Ga naar inhoud

Even voorstellen


Vlindervanderups

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag

 

ik ben Fem voor ik kinderen had was ik best tevreden over mijn borsten. Na mijn 2de zwangerschap wilde ik heel graag een borstvergroting door omstandigheden heb ik dat toen niet gedaan. Vorig jaar besliste ik dan om het toch te doen. 9februari zou Boobie day worden. Ik en ook mijn man keken er naar uit. Jammer genoeg. Totaal onverwacht overleed mijn man 31 januari. Het eerst wat ik deed was de operatie afbellen. Enkele weken mater belde ik terug naar de chirurg wanneer het eventueel wal kon. Daar vertelden ze dat het 28 mei was. De dag waarop mijn man 36 zou geworden zijn. Na een dagje twijfelen besliste ik toch om het te doen. 3 weken na de operatie ben ik terug met spoed geopereerd omdat men rechter borst ontstoken was. Ze kuiste men hele borst en plaatste de prothese opnieuw. Vandaag weer langs de chirurg geweest en momenteel ziet het er goed uit maar ik blijf wel bang. Ik zit al een hele tijd aan de antibiotica en vandaag kreeg ik nieuwe voorschriften voor een andere antibiotica men zoontjes zeiden mama toch niet weer naar het ziekenhuis é. Dus nu hoop ik dat alles goed komt.

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fem,

 

Welkom op het forum..

 

Ik zit je voorstelbericht te lezen met kippenvel op mijn armen.. Terwijl het hier toch zo'n 25+ graden is.

Wat een heftig halfjaar heb jij achter de rug, maar damn wat ben je een sterk persoon, om alles toch door te zetten. Echt wauw en heel veel respect!! 

 

Ik ken je helemaal niet, maar wil je wel alle goeds, geluk en gezondheid toe wensen! 

Dat alles met de andere antibiotica goed komt!

 

Heel veel liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.