Ga naar inhoud

Ellen1997 : 14 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Gin@:

Ik zie nog geen albumpje als ik naar je profiel ga meis :84: 

 

jij had trouwens toch ook mentor rond high profile?? Draag jij wel een borstband? Mijn pc heeft daar niks over gezegd. Gaat het zakken met een band sneller? Of is dat ergens anders voor bedoeld?

 

hoe zit het met jou drop&fluf? Hahah al die termen ook drop &fluf double bubble :45:

 

Xxx

Hi meis.

 

Nu wel?:blush:

 

Ja, Mentor hp coh. 1

 

Nee, maar ik ga er wel 1 proberen in de nacht. Dan heb ik het gevoel dat ze afscheuren:18:

 

De wat? Drop&fluf?

 :blink: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Jolene:

Hi meis.

 

Nu wel?:blush:

 

Ja, Mentor hp coh. 1

 

Nee, maar ik ga er wel 1 proberen in de nacht. Dan heb ik het gevoel dat ze afscheuren:18:

 

De wat? Drop&fluf?

 :blink: :45:

Hahah ja drop&fluf toch?? Zakken en zacht worden??:152:

 

jaaa nu kan ik kijken, ze zijn mooooi!! 

en al een stuk gezakt tov eerste dagen of niet?

 

laat je me weten hoe het gaat met zo’n band? En waar heb je die band vandaan? Ik denk er serieus na om toch nog te dragen al weet ik niet of dat nog wel zin heeft na 4 weken po. @best_boobie?? Weet jij dit?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997

 

Hoi hoi, 

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker aftellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎7‎-‎2018 om 09:46 zei Gin@:

Hahah ja drop&fluf toch?? Zakken en zacht worden??:152:

 

jaaa nu kan ik kijken, ze zijn mooooi!! 

en al een stuk gezakt tov eerste dagen of niet?

 

laat je me weten hoe het gaat met zo’n band? En waar heb je die band vandaan? Ik denk er serieus na om toch nog te dragen al weet ik niet of dat nog wel zin heeft na 4 weken po. @best_boobie?? Weet jij dit?

 

 

Kan wel zin hebben, maar eigenlijk mag dit alleen in overleg met je pc :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2018 om 22:26 zei Gin@:

Hoi @Ellen1997,

 

ik had exact hetzelfde als jij. Zie mijn operatieverslag! 

 

Ik ben 173, 75 kilo, brede schouders en borstkas. Zat op een leeg b’tje. Geen volume meer aan bovenkant na langdurig borstvoeden en afvallen. 

 

Ik wilde uitkomen op een volle C, kleine D. Past mooi bij mn lengte en ik wilde zeker niet te groot en te opvallend. 

 

Mijn chirurg heeft mij 425CC rond high profile coh. 1 van Mentor geplaatst. Deze zijn dual olane geplaatst. Hiermee zou ik volgens hem op een Volle C uitkomen...

 

ik ben nu 19 dagen po... als je wilt kijken, mag dat. Laat me maar weten, dan voeg ik je toe ;)

@Gin@ zou je mij willen toevoegen aan je album? Ik ben Yvonne, 41 jaar, 177cm en weeg 73 kilo maar ik twijfel nu zooooo over mijn maat. 380 demi of 450 full...vreselijk die twijfels

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Yvonne1977:

@Gin@ zou je mij willen toevoegen aan je album? Ik ben Yvonne, 41 jaar, 177cm en weeg 73 kilo maar ik twijfel nu zooooo over mijn maat. 380 demi of 450 full...vreselijk die twijfels

Goeiemorgen Yvonne, ik heb je toegevoegd ;) kwa lengte en gewicht schelen we niet zo heel veel... heb je ook brede schouders?

welke maat heb je nu? En op welke wil je uitkomen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Gin@:

Goeiemorgen Yvonne, ik heb je toegevoegd ;) kwa lengte en gewicht schelen we niet zo heel veel... heb je ook brede schouders?

welke maat heb je nu? En op welke wil je uitkomen?

 

Good morning, ik was vroeg wakker ik heb zo slecht geslapen. Ik dacht echt dat ik zeker was van mijn besluit maar nu ik alles zo lees denk ik, zal het niet te klein worden. Ik heb smalle schouders maar wel echt brede heupen en gespierde benen, mijn boven lichaam is wat smaller. Heb nu een kleine B cup en zou graag op een D willen uit komen. Mijn pc adviseerde mij de demi ivm het meer natuurlijke resultaat. Maar ik zie hier dames met 450 cc high die ik ook erg natuurlijk vind uit uitzien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Gin@:

Goeiemorgen Yvonne, ik heb je toegevoegd ;) kwa lengte en gewicht schelen we niet zo heel veel... heb je ook brede schouders?

welke maat heb je nu? En op welke wil je uitkomen?

 

Mooi je foto's, en zeker niet te groot! Nou begin ik alleen nog maar meer te twijfelen. Onze voorsituatie is na genoeg hetzelfde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Yvonne1977:

Mooi je foto's, en zeker niet te groot! Nou begin ik alleen nog maar meer te twijfelen. Onze voorsituatie is na genoeg hetzelfde...

Het is op het forum al vaak gezegd, en ik denk ook dat je bij twijfel voor de grootste moet gaan. Het went echt heel snel namelijk. Ik ben blij met de grootte die ik samen met mn pc heb gekozen. Ik wilde heel graag een volle C en dat heb ik bereikt. Ik ga volgende wk bij 6 weken po laten opmeten dus weet nog niet precies, maar voor het oog lijkt het zeker wel een volle C. Misschien kan je Best Boobie via een prive berichtje om advies vragen? Zij is de echte expert en heeft mij zo enorm geholpen met mijn twijfels en vragen!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gin@:

Het is op het forum al vaak gezegd, en ik denk ook dat je bij twijfel voor de grootste moet gaan. Het went echt heel snel namelijk. Ik ben blij met de grootte die ik samen met mn pc heb gekozen. Ik wilde heel graag een volle C en dat heb ik bereikt. Ik ga volgende wk bij 6 weken po laten opmeten dus weet nog niet precies, maar voor het oog lijkt het zeker wel een volle C. Misschien kan je Best Boobie via een prive berichtje om advies vragen? Zij is de echte expert en heeft mij zo enorm geholpen met mijn twijfels en vragen!! 

 

Ja dat heb ik ook gedaan, en haar advies was ook de 450 cc. Mijn gevoel ook in eerste instantie, het is omdat mijn pc zei 380 cc demi.... omdat ik aan had gegeven een natuurlijke look te willen hebben. Maar goed ik vind ze bij jou ook natuurlijk uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Yvonne1977:

Ja dat heb ik ook gedaan, en haar advies was ook de 450 cc. Mijn gevoel ook in eerste instantie, het is omdat mijn pc zei 380 cc demi.... omdat ik aan had gegeven een natuurlijke look te willen hebben. Maar goed ik vind ze bij jou ook natuurlijk uitzien.

Dat is uiteindelijk wel de bedoeling... maar Ik vind ze bij mij nog niet natuurlijk, ze staan nog te hoog en moeten nog een stuk zakken en in vorm komen. Ik zal vandaag of morgen even een nieuwe foto delen in mn album, ik zie het verschil met zakken nog niet zo omdat ik ze elke dag zie. Ik vind het ook wel leuk om elke week weer een foto te plaatsen om later weer terug te kunnen kijken en het zakken van de protheses mooi te kunnen volgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb vandaag de tijd dat me moet melden te horen gekregen, volgende week gaat het gebeuren!! 

Moet me om 12:45 melden baalde op het begin omdat zo graag vroeg in de ochtend wou, maar van andere kant kan ik wel nog lekker uitslapen en nog even genieten van het op me buik liggen en geen pijn hebben hihi. 

Ben zo benieuwd de zenuwen beginnen nu toch wel te komen.

nog paar dagen werken en dan eindelijk vakantie :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen1997:

Heb vandaag de tijd dat me moet melden te horen gekregen, volgende week gaat het gebeuren!! 

Moet me om 12:45 melden baalde op het begin omdat zo graag vroeg in de ochtend wou, maar van andere kant kan ik wel nog lekker uitslapen en nog even genieten van het op me buik liggen en geen pijn hebben hihi. 

Ben zo benieuwd de zenuwen beginnen nu toch wel te komen.

nog paar dagen werken en dan eindelijk vakantie :wub:

Ohhh heel veel succes @Ellen1997,

Spannend nog 1 weekje. Nog even genieten idd van alle gemakken zoals buikslapen en dergelijke....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Ellen,

 

Het begint nu echt op te schieten hè!

Ik ben jaloers, moet nog 4 weken wachten maar wat zou ik graag al willen.

 

Ik word ook het liefste in de ochtend geopereerd maar vind jouw positieve draai aan de latere tijd wel heel goed eigenlijk!! Die onthoud ik.

 

Ik word ook door Frans geopereerd, 5 september :). Kan niet wachten...

 

Heel veel succes !

Ben heel erg benieuwd naar je operatie verslag.

 

liefs.x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Denca:

Hee Ellen,

 

Het begint nu echt op te schieten hè!

Ik ben jaloers, moet nog 4 weken wachten maar wat zou ik graag al willen.

 

Ik word ook het liefste in de ochtend geopereerd maar vind jouw positieve draai aan de latere tijd wel heel goed eigenlijk!! Die onthoud ik.

 

Ik word ook door Frans geopereerd, 5 september :). Kan niet wachten...

 

Heel veel succes !

Ben heel erg benieuwd naar je operatie verslag.

 

liefs.x

 

Ja op het begin toen de tijd hoorde dacht ik he shit maar nu denk ik achja kan ik in de ochtend nog even lekker me ding doen rustig aan en nog even goed in de spiegel kijken en me baby tietjes gedag zeggen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KBoobs @Aloysa @Stroopwafel @Gin@ @Jolene

Zou ik ook in jullie albums mogen kijken?

 

Ik word volgende maand geopereerd bij Heyendael en twijfel nog tussen 390 of 440 cc (anatomisch dual plane). Ik heb nu 70A (175 cm, 62 kg) en bij het passen vond ik beide maten erg mooi. De chirurg zei dat het allebei goed zou kunnen en natuurlijk zou staan. Maar ben zelf bang dat 440 cc te groot zal zijn dus twijfel nog erg :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Oxygen:

@KBoobs @Aloysa @Stroopwafel @Gin@ @Jolene

Zou ik ook in jullie albums mogen kijken?

 

Ik word volgende maand geopereerd bij Heyendael en twijfel nog tussen 390 of 440 cc (anatomisch dual plane). Ik heb nu 70A (175 cm, 62 kg) en bij het passen vond ik beide maten erg mooi. De chirurg zei dat het allebei goed zou kunnen en natuurlijk zou staan. Maar ben zelf bang dat 440 cc te groot zal zijn dus twijfel nog erg :rolleyes:

Hi meis.

 

Ik zal je bij beide toevoegen:38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Oxygen 

ik persoonlijk ga zelf ook voor de grootste, Frans is iemand die mooie borsten maakt wat bij je lichaam past hij zou nooit borsten geven die ‘te groot’ zijn. En natuurlijk iedereen verstaat iets anders onder groot, ik zelf vind mooie ronde opvallende borsten heel mooi. Daarom dat ik ook voor de grootste ga, maar wij komen in lengte en gewicht ongeveer overeen ik ben ietsje zwaarder. Heb zelf op dit moment ook maar een hele kleine 75A en ik denk dat ookal gaat er maar 100cc in dat alles groot zou lijken omdat je toch in principe van niets naar iets gaat. Ik ben zelf nog een tweede keer gaan passen omdat ik zo twijfelde en ben daar zo blij om !! Ondanks dat ik nu alsnog twijfel maar ik ben dan ook echt een stress kip haha, bang dat het voor mij gevoel alsnog klein is. 

Ik word aanstaande dinsdag geopereerd ik zal je op de hoogte houden misschien dat dat helpt aangezien we veel met elkaar overeen komen. 

Je bent in ieder geval in hele goede handen bij Frans en het heyendael !! :wub::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-8-2018 om 00:41 zei Oxygen:

@KBoobs @Aloysa @Stroopwafel @Gin@ @Jolene

Zou ik ook in jullie albums mogen kijken?

 

Ik word volgende maand geopereerd bij Heyendael en twijfel nog tussen 390 of 440 cc (anatomisch dual plane). Ik heb nu 70A (175 cm, 62 kg) en bij het passen vond ik beide maten erg mooi. De chirurg zei dat het allebei goed zou kunnen en natuurlijk zou staan. Maar ben zelf bang dat 440 cc te groot zal zijn dus twijfel nog erg :rolleyes:

Hi Oxygen, ik ben niet meer zo actief de laatste tijd, zie je reactie dan ook nu pas... ik heb je toegevoegd 

 

voor de dames die eerder wel toegang hadden en nu niet meer... oude album verwijderd. Heb een nieuwe. Wie toegang wil, let me know ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo allemaal ben nu weer thuis en net heel veel gegeten omdat ik zo een honger had haha.

Hier mijn operatieverslag:

 

om 12:45 mocht ik me eigen melden in het OK complex in Rozendaal, super zenuwachtig natuurlijk en wist totaal niet wat moest verwachten. 

Eenmaal daar mochten we nog wachten en rond half 2 kwamen ze me halen en mochten papa en mama nog een stukje meelopen naar het kamertje waarin ik de mooie operatie outfit mocht aan trekken, moet toegeven dat vooral de lange witten sokken de outfit af maakte haha:4:.

helemaal omgekleed mocht ik papa en mama gedag zeggen en mocht ik mee naar een kamer waar een bed stond waar ik in mocht leggen en waarbij ik lekker warme dekens over me heen gelegd kreeg, even nog gezellig kletsen mijn bloeddruk en hartslag op met en stickers op me lijf en daarna mocht het infuus erin. Keek stiekem ineens toch wel op tegen het infuus maar ik had niet eens in de gaten en toen was het al klaar, voelde er helemaal niks van en om mezelf even nog stoerder te voelen vertelde de dokter dat er wel eens grote gespierde mannen flauw gevallen zijn tijdens het in brengen van het infuus ( daardoor voelde ik me eigen nog een grotere bikkel haha ). Paar minuten erna kwam Frans Straten ookal in een mooi pak, waarna hij mij ging af tekenen en nog even vroeg wat mijn wens was. Wat is straten een fijne en eerlijke man gaf aan dat graag 450cc erin wou waarbij hij ging meten en al aan gaf dat deze te breed waren voor mij borst 400cc paste zeker maar 425cc was er ooo nog en hij ging zijn best doen. Hierna werd ik naar de OK gereden waar allemaal hele lieve mensen op mij aan het wachten waren en wat stelde die mensen mij op mijn gemak zeg!! Mocht wisselen van bed en wat was dat lekker warm met die verwarmde deken die wil ik thuis ook wel. Ze vroegen waar ik over ging dromen en kreeg een kapje op en weg was ik. Leek wel een minuut later dat ik wakker werd, maar ik schrok heel erg ik had heel veel pijn en had het gevoel dat niet kon ademen waardoor ik in paniek raakte en van de spanning in tranen uit barste. Ookal was ik zo in paniek het eerste wat ik vroeg was En? Hoeveel zit erin? Waarna ze zeiden dat het 425cc geworden was!! Ik helemaal blij natuurlijk maar was nog zo suf dat ze meteen vroegen of ik een waterijsje wou met mijn antwoord daarop? He wasda?:4: 

Was niet op me helderst op dat moment maar toen het waterijsje kreeg voelde ik me al snel wat helderder worden. Toen het ijsje op was dacht ik ej wacht ik heb tieten moet ik toch even bewonderen en ik keek onder de dekens en het jurkje door en daar zaten ze hoor wauww !!! 

Nadat ik beter wakker was mocht ik met de spiegel naar mijn borsten kijken en ja hoor daar kwamen de tranen weer, van blijdschap. Ze zijn wel groter als ik verwacht had maar ben er zo blij mee niet te omschrijven hoe blij ik ben. De pijn is ook goed te doen, voel alleen druk op mijn borst en als me armen wil bewegen is het alsof ik hele erge spierpijn heb voor de rest is de pijn echt heel goed uit te houden hopen dat het vanacht en de komende dagen ook zo blijft!!! 

Nu lekker rusten en mezelf laten verwennen. 

Hier nog wat foto’s van mijn voor situatie en net na de operatie maar wauw wat een verschil zeg !!! :57:

Frans Straten is echt de beste !!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen1997:

Hee hallo allemaal ben nu weer thuis en net heel veel gegeten omdat ik zo een honger had haha.

Hier mijn operatieverslag:

 

om 12:45 mocht ik me eigen melden in het OK complex in Rozendaal, super zenuwachtig natuurlijk en wist totaal niet wat moest verwachten. 

Eenmaal daar mochten we nog wachten en rond half 2 kwamen ze me halen en mochten papa en mama nog een stukje meelopen naar het kamertje waarin ik de mooie operatie outfit mocht aan trekken, moet toegeven dat vooral de lange witten sokken de outfit af maakte haha:4:.

helemaal omgekleed mocht ik papa en mama gedag zeggen en mocht ik mee naar een kamer waar een bed stond waar ik in mocht leggen en waarbij ik lekker warme dekens over me heen gelegd kreeg, even nog gezellig kletsen mijn bloeddruk en hartslag op met en stickers op me lijf en daarna mocht het infuus erin. Keek stiekem ineens toch wel op tegen het infuus maar ik had niet eens in de gaten en toen was het al klaar, voelde er helemaal niks van en om mezelf even nog stoerder te voelen vertelde de dokter dat er wel eens grote gespierde mannen flauw gevallen zijn tijdens het in brengen van het infuus ( daardoor voelde ik me eigen nog een grotere bikkel haha ). Paar minuten erna kwam Frans Straten ookal in een mooi pak, waarna hij mij ging af tekenen en nog even vroeg wat mijn wens was. Wat is straten een fijne en eerlijke man gaf aan dat graag 450cc erin wou waarbij hij ging meten en al aan gaf dat deze te breed waren voor mij borst 400cc paste zeker maar 425cc was er ooo nog en hij ging zijn best doen. Hierna werd ik naar de OK gereden waar allemaal hele lieve mensen op mij aan het wachten waren en wat stelde die mensen mij op mijn gemak zeg!! Mocht wisselen van bed en wat was dat lekker warm met die verwarmde deken die wil ik thuis ook wel. Ze vroegen waar ik over ging dromen en kreeg een kapje op en weg was ik. Leek wel een minuut later dat ik wakker werd, maar ik schrok heel erg ik had heel veel pijn en had het gevoel dat niet kon ademen waardoor ik in paniek raakte en van de spanning in tranen uit barste. Ookal was ik zo in paniek het eerste wat ik vroeg was En? Hoeveel zit erin? Waarna ze zeiden dat het 425cc geworden was!! Ik helemaal blij natuurlijk maar was nog zo suf dat ze meteen vroegen of ik een waterijsje wou met mijn antwoord daarop? He wasda?:4: 

Was niet op me helderst op dat moment maar toen het waterijsje kreeg voelde ik me al snel wat helderder worden. Toen het ijsje op was dacht ik ej wacht ik heb tieten moet ik toch even bewonderen en ik keek onder de dekens en het jurkje door en daar zaten ze hoor wauww !!! 

Nadat ik beter wakker was mocht ik met de spiegel naar mijn borsten kijken en ja hoor daar kwamen de tranen weer, van blijdschap. Ze zijn wel groter als ik verwacht had maar ben er zo blij mee niet te omschrijven hoe blij ik ben. De pijn is ook goed te doen, voel alleen druk op mijn borst en als me armen wil bewegen is het alsof ik hele erge spierpijn heb voor de rest is de pijn echt heel goed uit te houden hopen dat het vanacht en de komende dagen ook zo blijft!!! 

Nu lekker rusten en mezelf laten verwennen. 

Hier nog wat foto’s van mijn voor situatie en net na de operatie maar wauw wat een verschil zeg !!! :57:

Frans Straten is echt de beste !!! 

Gefeliciteerd. Geniet ervan, maar wel rustig aan. Echt doen hoor!!:7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een nacht zeg!! Heb vanaf 9 uur super geslapen maar word nu wakker van de pijn en kan zelf niet omhoog komen en wil echt omhoog me rug doet echt pijn. 

@Piek ik heb er mentor rond high profile in zitten 425cc ben heel blij met deze keuze nu al, aangezien van bijna plat kom zijn ze voor mij nu echt super groot!! Draag nu via hun een bh maat 80D heb normaal 75 maar deze zou veel te strak zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.