Ga naar inhoud

blondie88 : 14 augustus 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik ben een moeder van 2 kids en door borstvoeding en sporten en daarmee ook afvallen ben ik van een altijd D-cup naar een kleine A gegaan.

Ik ben 1.68 lang en 57 kg. 

 

Ik heb mijn operatie ingepland staan op 14 augustus bij Dr. Nio in de parkkliniek. Op dit moment heb ik gekozen voor 280 CC half gevuld, dual plane. Ik twijfel nog wel een beetje of dit niet te klein is, maar omdat ik niet zo groot ben wil ik ook niet te grote borsten omdat ik anders sneller dik lijk. 

Dr. Nio heeft berekend dat ik met 280 CC precies al mijn losse huid gevuld heb, maar ik twijfel zo erg!! Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zijn ook veel kleiner geworden na mn zwangerschap. Had vrijwel niks meer. Nu 3 weken geleden geopereerd en heb 245cc gekregen. Ben 1,70 en weeg 52 kilo. Ik had ze niet groter willen hebben. (Ik had overigens geen last van losse huid enzo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2018 om 10:41 zei Joyce1990:

Geen tips maar je kunt, volgens mij, altijd een extra consult aanvragen om evt verschillende maten te passen☺️

Heb ik inderdaad gedaan! Ze zeiden aan de telefoon dat het vrij regelmatig gebeurd.. Dus ik ga volgende week even terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2018 om 10:51 zei Del93:

Mijn borsten zijn ook veel kleiner geworden na mn zwangerschap. Had vrijwel niks meer. Nu 3 weken geleden geopereerd en heb 245cc gekregen. Ben 1,70 en weeg 52 kilo. Ik had ze niet groter willen hebben. (Ik had overigens geen last van losse huid enzo)

Heb je enig idee welke maat je nu hebt? Ben je blij met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2018 om 12:34 zei gastmama:

Dr nio zet ook hydrogels van monoblock. Heb je dar al eens naar gekeken? Ze geven iets minder projectie (zeggen ze, bij mij niet het geval) maar vallen heel mooi natuurlijk. 

Nee nog niet.. Ik zal er volgende week naar vragen als ik terug ga om opnieuw te passen! Ben jij er blij mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei blondie88:

Nee nog niet.. Ik zal er volgende week naar vragen als ik terug ga om opnieuw te passen! Ben jij er blij mee?

Ik ben er heel erg blij mee. Ze vallen heel natuurlijk. in de winter heb ik geen koude boobies waar ik sommige over hoorde vertellen. Ze voelen al best zacht aan en ik denk niet bij elk ongemakje : zou ik nu toch asiasyndroom hebben????!!!! Ik ben echt blij dat ik voor de hydrogels ben gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag geopereerd door dr Nio, uiteindelijk toch voor 280 cc gegaan! Ik moest er om 11.45 zijn, toen naar een kamer gebracht voor mijn intake gesprek en om 12.45 mocht ik me omkleden in een mooie blauwe badjas.

Daarna naar de afdeling gebracht waar ik aan het infuus ging en daarna kwam Nio me aftekenen. 

Om 13.40 begon de operatie! Ik werd al om 15.00 weer wakker en was meteen zo blij!!

 

Uiteindelijk mocht ik om 17.00 naar huis na eten, plassen en drinken.. 

 

Ik voel me nu prima, heb niet echt pijn maar vooral een enorme druk op mijn borst!

 

Park medisch centrum is een hele fijne kliniek met ontzettend lieve verpleegsters en medewerkers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.