Ga naar inhoud

Lift met/zonder implantaten of alleen vergroting?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, hierbij wil ik me even voorstellen aan jullie. Mijn naam is Robijntje02, ik ben 45 jaar, met vriend en zonder kinderen. Op mijn 25e heb ik mijn borsten (dubbel D) laten verkleinen naar een C-cup. Ik had nl. enorme hangborsten; op mijn 13e al.... Door het gewicht en/of het snelle groeien in de puberteit had/heb ik helaas ook erge last van heel veel dunne 'streepjes'/'rimpeltjes' op mijn huid, ik denk striaie... De borstverkleining (anker-methode) is gelukkig goed gegaan en ik was erg blij met mijn kleinere borsten. Na verloop van tijd zijn ze weer gaan hangen, logisch, we zijn inmiddels 20 jaar verder, maar was tot op heden redelijk tevreden met mijn borsten. Maarrrrr........ nu ben ik een jaar geleden gestopt met de pil (niet vanwege kinderwens, maar omdat ik de pil beu was; en ben daarna ook helemaal niet meer ongesteld geworden) en ik merkte op een gegeven moment dat mijn bh's te groot werden; dat ze 'open' stonden. Ik dacht eerst dat mijn bh's uitgelubberd waren, maar toen ik nieuwe bh's ging kopen kwam ik er tot mijn schrik achter dat mijn borsten een hele cupmaat kleiner zijn geworden!! Dus van C naar B... Na wat googlen kwam ik erachter dat als je stopt met de pil, je borsten inderdaad kleiner kunnen worden. Dat was even slikken.... Maar nog erger vind ik dat mijn borsten nu nog slapper en leger zijn geworden, en dat de straie weer heel erg zichtbaar is; ik heb gewoon te veel vel over nu...Als ik rechtop sta en in de spiegel kijk dan gaat het nog, op de striaie na; ben ten slotte geen 20 meer; Maar als ik vooroverbuig zijn mijn borsten heeeeel erg lelijk; ze worden dan heel dun; net lange uiers van een koe.... . Ook als ik op mijn rug lig zijn ze erg lelijk; helemaal plat en leeg, met rimpelige huid, en als ik op mijn zij lig zakken mijn borsten ook helemaal weg.. Stoor me er ontzettend aan; en het maakt me erg onzeker... Zit nu dus te denken om ze te laten corrigeren... Mijn huid is gewoon te slap; dus of de buitenkant (mijn vel) moet strakker gemaakt worden (borstlift) of de binnenkant moet opgevuld worden (borstvergroting)  Maar weet nog niet wat het beste voor mij is: een kleine borstvergroting, een borstlift zonder implantaten, of een lift met implantaten.... Ik wil geen grote borsten, zou nooit meer een D of DD-cup willen hebben, maar wil wel een 'gevulde' borst; die niet wegglijdt; maar wel dat ze er natuurlijk uitzien.... Heb al wel 3 afspraken staan bij 3 verschillende chirurgen; dus ben benieuwd wat zij mij adviseren... Ik hoop op dit forum meer meiden te ontmoeten die een beetje dezelfde borsten hebben/hadden als ik (80B; maar heb dan wel een beetje 'flubbertjes' onder mijn oksel; loszittend vel; maar een bh 80c is weer te groot voor mij..) en een borstlift (met of zonder implantaten) of een borstvergroting hebben ondergaan; en hoe dat dan eruitziet; ben dus ook erg benieuwd naar jullie foto-albums en wat jullie mij adviseren...

Grtjs van Robijntje

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Robijntje02:

Uhhmmm, weet nog niet zo goed hoe het forum werkt; hoe weet ik het als ik reacties op mijn topic heb gehad?

Hihi... dat uitvogelen komt wel goed. Ik krijg een mail als ik een reactie heb. 2 dagen en dan heb je het forum door:4:

 

Ik kan mezelf niet in jouw verhaal verplaatsen, behalve de "slappe hap" dan.

 

Als je wil voeg ik je toe aan mn albums. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies, mijn naam is Robijntje02 (zie ook mijn voorsteltopic) en overweeg om een borstcorrigerende operatie te laten doen.

20 jaar geleden had ik cup 75DD, maar omdat mijn borsten erg hingen en slap waren heb ik ze laten verkleinen naar 75/80C.

Was er na de operatie erg tevreden over, maar nu 20 jaar later zijn mijn borsten weer slap geworden en weer een beetje gaan hangen en nu heb ik dus een lege 80b....

Ik neig naar een borstlift zonder implantaten, want ik ben bang dat als ik er iets in laat stoppen, ze na verloop van tijd toch weer gaan hangen...

Maar nu vraag ik me dus af....

..... al die dames die van die grote joekels nemen op dit forum, cup DD of meer, die borsten moeten op een gegeven moment toch ook weer gaan hangen door dat zware gewicht........?

De meeste dames die net een operatie hebben ondergaan zijn in het begin superblij met hun nieuwe strakke grote borsten, ..... maar........ hoe is dat 5 a 10 jaar later.....?

Hoe ziet het dan eruit....???

Ik zou graag weten of jullie na 5 a 10 jaar nog steeds blij zijn met jullie borstvergroting of dat je er misschien toch spijt van hebt gekregen en zou ook graag foto's willen zien, van toen en nu, als dat kan, want ik kan me haast niet voorstellen dat die grote boobs niet gaan zakken.....

Alvast van harte bedankt voor jullie reacties!!

 

Veel liefs,

Robijntje02

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik had 20 jaar geleden cup DD en omdat ze zo hingen heb ik ze laten verkleinen naar 75/80C.

Nu, 20 jaar later, heb ik een lege cup B en ik overweeg een borstlift ZONDER implantaten. Mijn tepels hangen echter niet onderaan mijn borsten en wijzen niet naar beneden, de hang valt in principe mee, maar wel een slappe huid, met striae...

Als ik een strak T-shirt of topje aan heb met de juiste BH dan vind ik mijn borsten erg mooi; niet te klein en niet te groot. Maar als ik dan in bed op mijn zij een boek lig te lezen, dan 'glijdt' mijn borst helemaal weg; en dan is het een leeg zakje vel; ik verbaas me daar echt over, want in een bh zien/voelen mijn borsten toch best wel stevig en mooi uit... Vandaar dat ik ook twijfel of ik wel of niets aan mijn borsten moet doen, want zo met kleren aan zien ze er goed uit. Toen ik hele grote borsten had, deed ik echt geen strakke top aan. Ik vond het heel vervelend als mensen eerst naar mijn borsten keken, en dan pas naar mijn gezicht... Ook vond ik het erg moeilijk om mooie bh's te vinden. Vind kleinere bh's veel mooier/fijner dan die grote met die brede rugbanden...

Als ik voorover hang, zijn het net 'pilaren' en als ik op mijn rug lig, ziet het er ook heel erg uit; dan is vooral mijn linkerborst helemaal plat... Ik denk dat met een lift; dus weghalen van overtollige huid, de vorm beter in mijn borsten blijft; dus dat ze niet 'wegglijden' als ik opzij / achter of voorover hang...

Wat ik ook vervelend is dat een bh in maat 80b (standaard bh waar de binnenkant van je borst een beetje onbedekt blijft) vaak te klein is; als ik dan een paar keer buk, dan puilt de binnenkant van de borst uit de cup. Pak ik precies dezelfde bh in 80b, dan is deze weer te groot; heb ik weer een 'openstaande' cup; en kun je de opgetilde 'verschrompelde' borst zo zien zitten van de zijkant, en tepel ook zelfs soms...

 

Graag wil ik weten of diegenen die een borstlift zonder implantaten hebben gehad of ze er wel/niet tevreden over zijn en zou ook graag foto's willen zien.

Op sommige foto's zien sommige gelifte borsten er, ja hoe moet ik het zeggen, er een beetje (te) 'recht' uit aan de onderkant; net alsof de borsten op een onzichtbare tafel liggen.

Sommigen spreken van 'vierkante' of 'ovaalvormige' borsten.

Waarschijnlijk is dat alleen vlak na de operatie, en zien ze er na een paar weken wel mooi uit; moeten ze gewoon nog een beetje 'uithangen', dat het 'rechte' eraf gaat??? Ten minste dat hoop ik....

En worden je borsten na een borstlift ook kleiner...?

Ja, misschien dat een borstlift met implantaten ook zou kunnen bij mij (over 1,5 week heb ik mijn eerste consult in het ziekenhuis in Turnhout, België); maar ben bang dat ze dan na verloop van tijd toch weer gaan hangen door het gewicht van de implantaten....

 

Alvast bedankt voor jullie ervaringen, foto's en adviezen!

 

Liefs,

Robijntje02

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, zie hier mijn boobs; vind ze er op de foto groter en lelijker eruit zien dan in t echt, maar dat heb ik ook met mijn gezicht; haha; ben niet fotogeniek helaas..

Heb een lege cup 80b, met striae, te slappe huid. Met kleren aan en de juiste bh zien ze er prima uit, niet te groot, niet te klein... Maar zonder bh.... 

20 jaar geleden bvk gehad, ivm enorme slappe hangborsten, van 75DD naar 75C.

Ik irriteer me aan mijn slappe, rimpelige huid en dat ze als ik voorover buig, op mn rug of op mijn zij lig veranderen in kleine lege zakjes.... Wil echter niet groter dan een C-cup... 

Over anderhalve week heb ik een consult bij dr Bronckaers, ziekenhuis Turnhout, België... Ben benieuwd wat hij mij adviseert...

Had ook dezelfde foto gestuurd naar dr Timmenga. Hij adviseerde mij op basis van de foto en het feit dat ik in t verleden een bvk  heb gehad, een lift zonder implantaten...

En soms denk 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... ik, waarom accepteer ik mijn borsten niet gewoon zoals ze zijn... Ben ook geen 20 meer, dus logisch dat mijn borsten er niet meer zo mooi uitzien....

Waarom snijden in een gezonde huid; en het is maar afwachten of het er heel erg op vooruit gaat; het is toch erg veel geld en ik ben geschrokken dat best veel vrouwen op dit forum last krijgen van complicaties of toch een beetje teleurgesteld zijn over t resultaat...

Moeilijk, moeilijk....

Wat vinden jullie? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02

 

ik herken je verhaal en probleem

ik had hetzelfde probleem en was Mn theezakjes zat

ik was alleen te bang voor een lift... slechte verhalen, nog meer littekens etc

heb gekozen voor opvullen van Mn huid

moest wel een mega prothese in 800cc

 

ik ben stevig gebouwd (nog wel) en inmiddels net coor operatie 10 kg afgevallen ... en wil naar de 60

ben van mening dat ik me rot schrik soms van t formaat en ze hangen nog steeds wel maar zijn nu tenminste vol!

ik vond zelf mooier dat ze wat hangen dan rechtop staan en net is of ze erop geplakt zijn

das leuk als je 20 bent :-)

 

maar goed t blijven mega grote 

mij ben 2 weken nu na Mn operatie dus zal nog veel afnemen maar nu 80 f/g

 

denk dat je voor jezelf moet afvragen hoe onzeker je daadwerkelijk bent 

ik ben 33 en wou nog wel graag vol hebben dus koos voor hang en vol :-)

 

maar blijft lastig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes met je beslissing. Idd; moeilijk, moeilijk.

Je wordt er ongelukkig van, je kan er iets aan laten doen maar je bent bang voor eventuele complicaties en ontevredenheid over het uiteindelijke resultaat.

En op welke manier moet je het dan aanpakken?

Hoe blij was je toen met het resultaat van je BVK? Misschien dat dat kan helpen om een beslissing te nemen. :71:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten lijken een beetje op die van jou. Na lang erover hebben nagedacht, ga ik ervoor. Ik krijg 400cc. Ik weet zeker dat het beter zal zijn voor mijn zelfvertrouwen. Ik denk in mijn geval dat het sowieso beter eruit zal gaan zien dan dat het nu is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.