Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Ellen1997

Twijfelend tussen 3 aantal cc’s help!!!

Recommended Posts

@Ellen1997 Vind het er op de foto's al mooi uit zien, goed in verhouding met je lichaam!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Rocker:

@Ellen1997 Vind het er op de foto's al mooi uit zien, goed in verhouding met je lichaam!

Ja he, ze mogen ook wel groot zijn en goed opvallen van mij dit is ook echt de max wat erin past ben met de foto’s in ieder geval super blij 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-7-2018 om 21:54 zei Ellen1997:

Hallo allemaal ik ben hier net nieuw, maar ben laatste weken veel aan het op zoeken over borstvergrotingen en het aantal cc. Nu ben ik eindelijk 14 augustus aan de beurt, ben al flink aan het aftellen dus woehoe !!!

Nu zit ik al langere tijd met een twijfel mijn chirurg is Frans straaten van het heyendeal kliniek waar ik super tevreden over ben. Samen met hem heb ik gekozen voor 400cc en toen hij alles ging op meten zei hij dat dit ook mogelijk is, maar  na veel lezen kwamen de twijfels. Ik zit nu zelf op een kleine 75A cup met weinig volume aan de bovenkant en binnenkant waardoor ik weinig decolleté heb. Heb dus gekozen voor 400cc maar ben bang dat dit te klein ga vinden ze zeiden dat ik met 400cc op een d/e uit zou komen maar nou gaat mijn eigen gevoel eerder naar 425 cc of zelfs 450 cc maar de vraag is dus of dit gaat passen heeft iemand hier ervaringen mee? Ik krijg trouwens mentor prothese rond cohesive gel 1 high profile. Om een beter idee te krijgen van hoe het nu is heb ik 2 foto’s toegevoegd.

alvast bedankt allemaal !!!

ps. Klein beetje moeilijk en onzeker maar hihi

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Hi Ellen.

Ik heb ook Mentor HP Coh 1 (500cc)

Ik zal je toevoegen aan beide albums. ^_^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Jolene:

Hi Ellen.

Ik heb ook Mentor HP Coh 1 (500cc)

Ik zal je toevoegen aan beide albums. ^_^

Oeh ja dankjewel ben wel benieuwd inderdaad !! Ben zo blij dat het bijna al wel zeker is dat gaat passen wat ik wil nu aftellen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Ellen1997:

Oeh ja dankjewel ben wel benieuwd inderdaad !! Ben zo blij dat het bijna al wel zeker is dat gaat passen wat ik wil nu aftellen 

Spannend he!! Ben benieuwd, ik ga je volgen hihi:7:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Aloysa:

Ik heb je toegevoegd! Door wie word je geopereerd? Alvast heel veel succes!

Dankje! Jij hebt echt precies wat ik wil, dus ik hoop dat ik hetzelfde resultaat krijg. Door Timmenga. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com