit de ander weer dat het wel mooi zal zijn dus ik weet het even niet meer haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.