Ga naar inhoud

Even voorstellen


Gast kat7

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben 40j, ik heb 18 jaar geleden al een borstvergroting laten doen. 

Onlangs heb ik een echo gehad en was het duidelijk dat ik de protheses best liet vervangen, ik wist wel dat ik ze ooit moest laten vervangen maar als het dan zover is, is het toch spannend. 

Dus ben ik op zoek naar ervaringen met een prothese wissel en naar een goede plastische chirurg. Ik lees veel goede dingen over dr. Verdonck, heb ook de naam van dr. Lemmens in Mol doorgekregen en dr. Guelinckx in Hasselt. 

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Minietje

Bij mij zelfde verhaal,toen viel de prijs best mee, maar de bedragen die je tegenwoordig hoort.En voor de ingreep zelf ben ik ook wel bang,ik ga eerst hier op het forum nog wat rondlezen. Maar alle info is welkom. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 16-7-2018 om 14:42 zei kat7:

Eerste stap is gezet een afspraak gemaakt bij dr.Verdonck op 24 juli.

De afspraak is vlot verkopen. Heel aangename man met een duidelijke uitleg. Volgens hem is het beter eerst een mnr te laten nemen zodat hij kan zijn of er scheurtjes in het kapsel zijn. Als dat niet het geval is moeten ze nog niet vervangen worden, als er wel scheurtjes merkbaar zijn is het meer dan te raden om ze te vervangen. De mnr staat gepland op 10 september, kon er eerder niet tussen dus tot dan afwachten. Ik heb voor mezelf wel uitgemaakt dat ik ze laat vervangen als er scheurtjes zijn moest het niet het geval zijn dan weet ik nog niet wat ik ga doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.