Ga naar inhoud

(ervaring Motiva)


Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Cameltje:

Ikzelf heb ook 2 weken met een borstverband rondgelopen. Wat een hel was. Maar is voor tegen bloedingen tegen te gaan. Nu een sportbh maar wel geen borstband aan. En ze zijn ook al aan het zakken. 

 

 

ah gek ik moest de borstband nog blijven aanhouden dag en nacht gedurende 6 weken.. wel jammer want dat is net het vervelende nu qua kleren kiezen om aan te doen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jen1988:

Bedankt voor het antwoord, tegen da ik op consult ga weet ik alles wat ik moet weten en kan ik me concentreren op aantal cc :D die ik wil of kunnen, ga er toch al eens werk van maken van men consult ook al moet ik nog lang sparen :(

 

het kost inderdaad heel wat centjes, maar ik vind het 'de investering' waard eerlijk gezegd. ben zo blij van het resultaat dat ik niet snap waarom ik het niet eerder heb laten doen. 

is het voordeel van dit forum ;-) Veel dames met ervaring al en die vaak dezelfde vragen hebben op voorhand of achteraf

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Doriend:

 

 

ah gek ik moest de borstband nog blijven aanhouden dag en nacht gedurende 6 weken.. wel jammer want dat is net het vervelende nu qua kleren kiezen om aan te doen.. 

Ja is idd heel gek. Je hoord die hier allemaal verschillend is. Ja vind ik ook lastig om te kiezen welke kledij. Want je ziet het zo gemakkelijk zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2018 om 13:44 zei Sanderella:

Over 2,5 maand moet ik op controle bij Verdonck. Hij verkoopt ook bh’s dacht ik. Zou ik nog even navragen. Ja heb gelezen hier op het forum dat de Hunkemöller en Hema goede bh’s hebben. 

Hey @Sanderella, hoe gaat het met je? Heb jij mss foto’s die ik kan bekijken? Binnen 2 weken ist mijn beurt, ben blij maar ook wel bang eig. :rolleyes: grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.