Sign in to follow this  
Artamesia

Artamesia : 12 juli 2018 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic

Recommended Posts

Hallo allemaal! 

Ik ben Els, 29 jaar en mama van twee kindjes (4 en 2 jaar). Ik kreeg afgelopen donderdag een borstvergroting en heb me hier nu aangemeld om wat mee te lezen met anderen over hun ervaringen en om mijn eigen verhaal te doen. 

Groetjes! 

Hoi, 

afgelopen donderdag was het na meer dan 10 jaar onzekerheid dé dag! Mijn borstontwikkeling is nooit echt op gang gekomen. De afgelopen 4 jaar (2 zwangerschappen en borstvoeding) lag de focus er minder op. Maar nu de jongste 2 jaar is, was het wel duidelijk dat cup AA echt definitief was 

De consultatie in de global care clinic viel reuze goed mee! Iedereen erg vriendelijk en discreet, dr Nelissen to the point maar op een aangename manier. 

Ik koos voor de motiva demi 245cc en ben helemaal blij met het resultaat. Ik was 2 dagen na de operatie al pijnvrij. Vandaag controle gehad, zag er al helemaal prima uit, amper zwelling en een heel klein blauw plekje ! Na metingen kwamen ze uit op 75B/70C. Helemaal wat ik wilde! 

Helemaal naar wens, veel beter meegevallen dan verwacht! Ik ga morgen alweer werken, dat kan wel

met de job die ik uitoefen. 

Met het resultaat ook heel tevreden! Is natuurlijk nog maar dag 5 nu, dus alles nog lekker bol. Maar heerlijk om iets te hebben :D

Heei Els!

Hoe gaat het nu met je? Ben je blij met het resutaat?

Ik ben vandaag op consult geweest bij dokter Nelissen. Precies wat je zegt, to the point maar wel op een aangename manier. Hij adviseert bij mij een Motiva demi 230 cc, ik ben bang dat dit klein gaat uitvallen. Ik ben 1.60 lang en weer 56 kg ong. 

Liefs!

Sign in to follow this