Ga naar inhoud

Groot, groter, grootst. Zitten ze dan in de weg?


Aanbevolen berichten

Nu ik me aan het oriënteren ben en wat voor en na foto's bekeken heb merk ik dat ik de resultaten met protheses van tussen de 500cc en 600cc het mooiste vind. 

Eigenlijk had ik dat niet direct in gedachten voor mijzelf, toch vind ik het erg mooi. 

 

Ik zal uiteraard mijn beslissing maken op basis van wat mogelijk is volgens de pc en wat ik mooi vind. Ik ben 1m73 en weeg 68kg, daarbij heb ik redelijk brede schouders en draag nu bh maat 75b. 

Mijn wens is een flinke D cup. 

 

Mijn vraag is of een cup D (of E of groter) in de weg zit? Wat is jullie ervaring? 

Ik vind het heel mooi, wat groter maar is het ook praktisch :D.

Ik heb jarenlang volleybal gespeeld en aankomend jaar zal ik waarschijnlijk alleen nog maar training geven maar toch af en toe een balletje slaan en met volleybal maak je nog wel eens een duik op de harde vloer van de gymzaal. Hetzelfde met beachvolleybal maar dan in het zachte zand. Uiteraard land ik dan niet direct op m'n boobs maar ze zouden zomaar in de weg kunnen zitten of de landing kan dan toch pijnlijk zijn :blink:

 

In dat geval ga ik liever voor iets kleiner maar misschien maakt het helemaal niet uit.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi. 

 

Als je nu al een 75b hebt, heb jij voor een d cup echt geen 5 of 600cc nodig hoor. 150cc is namelijk ongeveer 1 cupmaat omhoog. Dus dan zou je op ongeveer een cup f uitkomen als je voor 600 zou gaan. 

 

Succes met alles uitzoeken. 

 

Xxx Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cupmaten op zich zeggen me niet zoveel.. Dus wellicht dat ik groter wil dan een D cup :)

15 jaar geleden werd me 260 cc aangeraden om op een C cup uit te komen. Mijn borsten waren toen maar iets kleiner dan nu maar de maat van m'n bh 's hetzelfde. 

 

Ik ga het wel horen tijdens een consult. 

 

Mijn voornaamste vraag is nu of ik een middenweg kan vinden tussen wat ik mooi vind en wat ik praktisch vind :rolleyes:

Ik hou ook van sporten en als ik met veel grotere niet zo makkelijk kan sporten, rennen en springen dan ga ik liever voor wat minder cc's. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een kleine B en heb 335 cc laten plaatsen. Als ik kijk naar sporten dan heb ik wel af en toe last. Bijvoorbeeld met hardlopen; ik draag bewust een dubbele sportbh. Ook met opdrukken vind ik het geen fijn gevoel. Ik heb zelf jaren gevolleybald en ik kan mij voorstellen dat echt grote borsten zeker in de weg zullen zitten. Toevallig ga ik morgen voor het eerst beachvolleyballen met mijn nieuwe borsten, dus ik zal je laten weten hoe het voelt. Ik heb overigens nu cupmaat 70e. Gr Loes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had een 80A cup, misschien B en heb nu met 500cc een F cup. Voor het zicht ziet het eruit als een E cup, grote D.

Heb er met sporten geen last van, paaldansen en cross fit, ben ook wel aardig lomp van mezelf dus val of stoot me nog wel eens (en dat gaat niet zachtjes). 

Moet zeggen dat ik niet de indruk heb dat ik er meer last van heb dan toen ik nog geen grote borsten had, toen was ik net zo lomp.

 

Opdrukken gaat prima, pull ups gaan ook prima, hardlopen gaat ook goed maar dan moet ik wel een andere sportbh aan dan wanneer ik normaal ga trainen of ga paaldansen. Dan is een medium ondersteuning voldoende. 


Als ik je een advies mag geven, ga gewoon passen en kijk wat je mooi vind staan. Niet naar de cijfertjes kijken maar naar je spiegelbeeld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid,

 

Ik heb zelf nu 550cc laten zetten. Had eerst 320 cc. Daarmee een mooie c. Nu na mn wissel wen 75e/ 70f... merk wel dat mn boobs nu groter gaan ogen nu ze een beetje zachter worden.

 

Zit het in de weg.uhmmm hahaha. Ja ik merk nu wel meer dan bij mn vorige protheses dat als ik mn arm naar voren wil doen dat daar al n stuk side boob zit:3:  ik vind persoonlijk echt niet vervelend. Ben nog niet begonnen met sporten, ben nu 6.5 week po dus ga t volgende week is kalm opbouwen.dus daar kan ik je nog niks over zegge. Zal best wennen zijn maar niet dat het echt  ' lastiger ' zal zijn om te sporte hoor meid.

 

Heel veel succes met kiezen

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jansjelou! Ik ben 176 cm en 55 kg. Heb 600 cc geplaatst gekregen. Heb nu een cupmaat 70F (schrok me een hoedje haha!), maar het ziet eruit als een dubbel D in bikini. Kan het onder kleding zelfs "verbergen"....niet dat ik dat wil, maar is soms wel eens handig dat het kan ;-)

 

Ik was ook een volleyballer en heb al 15 jaar "kunstborsten". Eerst kleiner en sinds vorig jaar naar 600cc gegaan. Heb nooit last gehad van mijn borsten met duiken en rollen. Maar als je goed duikt, val je natuurlijk ook niet op je boobs haha ;-). Het enige wat ik voel is (wat @Noelle2612 ook zegt), dat je je borsten meer aan de zijkant voelt. Dus mijn bovenarmen schuren er een beetje langs, maar dat is ook een kwestie van wennen.

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog even een extreem voorbeeld te noemen, ik doe zelfs cheststands en heb daar ook geen last van. Behalve dan als ik het te vaak achter elkaar heb gedaan dat ik twee dagen later een blauwe kin heb. 
Is zeg maar een handstand maar dan sta je op je borstkas en je kin in plaats van op je handen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie antwoorden. Stelt me gerust :43:

Leuk dat ik niet de enige (ex) volleybalster ben. 

 

@Rocker ik ben van plan bij het passen niet te kijken naar het aantal cc's idd. Eerst kijken wat ik mooi vind staan en daarna pas aan de pc vragen hoeveel cc het is. 

 

Nu eerst vakantie vieren en daarna een afspraak plannen bij de pc :tatice_04:heb er steeds meer zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 800 CC, ben vrij klein gebouwd. 1.63 en 60 kg. Cupmaat 75/80 F

Ik vind ze niet vervelend aanwezig. 

Ook niet tijdens sporten. Nu doe ik alleen crossfit en cardio. 

Heb 2 kleine kindjes en een heel huishouden te runnen en ook hier geen problemen!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.