Recommended Posts

Volgende maand krijg ik een BV met motiva plus 315cc, bij dr Verdonck in Diest. Zijn er dames die ook motiva prothese hebben en ervaringen met mij willen delen? Ben benieuwd hoe mn borsten er gaan uitzien.:3:Heb nu een kleine 75B, niet gevuld eig.

grtjs

Hoi, ik ben afgelopen woensdag geopereerd bij Dr Verdonck. Ik heb ook gekozen voor de motiva plus en heb 315cc. Helaas zit alles nog ingetaped dus kan weinig laten zien. Ook had ik zelf nog maar een slappe B. 

Dank je wel. Ja het gaat hartstikke goed. De operatie verliep ook soepel op 1x flauwvallen en 2x overgeven na haha. M'n herstel gaat goed ben morgen alweer een week verder. Neem alleen in de nacht nog een paracetamol 500 mg. Verder slaap ik nog steeds met een voedingskussen dat gaat prima. Ook al ben ik van mijzelf een zijslaper. Vandaag bij de hunkemoller een sportbh gekocht level. Ik kwam uit op een 75D. 

Het verband begint al een beetje los te laten dus ik kan al aardig spieken. Ik denk dat Verdonk en ik een perfecte keuze hebben gemaakt kwa maat. de protheses zitten nog wel echt hoog naar mijn idee. Maar dit kan nog wel een half jaar duren voordat ze echt op de goede plek zitten. 

Ik heb woensdag de 18e juli 255cc motiva laten zetten bij Verdonck en wauw, dat verband jeukt nu al! En begint al wat te lossen, dus ben blij te lezen dat dat bij jou ook zo is, dat is dus normaal haha :D dacht al dat ik er slecht mee om ging ofzo. Ik ben zo benieuwd om eens te piepen hihi. Heb jij de borstband (zo die zwarte die alles naar beneden duwt) dag en nacht aan? 

x

Hey, leuk te horen dat alles goed gaat. Nog last van spierpijn? Nog even en je verband mag eraf! :43:

Een 75D, ideale BH maat denk ikzelf :3: grtjs xx

Ik heb mijn verband er toevallig 2 dagen geleden afgehaald. Hij was zo erg gaan zakken dat alleen mijn tepels nog bedekt waren. Dus ik heb ze al gezien en ben super tevreden (nu al). Ja Mn borstband heb ik elke dag/nacht om. Alleen in de ochtend heb ik altijd nog een beetje last dus dan doe ik hem even af.  Dat is echt een verlossing Haha. Dinsdag ga ik de hechtingen eruit laten halen bij de Ha. Hoe gaat het met jou verder? 

Hoi hoi, 

Alleen aan Mn linkerborst heb ik in de ochtend nog spierpijn. Maar dat is na een uurtje wel weer verdwenen. Heb het verband er 2 dagen geleden afgehaald want het was zo erg gezakt. Alleen Mn tepels waren nog bedekt en dat schuurde heel erg. Draag nu Mn sportbh en dan de borstband wel continue. Ja ben super blij al met het resultaat en wordt als t goed is alleen maar mooier. Dinsdag heb ik een afspraak bij de huisarts om de hechtingen eruit te laten halen.  Hoe is het met jou verder 

Oh!! Ja, ik begin zoveel jeuk te krijgen nu haha, het is inderdaad al en beetje gezakt vanachter, vanvoor nog niet (helaas haha!). Oh super dat je tevreden bent!! 

Ik ben sinds vandaag pijn vrij (bijna) zonder medicatie :D Enkel snel moe, vandaag wat winkeltjes gedaan, erna wel even moeten gaan zitten hihi. Ik merk wel dat ik nog heel voorovergebogen loop nu, moest mezelf echt een paar keer eraan doen denken recht te lopen :p 

Heb jij dan zelf een sport bh gekocht al die je dan nu kan aandoen? Ja die borstband heb ik nu ook al sinds de operatie om en nog nooit uitgedaan, wel soms zet ik er mijn hand eens tussen en dan voel ik wel echt hoe verlossend dat is! Maar ja, wil wel dat ze snel zakken, dus even doorbijten zeker? xx

Ja ik gebruik nu ook al 4 dagen geen pijnstillers meer. Heb soms alleen nog last van Mn linkerborst in de ochtend maar dat is wel te doen. 

Ik heb een sportbh bij de Hunkemöller gekocht level 3 met een rits aan de voorkant. Ja die borstband wordt op een gegeven moment ook wel minder hoor. Maar het is zeker goed om hem om te houden. 

• Like 1

Hey Hey, wat goed dat je zo snel geneest zeg! Hoop dat het bij mij ook zo zal zijn. Zit er iedere dag mee in Mn hoofd, ben eig wel bang voor wat er gaat komen, die onwetendheid eh. 

Moet je niet op controle bij dr Verdonck? Kan je ook een BH kopen bij hem? Of zijn die van Hunkemöller ook goed?

grtjs 

Over 2,5 maand moet ik op controle bij Verdonck. Hij verkoopt ook bh’s dacht ik. Zou ik nog even navragen. Ja heb gelezen hier op het forum dat de Hunkemöller en Hema goede bh’s hebben. 

Weten jullie eigenlijk waarom Verdonck zo intaped?? Zie dit enkel bij hem andere dames dragen meestal van dag een po-bh zonder borstband dan nog. Wat is eigenlijk het doel van die borstband?? 

Veel vragen ik weet het maar heb er nog vele hoor hihi

xx