Ga naar inhoud

Ellen1997 : 14 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Deze stress kip heeft haar keuze kunnen maken, 450cc word het en als tijdens de operatie blijkt dat deze toch net te groot is 425cc 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 05:34 zei KBoobs:

Hoi 

Vanaf de foto gezien schat ik dat wij een beetje hetzelfde postuur (ben iets kleiner) en ook redelijk dezelfde borsten hebben. Ik heb bij de eerste keer passen ook 400 gepast. Een vriendin van me had een C met 400 en vond ik ik te klein dus nog een keer passen. En nu krijg ik morgen 510cc! Al twijfel ik nu dus dat het te groot wordt en teveel uit elkaar gaat staan.. twijfel blijft tot de operatie dat  zeggen de meiden hier ook dus is normaal. Gewoon nog een keer gaan passen!! Veel succes met je keuze nog!! 

 

Xx

 

@KBoobs en hoe is je operatie gegaan? 

En hoe zien ze eruit is het wat je ervan verwacht hebt. Heel veel beterschap en geluk met je nieuwe twins :33::01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 heel goed gegaan!! Weinig tot geen last nog steeds niet en ook niet gehad. Ik hou netjes mn ellebogen tegen mn lijf omdat die absoluut niet boven mn tepels uit mogen komen ivm doorsnijden borstspier. Maar zelfs ondanks dat echt nergens last van op wat beurse oksels en ribben na. Formaat is nog niks te groot maar verwacht dat het flinke jongens gaan worden. Foto plaats ik nog niet wil jullie niet bang maken haha tis echt nog lelijk en vierkant haha maar komt goed!!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei KBoobs:

@Ellen1997 heel goed gegaan!! Weinig tot geen last nog steeds niet en ook niet gehad. Ik hou netjes mn ellebogen tegen mn lijf omdat die absoluut niet boven mn tepels uit mogen komen ivm doorsnijden borstspier. Maar zelfs ondanks dat echt nergens last van op wat beurse oksels en ribben na. Formaat is nog niks te groot maar verwacht dat het flinke jongens gaan worden. Foto plaats ik nog niet wil jullie niet bang maken haha tis echt nog lelijk en vierkant haha maar komt goed!!

 

Xx

Fijn om te horen dat alles goed gaat !! Ben benieuwd naar de foto’s lekker rustig aan doen voor nu en goed herstellen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2018 om 21:54 zei Ellen1997:

Hallo allemaal ik ben hier net nieuw, maar ben laatste weken veel aan het op zoeken over borstvergrotingen en het aantal cc. Nu ben ik eindelijk 14 augustus aan de beurt, ben al flink aan het aftellen dus woehoe !!!

Nu zit ik al langere tijd met een twijfel mijn chirurg is Frans straaten van het heyendeal kliniek waar ik super tevreden over ben. Samen met hem heb ik gekozen voor 400cc en toen hij alles ging op meten zei hij dat dit ook mogelijk is, maar  na veel lezen kwamen de twijfels. Ik zit nu zelf op een kleine 75A cup met weinig volume aan de bovenkant en binnenkant waardoor ik weinig decolleté heb. Heb dus gekozen voor 400cc maar ben bang dat dit te klein ga vinden ze zeiden dat ik met 400cc op een d/e uit zou komen maar nou gaat mijn eigen gevoel eerder naar 425 cc of zelfs 450 cc maar de vraag is dus of dit gaat passen heeft iemand hier ervaringen mee? Ik krijg trouwens mentor prothese rond cohesive gel 1 high profile. Om een beter idee te krijgen van hoe het nu is heb ik 2 foto’s toegevoegd.

alvast bedankt allemaal !!!

ps. Klein beetje moeilijk en onzeker maar hihi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hi Ellen.

 

Ik heb ook Mentor HP Coh 1 (500cc)

 

Ik zal je toevoegen aan beide albums. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Jolene:

Hi Ellen.

 

Ik heb ook Mentor HP Coh 1 (500cc)

 

Ik zal je toevoegen aan beide albums. ^_^

Oeh ja dankjewel ben wel benieuwd inderdaad !! Ben zo blij dat het bijna al wel zeker is dat gaat passen wat ik wil nu aftellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Aloysa:

Ik heb je toegevoegd! Door wie word je geopereerd? Alvast heel veel succes!

Dankje! Jij hebt echt precies wat ik wil, dus ik hoop dat ik hetzelfde resultaat krijg. Door Timmenga. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jolene:

@KBoobs @Aloysa @Stroopwafel @Gin@

 

Zou ik ook eens bij jullie mogen kijken?:blush:

 

Ik zal jullie toevoegen als jullie dat willen:7:

Ik heb je toegevoegd! Wil je mij ook toevoegen? :D

10 uur geleden zei Semmie:
 
@Aloysa @Stroopwafel @Gin@ Hi ladies ik zit met dezelfde dilemma, ben heel erg benieuwd naar jullie foto’s. Twijfel zelf tussen 375 en 400 cc mentor hp dualplane. Is een lastige keuze he @Ellen1997! Succes^_^
 

Ik heb je toegevoegd! Lastig he! Een tijdje terug was er hier een dame met het zelfde dilemma, en achteraf had ze spijt dat ze voor de 375 was gegaan en niet de 400.. Maar 25 cc is natuurlijk ook weer geen heel groot verschil. Succes met je keuze! 

2 uur geleden zei Stephh90:

Dankje! Jij hebt echt precies wat ik wil, dus ik hoop dat ik hetzelfde resultaat krijg. Door Timmenga. 

Bedankt! Gaat vast helemaal goed komen, succes met aftellen!:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Semmie:

@Aloysa bedankt. Mooi resultaat en mooie foto’s! Ben je er blij mee? Twijfelde jij ook over het aantal cc? Sorry voor alle vragen haha :36: ik zal wat foto’s plaatsen na de operatie. 

Ik ben er ontzettend blij mee! De enige spijt die ik heb is dat ik het niet eerder heb gedaan :45:

 

Ik was ontzettend bang dat het te groot ging worden, maar achteraf heb ik me druk gemaakt om niets. Ik ben heel blij dat ik op het advies van mijn pc vertrouwd heb. Dit was tevens wel de max wat er in kon, dus groter was sowieso niet gegaan, maar ik vind ze perfect bij mijn lichaam passen. 

 

Ik ben benieuwd naar je foto’s na de operatie :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa  dat zijn een paar mooie borsten zeg!! 

Ik ga je toevoegen:)

 

@Gin@ ze zijn super mooi!! Vind het op zich wel mee vallen met het "hoge" maar voel natuurlijk niet wat jij voelt. Zijn ze wel al zachter aan het worden? 

Tja... geduld, lastig dingetje.

 

Ik heb denk ik een double bubble :18: :24:

Gelukkig valt het (nog) niet erg op. Maar baal er wel een beetje van:103:

 

Ik zal straks wat foto's toevoegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jolene:

@Aloysa  dat zijn een paar mooie borsten zeg!! 

Ik ga je toevoegen:)

 

@Gin@ ze zijn super mooi!! Vind het op zich wel mee vallen met het "hoge" maar voel natuurlijk niet wat jij voelt. Zijn ze wel al zachter aan het worden? 

Tja... geduld, lastig dingetje.

 

Ik heb denk ik een double bubble :18: :24:

Gelukkig valt het (nog) niet erg op. Maar baal er wel een beetje van:103:

 

Ik zal straks wat foto's toevoegen...

Dankjewel! In mn achterhoofd hou ik altijd rekening net wat het eerst was en ja.... al zitten ze nog heel hoog... ik ben er gelukkig mee hoor! Super! Wat is een double bubble?? Ik ben heel benieuwd! 

 

Zw worden al wel wat zachter gelukkig. Dat strakke huid gevoel is daardoor aan het minder worden. Naar gevoel is dat he? Alsof je huid gaat scheuren of zo :) 

 

mag ik ook bij jou kijken? En ik ben heel benieuwd wat double bubble is

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Gin@:

Dankjewel! In mn achterhoofd hou ik altijd rekening net wat het eerst was en ja.... al zitten ze nog heel hoog... ik ben er gelukkig mee hoor! Super! Wat is een double bubble?? Ik ben heel benieuwd! 

 

Zw worden al wel wat zachter gelukkig. Dat strakke huid gevoel is daardoor aan het minder worden. Naar gevoel is dat he? Alsof je huid gaat scheuren of zo :) 

 

mag ik ook bij jou kijken? En ik ben heel benieuwd wat double bubble is

Ja dat scheurgevoel:18: blij dat dat weg is ja:59::152:

 

Ik had je volgens mij al toegevoegd meis.. kan ff mn album niet op forumleden checken:blink: hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jolene:

Ja dat scheurgevoel:18: blij dat dat weg is ja:59::152:

 

Ik had je volgens mij al toegevoegd meis.. kan ff mn album niet op forumleden checken:blink: hihi...

Ik zie nog geen albumpje als ik naar je profiel ga meis :84: 

 

jij had trouwens toch ook mentor rond high profile?? Draag jij wel een borstband? Mijn pc heeft daar niks over gezegd. Gaat het zakken met een band sneller? Of is dat ergens anders voor bedoeld?

 

hoe zit het met jou drop&fluf? Hahah al die termen ook drop &fluf double bubble :45:

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben 1.73m groot en weeg 64kg. Ik heb 5 weken geleden 380cc laten plaatsen. Ik had van mezelf een B cup. Mijn chirurg wou niet meer cc steken omdat dit dan te onnatuurlijk zou tonen. Ik ben best tevreden. In kleding toont het normaal maar in bikini of maakt zien ze er best groot uit. 

Iedereen die ze gezien heeft zegt dat het er helemaal echt uitziet. 

Ik denk dat tussen 380 en 450 perfect is voor je. Groter lijkt me misschien te overdreven, maar dat is smaak natuurlijk... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Pimpelmeesje1985:

Hallo, ik ben 1.73m groot en weeg 64kg. Ik heb 5 weken geleden 380cc laten plaatsen. Ik had van mezelf een B cup. Mijn chirurg wou niet meer cc steken omdat dit dan te onnatuurlijk zou tonen. Ik ben best tevreden. In kleding toont het normaal maar in bikini of maakt zien ze er best groot uit. 

Iedereen die ze gezien heeft zegt dat het er helemaal echt uitziet. 

Ik denk dat tussen 380 en 450 perfect is voor je. Groter lijkt me misschien te overdreven, maar dat is smaak natuurlijk... 

We zijn evengroot, alleen ben ik zo’n 10 kilo zwaarder dan jij :) 

 

heb je ook ronde hp prothesen van mentor?? En zijn ze bij jou ook dual plane geplaatst?

 

je loopt ietsje voor op mij, ik ben vrijdag 4 weken po, maar ik vind ze nog heel hoog zitten en zakken heeeuuuul traag. Daarom ben ik benieuwd hoe het bij de rest vd meiden zit en hoe het er nu een aantal weken later uitziet 

 

ik ben gewooon superongeduldig :5:

 

mag ik bij je kijken? Als je foto’s in je album hebt dan he??

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Pimpelmeesje1985:

Hallo, ik ben 1.73m groot en weeg 64kg. Ik heb 5 weken geleden 380cc laten plaatsen. Ik had van mezelf een B cup. Mijn chirurg wou niet meer cc steken omdat dit dan te onnatuurlijk zou tonen. Ik ben best tevreden. In kleding toont het normaal maar in bikini of maakt zien ze er best groot uit. 

Iedereen die ze gezien heeft zegt dat het er helemaal echt uitziet. 

Ik denk dat tussen 380 en 450 perfect is voor je. Groter lijkt me misschien te overdreven, maar dat is smaak natuurlijk... 

 

Ze mogen wel groot zijn voor mij maar 450 is ook echt de max wat erin kan, kan zijn tijdens de operatie dat ze kiezen voor 425 als de 450 niet zo goed past heb nu een kleine A (zie allereerste bericht in dit topic) ik hoop met 450/425 toch wel op een E uit te komen. Maar ben te veel naar andere aan het kijken was na het passen heel tevreden maar ben nu bang dat het te klein vind. Denk dat niet de enigste ben die deze twijfels heeft gewoon nog afwachten tot de operatie nog 3 en halve week aftellen dus woehoee !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 ik heb je verhaal gelezen over hen twijfel om 450 cc te nemen want je wilt groot......geloof mij dat ga jij wel erg merken hoor van een A naar een E cup. Ik denk zelf dat je nog erg gaat schrikken hoe groot dat is een E cup en dan zit het erin, zelfs ik heb dat gehad en ik ging van een lege C/D cup terug naar een volle D cup .....nou ik heb het geweten wat waren ze zwaar en groot. Alleen ik ben 41 en heb 2 volwassen kinderen. 

 

Advies: ga op het advies uit van je arts en wat mooi staat bij jou postuur anders ga je echt spijt krijgen !!! Over 10-15 jaar ben je 31 en dan kan je bij de wissel altijd groter gaan dan ben je het ook gewend om borsten te hebben en dan is je lichaam ook weer wat volwassener gevormd.  

(Mits achter je naam je geboortejaar is dan betekend dat je pas 20/21 jaar bent) weet wel dat je ooit nog moeder zal/wilt worden en dan je borsten ook nog wat te verduren krijgt. 

Echt een mooie volle C cup die high zitten is echt heel mooi voor jou postuur en leeftijd !!! Ook echt sexy dat hele mooie bh’s en truitjes kan kopen, grote borsten lenen zich daar niet echt voor want moet dan altijd zeker een (duurdere) bh aan voor de ondersteuning. 

 

Hopelijk heb je wat aan mijn advies en ik wens je heel veel succes natuurlijk met je operatie Meis. Je mag mij altijd pb sturen als je meer wilt weten.

 

fijne avond 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.