Ga naar inhoud

Ellen1997 : 14 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

@Theezakje34

ik had precies hetzelfde, zo lastig dat kiezen en dan ga je foto’s op zoeken maar zie je dus dat ieder aantal cc bij iedereen anders is. Frans is heel erg eerlijk en verteld meteen voor de operatie of iets wel of niet gaat passen en ook heel belangrijk of je lichaam het aan kan! Denk ook echt dat dat er nog maar 1cc bij gekunnen had bij mij alles staat zo strak en voelt hard aan, kan er zo een ruit mee in slaan haha. 

Alles komt goed en welke keuze je ook maakt Straten heeft echt magische handen !! 

Heel veel succes alvast voordat je het weet zijn die 2 weken voorbij :53:

 

Het viel me op het begin reuze mee met de pijn maar zou liegen als ik vanacht heel goed geslapen heb en geen pijn heb, ik was helemaal naar benden gezakt dus lag bijna plat op me rug waardoor ik helemaal een stijve pijnlijke rug heb. En toen kwam het toen moest ik nog overeind nou moest mezelf toch wel even een pep talk geven, wat staat dat strak zeg ik kan me armen moeilijk bewegen met name mijn rechterarm dan krijg ik echt steken door me borst heen. Heb net medicatie gehad en het is nu goed te doen vooral het wakker worden en opstaan is vervelendste, maar is ook als je griep hebt is Smorgens ook het vervelendste. De pijn is in ieder geval tot nu toe wel echt nog te houden gelukkig, alleen merk dat veel rust heel belangrijk is !!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ellen1997:

Wat een nacht zeg!! Heb vanaf 9 uur super geslapen maar word nu wakker van de pijn en kan zelf niet omhoog komen en wil echt omhoog me rug doet echt pijn. 

@Piek ik heb er mentor rond high profile in zitten 425cc ben heel blij met deze keuze nu al, aangezien van bijna plat kom zijn ze voor mij nu echt super groot!! Draag nu via hun een bh maat 80D heb normaal 75 maar deze zou veel te strak zitten. 

Zo dan zijn ze zeker groot! Maar je moet natuurlijk nog afwachten hoe het straks wordt. Ik wil niet groter dan D, Frans vond bij mij 375 mooi staan.. ma ik ben bang dat ik dan een E of F uitkom, en ik krijg ook mentor2 rond high profile ma ik denk een 350, zeker als het groter uitvalt. 

Hoop voor jou dat de pijn steeds minder wordt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Piek

ik had aangegeven dat graag grote borsten wou, als je twijfelt zou ik het er nog gewoon met hem over hebben. Hij stopt niks bij mensen erin wat te overdreven is hij vind het heel belangrijk dat het lichaam in proportie blijft. Is ook precies de reden dat voor hem gekozen heb en daar staat hij ook bekend om. Je moet naar jou gevoel luisteren en doen waar je je het beste bij voelt, mooi worden ze zeker ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Ellen1997:

@Piek

ik had aangegeven dat graag grote borsten wou, als je twijfelt zou ik het er nog gewoon met hem over hebben. Hij stopt niks bij mensen erin wat te overdreven is hij vind het heel belangrijk dat het lichaam in proportie blijft. Is ook precies de reden dat voor hem gekozen heb en daar staat hij ook bekend om. Je moet naar jou gevoel luisteren en doen waar je je het beste bij voelt, mooi worden ze zeker ! 

Dankje 

zou graag binnenkort zien hoe ze geworden zijn☺️☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Ellen1997 wat een fijn verslag van je operatie, en wat goed om te lezen dat alles voorspoedig gegaan is. Ook heel goed dat je pc zo mooi werk heeft afgeleverd. Wat er tot dusver al op de foto te zien is zijn ze in ieder geval al mooi groot. Ik wens je de komende tijd een spoedig herstel toe, en laat je lekker vertroetelen door je ouders.

 

Liefs Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal super lief.

Heb net even een klein stukje buiten gelopen met mama maar wat kost dat veel moeite, heb super veel druk op me borst maar ben vooral heel moe en suf heb hele middag geslapen omdat me ogen niet open kon houden. Ook ben ik tussendoor best wel misselijk en heb veel last ik me keel door de beademing denk ik. Voel me beetje alsof ik de griep heb dus dat is minder fijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga straks even naar de kliniek bellen of ze iets hebben of weten tegen de misselijkheid. Voor de rest gaat alles goed maar die misselijkheid laat mij zo ziek voelen. Ben bang om te moeten overgeven, ene moment is de misselijkheid weg en op moment dat wat meer ga bewegen komt het zo heftig weer terug baal hier echt van voel me zo beroerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.