Ga naar inhoud

Snijdend gevoel litteken (+foto’s)


Del93

Aanbevolen berichten

Hoi meiden. 

Ik ben nu 17 dagen po en heb sinds gister snijdende pijn in mn litteken. Na mijn idee ziet ie er ook onrustiger uit dan mn andere borst. Nu heb ik al de hap gebeld alleen omdat ik geen koorts of iets heb moet ik het aankijken. 

 

Hoe vinden jullie het eruit zien? En iemand hier tips tegen? Ik ging vanavond echt ff door de grond van de pijn. 

 

(Met tattoo is het pijnlijke litteken)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Del93 hai hai, ik denk dat het genezingspijn is hoor, want heb ik ook gehad. Je litteken met tattoo is iets meer geïrriteerd. Maar zijn 2 afzonderlijke wonden van elkaar die verschillend genezen natuurlijk.

Maar ik vind ze persoonlijk er goed uitzien. Als alles goed dicht is lekker gaan smeren om de littekens soepel te houden.

Ik gebruik litteken siliconengel van La Rouche. Werkt herstellend en kalmerend. Is een soort onzichtbare pleister textuur en word door PC aangeraden. Doe verder lekker rustig aan en even doorbijten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis !

 

ik herken het gevoel wel een beetje, maar het heeft inderdaad te maken met het herstel. Ik vind de littekens er ook heel netjes uit zien !

 

zou rustig wachten tot de laatste korstjes eraf zijn gevallen en dan inderdaad lekker gaan smeren !

 

No stress xxx:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Vind je littekens er ook rustig uit zien hoor, de ene is iets meer gehavend nog maar ziet er verder niet geïrriteerd of ontstoken uit vind ik! Niet te veel stressen, komt goed:35: zijn idd aparte wonden dus het geneest gewoon afzonderlijk van elkaar. Houdt het gewoon ff in de gaten en waarschijnlijk trekt het binnen een paar dagen gewoon weg!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Del93 

 

blij te horen dat het erbij hoort... ik heb het ook sinds vanmiddag die steken 

 

ben 18 dagen po dus beetje soort gelijk

morgen pas Mn pleister eraf en hoop zelfs dat t zo mooi als jouwe eruit ziet!

vind het niet verontrustend hoor

mooie wond en heelt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Dhc158:

@Del93 

 

blij te horen dat het erbij hoort... ik heb het ook sinds vanmiddag die steken 

 

ben 18 dagen po dus beetje soort gelijk

morgen pas Mn pleister eraf en hoop zelfs dat t zo mooi als jouwe eruit ziet!

vind het niet verontrustend hoor

mooie wond en heelt goed

Wij zijn geloof ik op dezelfde dag geopereerd. 26e

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Dhc158:

@Del93

 

whaaaa wat stom

gisteren heb je t geplaatst dus idd!

grappig !!!

 

Bij jou is de pleister dus op tijd gedaan ;-)

Ja met precies 14 dagen. Had van mij nog wel blijven zitten want sinds de pleister er af is heb ik last van mn litteken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Del93

 

nee meen je?

daar ben ik dus ook bang voor haha

maar het irriteert heel erg onder Mn borst dus ben echt benieuwd

 

zo bang dat t lelijk is of kapot gaat door t gewicht 

 

12;15 moet ik.. benieuwd wat ze ervan zeggen, ook heel veel vocht in de borst

 

zo blij als we maandje verder zijn hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Dhc158:

@Del93

 

nee meen je?

daar ben ik dus ook bang voor haha

maar het irriteert heel erg onder Mn borst dus ben echt benieuwd

 

zo bang dat t lelijk is of kapot gaat door t gewicht 

 

12;15 moet ik.. benieuwd wat ze ervan zeggen, ook heel veel vocht in de borst

 

zo blij als we maandje verder zijn hahaha

 

 

Ja, nouja ik merk dat die pleister het gewoon goed bij elkaar hield. Nu die pleister weg is mis ik die druk. Ik mocht er wel weer een pleister op maar heb toen nee gezegd omdat ik dacht dat dat alleen maar onhandig was. 

 

Geen zorgen komt allemaal goed, heb nu ook gemerkt dat dat snijdende gevoel te maken heeft met rare bewegingen. Dus zodra daar druk op komt te staan.

 

Het is er verder niet anders uit gaan zien dus neem aan dat het niet veel kwaad kan!

 

Ik heb geloof ik niet echt vocht meer in mn borsten, mede door de drains die ik had. Ze beginnen al wat soepeler te worden en zelfs met tandenpoetsen komt er al beweging in!

 

dit is mn litteken nu;

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Del93 hai , zie er alweer beter uit dan je eerste foto hoor.

Maar ik denk dat je je herstellende zenuwen voelt. Die moeten weer een weg naar elkaar vinden, omdat deze doorgesneden zijn en weer een weg naar elkaar moeten vinden. Vandaar dat ook je verdoofde gevoel minder wordt. Komt goed ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Del93

 

meid je wonden zien er prachtig uit!!

veel rustiger dan mijne al hoor

 

ik vond t heerlijk dat ze eraf gingen maar je voelt je idd wel kwetsbaar dus snap wat je bedoelde 

 

dit is mijne ... 

dan mag jij toch niet klagen he hihi

ik zit wel vol vocht nog en ze verwacht een week of 6 nog... 

 

maar verder alles perfect! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Dhc158:

@Del93

 

meid je wonden zien er prachtig uit!!

veel rustiger dan mijne al hoor

 

ik vond t heerlijk dat ze eraf gingen maar je voelt je idd wel kwetsbaar dus snap wat je bedoelde 

 

dit is mijne ... 

dan mag jij toch niet klagen he hihi

ik zit wel vol vocht nog en ze verwacht een week of 6 nog... 

 

maar verder alles perfect! 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Vind het er bij jou ook niet verkeerd uit zien hoor. Het lijkt nu heel rood omdat de pleister en net af is. Dat was bij mij ook! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Del93

 

oh meen je?

ik dan mijn wond zelf niet zien in de spiegel das wel jammer

 

heb gevraagd wanneer ik litteken mag insmeren maar moest nog wel 4 weken wachten

 

hadden ze daar verder wat over gezegd bij jou?

 

hoe voel jij je nu met de hitte?

ik ben vaak duizelig als ik lang loop

berken je dat?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag toch even langs de verpleegkundige om toch mn litteken te laten controleren. Vanmorgen even gebeld en uitgesproken wat ik voelde en dat het nog steeds geïrriteerd aanvoelt. 

 

Ben benieuwd moet dr 14:45 zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rocker:

Ziet er volgens mij wel rustiger uit dan de vorige foto.
Wat zei de verpleegkundige?

Zij vond het er ook goed uit zien. Ik mag gaan beginnen met littekencreme en dat zal misschien ook wat verlichten. De onderkant van mn bh zit iets wat aan de strakke kant waardoor de pijn waarschijnlijk komt. En de huid is gewoon gespannen. 

 

Voorzichtig doen dus... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker ik heb geen idee of hier tussen stukjes voor zijn. Ik heb de Carefix Anna. Maar heb nu stukjes van een hydrofiele luier geknipt, dubbel gevouwen en onder mn bh gedaan om de druk te verdelen. 

 

Dit is een foto van vandaag (vanavond), en ik vind het al een wereld van verschil met gister. Misschien was dus de druk in op het litteken de boosdoener.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee ik had gewoon een sportbh met sluiting achter dus dan kon het wel.

Maar inderdaad een gaasje of iets anders op je litteken leggen is ook wel fijn. 

Litteken ziet er mooi uit hoor, heel dun ook. Heeft je pc netjes gedaan. Zie op m'n werk wel eens anders :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.