Ga naar inhoud

littlebi : 5 oktober 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hello allemaal, 

Mijn naam is Bi, 32jaar geen kinderen nog,

Omdat ik maar 75A heb, daarom wil ik graag bv doen naar cup C.en ik ga 20augustus operatie doen. Ik heb gekozen voor de movita demi ergonomix en zal dual plane doen door g.janssen via faceland .

ik heb echt heel veel zin in.

:D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 16-7-2018 om 21:19 zei Yvonne1977:

@littlebi, spannend meid. Lekker aftellen. Ik ben een maandje later aan de beurt via Faceland. Ik word geholpen door dr. Lydia Oostveen Bol, 380 dual plan motiva. Ik vind het wel heel erg spannend hoor. 

Ik heb trouwens de afspraak verplaatst, ivm werk .. dus nu pas wordt het 5 oktober. 

Het wordt trouwens 230cc 

Welke ga jij het nemen?  En wanneer heb jij gepland? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei littlebi:

Ik heb trouwens de afspraak verplaatst, ivm werk .. dus nu pas wordt het 5 oktober. 

Het wordt trouwens 230cc 

Welke ga jij het nemen?  En wanneer heb jij gepland? 

Oh dan ben je na mij aan de beurt. Ik 17 september, uiteindelijk heb ik gekozen voor ergonomix van motiva 450 cc full.

En jongedame hier is ook geholpen door Gabriel Jansen en ze is over hem heel erg te spreken. Heb je al zenuwen? Ik vind het nog steeds super spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.