Ga naar inhoud

Borstvergroting na zwangerschap


Acupje

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb eindelijk de knoop doorgehakt om me te gaan informeren bij enkele PC voor een borstvergroting.

Als tiener was ik al onzeker over mijn kleine borsten en na mn zwangerschap van mn zoontje zijn mijn borsten nog kleiner als voorheen.

Mijn man zegt dat ik mooie,kleine fijne borsten heb maar zelf ben ik onzeker en zou me graag meer vrouw voelen door een iets vollere boezem. Hij steunt mij hier dan ook in.

Tijdens de borstvoeding waren ze imo perfect. Een mooie C. Nu heb ik nog een A-tje over en durf enkel push-up/voorgevormde bh’s met vulling te dragen.

Bh’s/bikini’s shoppen is iets waar ik altijd heel hard tegenop kijk en lichtjes depressief van wordt.

Ik ben een jonge vrouw van 27 en wil hier dus verandering in brengen.

Ik ben van plan een afspraak te maken bij Dr De Cordier in Az Maria-Middelares (Gent) en bij Dr Heintz in Az St-Lucas (Gent).

De eerste op aanraden van mn moeder die 10jaar geleden bij hem een BV heeft laten doen en heel tevreden is van het resultaat. Dr Heintz ‘kent’ mn man omdat hij daar in het ziekenhuis werkt en hij geniet een goede reputatie.

Ik hoop hier veel ervaringen te kunnen lezen/delen en me zo goed te kunnen voorbereiden op het hele proces van consultaties,keuzes maken en de eigenlijke ingreep.

 

Grtjes x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik volg even mee als ik mag.

Binnen 2 weken mag ik ook op consultatie bij dokter Heintz. De eigenlijke ingreep zal helaas maar voor eind van het jaar zijn aangezien ik geen verlof meer kan opnemen. Ik heb heel veel schrik voor de reacties en de pijn want ben redelijk kleinzerig maar heb al 2 kindjes gekregen dus dit overleven we ook wel weer! :)

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.