Ga naar inhoud

Ellen1997 : 14 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben hier net nieuw, maar ben laatste weken veel aan het op zoeken over borstvergrotingen en het aantal cc. Nu ben ik eindelijk 14 augustus aan de beurt, ben al flink aan het aftellen dus woehoe !!!

Nu zit ik al langere tijd met een twijfel mijn chirurg is Frans straaten van het heyendeal kliniek waar ik super tevreden over ben. Samen met hem heb ik gekozen voor 400cc en toen hij alles ging op meten zei hij dat dit ook mogelijk is, maar  na veel lezen kwamen de twijfels. Ik zit nu zelf op een kleine 75A cup met weinig volume aan de bovenkant en binnenkant waardoor ik weinig decolleté heb. Heb dus gekozen voor 400cc maar ben bang dat dit te klein ga vinden ze zeiden dat ik met 400cc op een d/e uit zou komen maar nou gaat mijn eigen gevoel eerder naar 425 cc of zelfs 450 cc maar de vraag is dus of dit gaat passen heeft iemand hier ervaringen mee? Ik krijg trouwens mentor prothese rond cohesive gel 1 high profile. Om een beter idee te krijgen van hoe het nu is heb ik 2 foto’s toegevoegd.

alvast bedankt allemaal !!!

ps. Klein beetje moeilijk en onzeker maar hihi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Ellen1997,

 

ik had exact hetzelfde als jij. Zie mijn operatieverslag! 

 

Ik ben 173, 75 kilo, brede schouders en borstkas. Zat op een leeg b’tje. Geen volume meer aan bovenkant na langdurig borstvoeden en afvallen. 

 

Ik wilde uitkomen op een volle C, kleine D. Past mooi bij mn lengte en ik wilde zeker niet te groot en te opvallend. 

 

Mijn chirurg heeft mij 425CC rond high profile coh. 1 van Mentor geplaatst. Deze zijn dual olane geplaatst. Hiermee zou ik volgens hem op een Volle C uitkomen...

 

ik ben nu 19 dagen po... als je wilt kijken, mag dat. Laat me maar weten, dan voeg ik je toe ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ellen1997:

Hee @Gin@

 

super bedankt voor je reactie !! Als dat zou mogen heel graag :36::lol:

ben zelf ook 173cm en 64kg ik hoop met 425 wel op een volle D/E uit te komen. Heb ze liever wat groter als dat ik denk had ik toch maar voor wat groter gekozen. 

Ja ik snap je twijfel! En dan hoor je van iedereen: ga voor de grootste! 

 

En ook hoor je dat die 25 cc niet heel veel verschil maakt... nog meer twijfel haha...

 

voor mij was het belangrijk dat het bij mijn lijf zou passen en niet te veel zou opvallen. Niemand in mn omgeving weet het en dat wil ik ook graag zo houden. Ik draag altijd de dikste maximizers en nu met kleding aan (en nog wel de strakke post operatieBH) staat de boel nog best strak. Het is maar een enkele persoon oogevallen! 

 

ik heb je toegevoegd en ben benieuwd wat je van de groote vindt... en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Gin@:

Ja ik snap je twijfel! En dan hoor je van iedereen: ga voor de grootste! 

 

En ook hoor je dat die 25 cc niet heel veel verschil maakt... nog meer twijfel haha...

 

voor mij was het belangrijk dat het bij mijn lijf zou passen en niet te veel zou opvallen. Niemand in mn omgeving weet het en dat wil ik ook graag zo houden. Ik draag altijd de dikste maximizers en nu met kleding aan (en nog wel de strakke post operatieBH) staat de boel nog best strak. Het is maar een enkele persoon oogevallen! 

 

ik heb je toegevoegd en ben benieuwd wat je van de groote vindt... en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

 

Het mag wel gezien worden bij mij, aangezien ik nu bijna plat ben om het zo maar te zeggen. Draag zelf nu ook altijd super veel vulling en push op waardoor het lijkt alsof er nog wat achter mijn shirt zit haha. Het is alleen af wachten op dag van operatie welk aantal cc erin past ik hoop stiekem heel erg op de 450 maar het moet natuurlijk wel mooi blijven maar ik wil ze wel groot net niet te groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de grootste nemen zoveel verschil maakt t niet. Ik heb ook brede schouders zoals jij alleen bredere heupen, ik kom van 80a en heb 380cc gekregen zit nu op een 80D soms 80E door brede schouders valt t wel mee hoe groot dat oogt, niemand ziet het verschil (die ik het niet heb verteld)... daar ben ik blij mee want, want ik wilde het zo natuurlijk mogelijk. Ik heb mentor anatomisch. Succes met je keuze, gezien wat je wilt en omschrijft zou ik voor grootste gaan! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies dat wat @Stroopwafel zegt! Voor de grootst mogelijke toch natuurlijke, dan weet je chirurg je het beste te adviseren! 

 

Ik denk dat ik gezien mij volle C wens, straks na het zakken, zoals sommige noemen drop&fluf, ook wel op een volle C zit... ben heel beniewd naar het eindresultaat in ieder geval... geduld hebben is heel moeilijk :wacko:

 

@Stroopwafel, mag ik spieken bij je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gin@ @Stroopwafel

 

dankjewel voor jullie reactie. 

Ik ga ook zeker voor de grootste welke erin past. Zoveel kwa breedte van de prothese zal er tussen die 3 niet zitten neem ik aan toch? 

Ja bij iets wat je graag wilt is eigenlijk iedere dag die nog moet wachten te lang haha. 

Dat is bij mij dus het punt dat deze ingreep laat doen je mag wel veel verschil zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 

Vanaf de foto gezien schat ik dat wij een beetje hetzelfde postuur (ben iets kleiner) en ook redelijk dezelfde borsten hebben. Ik heb bij de eerste keer passen ook 400 gepast. Een vriendin van me had een C met 400 en vond ik ik te klein dus nog een keer passen. En nu krijg ik morgen 510cc! Al twijfel ik nu dus dat het te groot wordt en teveel uit elkaar gaat staan.. twijfel blijft tot de operatie dat  zeggen de meiden hier ook dus is normaal. Gewoon nog een keer gaan passen!! Veel succes met je keuze nog!! 

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KBoobs

 

ik denk dat 500cc bij mij niet gaat passen. Wat voor cup had je vriendin voor de 400cc als ik vragen mag? 

Ik vind een C cup ook zeker te klein ik wil het liefste echt oo een E cup uit komen een F word bij mijn lichaam denk ik net too Much :blink:

heel veel succes morgen !! Ben benieuwd hoe ze worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Ellen1997:

Hallo allemaal ik ben hier net nieuw, maar ben laatste weken veel aan het op zoeken over borstvergrotingen en het aantal cc. Nu ben ik eindelijk 14 augustus aan de beurt, ben al flink aan het aftellen dus woehoe !!!

Nu zit ik al langere tijd met een twijfel mijn chirurg is Frans straaten van het heyendeal kliniek waar ik super tevreden over ben. Samen met hem heb ik gekozen voor 400cc en toen hij alles ging op meten zei hij dat dit ook mogelijk is, maar  na veel lezen kwamen de twijfels. Ik zit nu zelf op een kleine 75A cup met weinig volume aan de bovenkant en binnenkant waardoor ik weinig decolleté heb. Heb dus gekozen voor 400cc maar ben bang dat dit te klein ga vinden ze zeiden dat ik met 400cc op een d/e uit zou komen maar nou gaat mijn eigen gevoel eerder naar 425 cc of zelfs 450 cc maar de vraag is dus of dit gaat passen heeft iemand hier ervaringen mee? Ik krijg trouwens mentor prothese rond cohesive gel 1 high profile. Om een beter idee te krijgen van hoe het nu is heb ik 2 foto’s toegevoegd.

alvast bedankt allemaal !!!

ps. Klein beetje moeilijk en onzeker maar hihi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hallo, zelf heb ik een 70b, heb gekozen voor motiva plus 315cc en zou uitkomen op een groteC, kleineD. Als ik groter zou gaan zou het niet meer natuurlijk zijn. Het is natuurlijk wat jezelf mooi vind. Zie je liever groter en mss niet natuurlijk meer? Kon ook groter gaan maar zou niet mooi meer zijn. Mijn linkerborst is iets kleiner en daarom de beperking. Heb je al aan je pc gevraagd dat groter kan? Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Mom1980:

Hallo, zelf heb ik een 70b, heb gekozen voor motiva plus 315cc en zou uitkomen op een groteC, kleineD. Als ik groter zou gaan zou het niet meer natuurlijk zijn. Het is natuurlijk wat jezelf mooi vind. Zie je liever groter en mss niet natuurlijk meer? Kon ook groter gaan maar zou niet mooi meer zijn. Mijn linkerborst is iets kleiner en daarom de beperking. Heb je al aan je pc gevraagd dat groter kan? Grtjs x

 Hee hallo

heb aangegeven dat de 400cc achteraf toch te klein vind maar heb alleen de 400cc gepast en met de PC besproken dus weet niet wat mogelijk is kwa groter aantal cc. Ze hebben aangeboden dat nog een keer kon komen passen maar dit was niet met de chirurg erbij. En ik wil eigenlijk wel de zekerheid als ga passen en vind het mooi dat ook zeker weet dat het past. Van mij mogen ze groot en hoeft niet heel natuurlijk maar wil ook geen Barbie worden. Het mag wel opgemerkt worden dat ze een stuk groter zijn. Zit in beetje in een dilemma of nu wel of niet ga passen nog. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Stroopwafel:

@Gin@ ik zal je toevoegen 

xxx

Dankjewel! Mooi geworden hoor!

ziet er heel natuurlijk uit! Dat is dus wat ik zelf belangrijk vond. Je hebt anatomisch en dat scheelt natuurlijj ook veel. 

 

Aangezien ik geen volume meer had bovenop, heb ik rond gekozen. Nu nog een kwestie van zakken. Zitten no heel hoog 20 dagen po... En dualplane... en ik hoop dat ze straks ook wat natuurlijker zullen ogen. 

 

Maar wat lekker, jij bent al een tijdje po en met de zomer nu, kan je lekker genieten van leuke bikini’s al! Ik moet mog ff geduld hebben helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Ellen1997,

 

Ik ben 1.70, 62 kg en afgelopen december door dr. Straten geopereerd. Mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup volgens hem, dus ik heb 450 en 400 cc, high profile, dual plane, ronde protheses gekregen. Meer kon er volgens dr. Straten niet in en zou ook niet meer mooi bij mijn lichaam passen. 

 

Ik was ontzettend bang dat het te groot ging worden, maar achteraf heb ik me druk gemaakt om niks :P Ik draag nu een 75F maar het oogt als ongeveer een D. Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn album. 

 

Als je zo twijfelt zou ik toch nog eens contact met heyendael opnemen. Misschien weet dr. Straten gebaseerd op je eerst consult nog wel wat je max is? En je kunt natuurlijk altijd nog een keer gaan passen! Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Ellen1997:

Hallo allemaal ik ben hier net nieuw, maar ben laatste weken veel aan het op zoeken over borstvergrotingen en het aantal cc. Nu ben ik eindelijk 14 augustus aan de beurt, ben al flink aan het aftellen dus woehoe !!!

Nu zit ik al langere tijd met een twijfel mijn chirurg is Frans straaten van het heyendeal kliniek waar ik super tevreden over ben. Samen met hem heb ik gekozen voor 400cc en toen hij alles ging op meten zei hij dat dit ook mogelijk is, maar  na veel lezen kwamen de twijfels. Ik zit nu zelf op een kleine 75A cup met weinig volume aan de bovenkant en binnenkant waardoor ik weinig decolleté heb. Heb dus gekozen voor 400cc maar ben bang dat dit te klein ga vinden ze zeiden dat ik met 400cc op een d/e uit zou komen maar nou gaat mijn eigen gevoel eerder naar 425 cc of zelfs 450 cc maar de vraag is dus of dit gaat passen heeft iemand hier ervaringen mee? Ik krijg trouwens mentor prothese rond cohesive gel 1 high profile. Om een beter idee te krijgen van hoe het nu is heb ik 2 foto’s toegevoegd.

alvast bedankt allemaal !!!

ps. Klein beetje moeilijk en onzeker maar hihi

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi. Ik had bijna dezelfde voor situatie als jou. Ook gewicht en lengte komen overeen. Ik ben 3 maanden geleden geopereerd. Heb gekozen voor 410cc. En zit nu op een d. 

Als je wilt kan ik je prive wat foto's sturen?.

Heb hier namelijk geen album.

 

Xxx Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal ik heb net gebeld met mijn kliniek en mag zo meteen even terug bellen kan eventueel als ik wil opnieuw komen passen en als het nog kan kan het met de chirurg erbij. Ze zullen wel niet denken heb je haar weer heb al zo vaak gebeld maar van andere kant het is wel je lichaam dus kan beter te vaak bellen als te weinig. Vind het zo spannend !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ellen1997:

@Sanne1987

hee ja als dat mag zou ik wel fijn vinden. Stuur je dat in een berichtje of hoe gaat dat weet namelijk nog niet zo goed hoe alles hier werkt hihi.

Geen probleem hoor. Stuur zo even de foto's, dus als het goed is krijg je hier dan een berichtje! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Aloysa:

Hi @Ellen1997,

 

Ik ben 1.70, 62 kg en afgelopen december door dr. Straten geopereerd. Mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup volgens hem, dus ik heb 450 en 400 cc, high profile, dual plane, ronde protheses gekregen. Meer kon er volgens dr. Straten niet in en zou ook niet meer mooi bij mijn lichaam passen. 

 

Ik was ontzettend bang dat het te groot ging worden, maar achteraf heb ik me druk gemaakt om niks :P Ik draag nu een 75F maar het oogt als ongeveer een D. Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn album. 

 

Als je zo twijfelt zou ik toch nog eens contact met heyendael opnemen. Misschien weet dr. Straten gebaseerd op je eerst consult nog wel wat je max is? En je kunt natuurlijk altijd nog een keer gaan passen! Succes met je keuze!

 Hee dankjewel heb even naar je foto gekeken die je hebt en zoals ze bij jou zijn vind ik ze echt heel erg mooi !! Ik mag maandag even opnieuw komen passen en ze hebben gezegd dat de 3 bestelde cc’s allemaal passen dus ik denk dat als het kan ik voor de 450 ga :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso altijd voor de grootste maat gaan, als hij zegt dat er 450 in kan dan gaat dat nog steeds mooi zijn.
Frans is gelukkig wel zo eerlijk om het te zeggen wanneer iets echt te groot is :) 

Ben zelf door Frans van een 80A of 80B naar een 80F gegaan met 500cc, zien er uit als een grote E. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 10:22 zei Aloysa:

Hi @Ellen1997,

 

Ik ben 1.70, 62 kg en afgelopen december door dr. Straten geopereerd. Mijn ene borst was meer een A en de ander een B cup volgens hem, dus ik heb 450 en 400 cc, high profile, dual plane, ronde protheses gekregen. Meer kon er volgens dr. Straten niet in en zou ook niet meer mooi bij mijn lichaam passen. 

 

Ik was ontzettend bang dat het te groot ging worden, maar achteraf heb ik me druk gemaakt om niks :P Ik draag nu een 75F maar het oogt als ongeveer een D. Als je benieuwd bent kan ik je toevoegen aan mijn album. 

 

Als je zo twijfelt zou ik toch nog eens contact met heyendael opnemen. Misschien weet dr. Straten gebaseerd op je eerst consult nog wel wat je max is? En je kunt natuurlijk altijd nog een keer gaan passen! Succes met je keuze!

Zou ik mogen kijken? Krijg zelf 400cc dus ben benieuwd naar jouw resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2018 om 22:43 zei Gin@:

Ja ik snap je twijfel! En dan hoor je van iedereen: ga voor de grootste! 

 

En ook hoor je dat die 25 cc niet heel veel verschil maakt... nog meer twijfel haha...

 

voor mij was het belangrijk dat het bij mijn lijf zou passen en niet te veel zou opvallen. Niemand in mn omgeving weet het en dat wil ik ook graag zo houden. Ik draag altijd de dikste maximizers en nu met kleding aan (en nog wel de strakke post operatieBH) staat de boel nog best strak. Het is maar een enkele persoon oogevallen! 

 

ik heb je toegevoegd en ben benieuwd wat je van de groote vindt... en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Hi Gin@, 

 

het is net alsof ik mijn verhaal hier lees. Ik word volgende week woensdag geopereerd en niemand in mn omgeving weet het, wat ik indd zo wil houden. Draag net als jij altijd maximizers..krijg 330 cc dus ben heel benieuwd. Het ook net als jij brede schouders. Zou ik misschien jouw foto’s mogen zien, ben heel benieuwd naar het resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.