Ga naar inhoud

Even voorstellen en wat vraagjes


blpaul

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,
Ik Blanca (37 jaar) en heb al mijn hele leven kleine borsten (grote A).
Doordat ik de laatste 2 jaar heel intensief aan krachttraining heb gedaan is er nu helemaal niets meer over van mijn borsten. Ze zijn haast plat.
Dit voelt totaal niet vrouwelijk en daarom denk ik (weer) aan een borstvergroting.

Ik vind het erg lastig om te bepalen welke soort ik moet nemen en welke maat.
Ik ben op consult geweest bij bergman maar vond het daar erg snel en niet persoonlijk gaan.
Hij raad mij de ronde vorm aan (gladde variant) en we kwamen uit op 240 cc.
Ik lees en hoor echter vaak dat de anatomische vorm veel mooer en natuurlijker is. Ook zie ik nauwelijks na foto's van lager dan 300 cc.

 

Ook welke kliniek goed zu zijn of een ziekenhuis, vind ik lastig.
Ik ben bij Bergman geweest, maar dit voelde niet zo goed.
Ik ga nog bij een ziekenhuis op consult en denk na over Veltman.
Ik lees hier veel over Diana en een vriendin van mij noemde nog accz (en dan dus niet die ene pc blijkbaar).

 

Hebben jullie nog tips?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi blanca,

 

Als je anatomisch wilt moet je wel rekening ermee houden dat ze kunnen draaien. Niet vaak maar het gebeurt weleens. Ik kan je ook de monoblock hydrogel aanraden. Dat is een ronde prothese die valt als een anatomische prothese. Dr nio plaatst deze evenals dr visser. Ze zijn iets duurder maar doordat het geen silliconen zijn wel beter voor je gemoedsrust als je bang bent voor het asiasyndroom.  Ik ben er erg blij mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.