Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Robijntje02

Lift met/zonder implantaten of alleen vergroting?

Recommended Posts

Ladies, zie hier mijn boobs; vind ze er op de foto groter en lelijker eruit zien dan in t echt, maar dat heb ik ook met mijn gezicht; haha; ben niet fotogeniek helaas..

Heb een lege cup 80b, met striae, te slappe huid. Met kleren aan en de juiste bh zien ze er prima uit, niet te groot, niet te klein... Maar zonder bh.... 

20 jaar geleden bvk gehad, ivm enorme slappe hangborsten, van 75DD naar 75C.

Ik irriteer me aan mijn slappe, rimpelige huid en dat ze als ik voorover buig, op mn rug of op mijn zij lig veranderen in kleine lege zakjes.... Wil echter niet groter dan een C-cup... 

Over anderhalve week heb ik een consult bij dr Bronckaers, ziekenhuis Turnhout, België... Ben benieuwd wat hij mij adviseert...

Had ook dezelfde foto gestuurd naar dr Timmenga. Hij adviseerde mij op basis van de foto en het feit dat ik in t verleden een bvk  heb gehad, een lift zonder implantaten...

En soms denk 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

.... ik, waarom accepteer ik mijn borsten niet gewoon zoals ze zijn... Ben ook geen 20 meer, dus logisch dat mijn borsten er niet meer zo mooi uitzien....

Waarom snijden in een gezonde huid; en het is maar afwachten of het er heel erg op vooruit gaat; het is toch erg veel geld en ik ben geschrokken dat best veel vrouwen op dit forum last krijgen van complicaties of toch een beetje teleurgesteld zijn over t resultaat...

Moeilijk, moeilijk....

Wat vinden jullie? 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Robijntje02

ik herken je verhaal en probleem

ik had hetzelfde probleem en was Mn theezakjes zat

ik was alleen te bang voor een lift... slechte verhalen, nog meer littekens etc

heb gekozen voor opvullen van Mn huid

moest wel een mega prothese in 800cc

ik ben stevig gebouwd (nog wel) en inmiddels net coor operatie 10 kg afgevallen ... en wil naar de 60

ben van mening dat ik me rot schrik soms van t formaat en ze hangen nog steeds wel maar zijn nu tenminste vol!

ik vond zelf mooier dat ze wat hangen dan rechtop staan en net is of ze erop geplakt zijn

das leuk als je 20 bent :-)

maar goed t blijven mega grote 

mij ben 2 weken nu na Mn operatie dus zal nog veel afnemen maar nu 80 f/g

denk dat je voor jezelf moet afvragen hoe onzeker je daadwerkelijk bent 

ik ben 33 en wou nog wel graag vol hebben dus koos voor hang en vol :-)

maar blijft lastig !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wow @Dhc158 800 cc is inderdaad wel heel erg veel! 

Ik vind volle borsten met een mooie hang ook veel mooier en natuurlijker eruit zien dan die opgeplakte exemplaren.

Heb je een foto album?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel succes met je beslissing. Idd; moeilijk, moeilijk.

Je wordt er ongelukkig van, je kan er iets aan laten doen maar je bent bang voor eventuele complicaties en ontevredenheid over het uiteindelijke resultaat.

En op welke manier moet je het dan aanpakken?

Hoe blij was je toen met het resultaat van je BVK? Misschien dat dat kan helpen om een beslissing te nemen. :71:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn borsten lijken een beetje op die van jou. Na lang erover hebben nagedacht, ga ik ervoor. Ik krijg 400cc. Ik weet zeker dat het beter zal zijn voor mijn zelfvertrouwen. Ik denk in mijn geval dat het sowieso beter eruit zal gaan zien dan dat het nu is. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com