Ga naar inhoud

Twijfel: 250 of 300 cc?


Aanbevolen berichten

Ik heb vanochtend mijn consult gehad en nu is de twijfel over het aantal cc's begonnen. :) 

 

Ik heb nu een kleine 75B en wil graag uitkomen op een (volle) C. Ik ben 1,68 lang en weeg ca 57 kilo. Qua resultaat wil ik het zo natuurlijk mogelijk, maar dus wel groter. De arts (Dr. O. Lapid van kliniek Diana Gabriels) raadt aan om een ronde prothese achter de borstspier te plaatsen en raadt 250 cc, maar maximaal 300 cc aan.

 

Aangezien ik nog nooit een vrouw met een borstvergroting heb gesproken die aangaf dat ze haar borsten te groot vond, en natuurlijk ter voorkoming dat ik ze straks te klein vind, neig ik zelf naar 300 cc.

 

Ik ben benieuw naar meiden die qua postuur op mij lijken, hoeveel cc zij hebben genomen en op welke cupmaat dat uiteindelijk uit is gekomen.

 

Uiteraard zijn ervaringen met Dr. O. Lapid ook welkom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

 

Ik heb precies hetzelfde postuur als jou! En ik ben ook op consult geweest bij Lapid. Diana raadde mij het gesprek daarvoor 350cc aan, daar schrok Lapid zichtbaar van en dacht dat 300cc beter zou zijn voor mij. Diana waarschuwde mij alvorens al dat Lapid niet erg van de ‘grote’ borsten is, vandaar schijbaar de schrik :P.

 

Toen ben ik geswitcht van pc (omdat ik liever een andere wilde). Deze pc dacht dat ik van 300cc spijt zou krijgen. Ik wilde namelijk ook uitkomen op een volle C cup (kom zelf van een 70A/B Uiteindelijk voor de middenweg gekozen 325cc. 

 

Ik ben echt heel blij dat ik daarvoor gekozen heb en niet minder. Ik ben nu 2 weken verder, dus alles moet nog indalen en goed settelen hoor. Maar hoe ik het nu opmeet kom ik op een volle C, kleine D uit (oogt meer volle C). Het zal nog veel veranderen, maar ik weet wel dat je heel snel went aan de grootte :D

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Claudiat:

Ik was platter dan plat en ik heb 290 CC extra high profile gekregenen ik ben voor het zicht uitgekomen op een C cup en mijn bh maat is 70D. 

 

Groetjes Claudia

 

 

Hi Claudia,

 

Mooie uitkomst dus!! Hoe lang ben je po nu?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Draakje84

Ik ben van een kleine A70 naar een C70 (soms D70) gegaan met 240 cc hoog profiel, ronde protheses dual plane geplaatst.

 

groetjes Nathalie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey,

 

Ik ben net even groot en weeg even veel haha. Heb 250cc (wel voor de spier) gekregen, had oorspronkelijk 70b en heb nu een 70D/E (In sommige bh’s een D en andere een E). Heb al veel gelezen dat je best de grootste maat kiest, ik had ook de keuze tussen 250-275-300 en ben nu wel blij dat ik voor 250 heb gekozen! Ik vermoed wel dat ze misschien iets kleiner zullen zijn met dat het achter de spier wordt geplaatst? Heb dit hier al eens gelezen :) 

 

Succes & hoop dat je er super blij mee wordt!!! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kocht altijd 75A. Bovenop dan leeg... Hoogstens irritant met bh's en bikini's. Kon niet bukken want je keer er zo in naar... Niks... Maar nu met 270cc anatomisch dual plane 70D gekocht en met bukken blijft het mooi. Ik ben 6 weken PO dus kan nog wel veranderen. Ik ben 1.80 en 64kg. Ik heb geen foto's online sorry. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfelde tussen 300cc en 330. Ze raadde mij hier aan om het grootste te nemen. Ook achter de spier geplaatst. 2 augustus mag het verband eraf, maar denk echt dat dit de juiste keuze is. Ik zou op een volle C uitkomen normaal. Ben heel benieuwd. Dus als je twijfelt, zeker als ik lees dat het een arts is die nogal neigt naar kleine borsten, zou ik de grootste maat nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.