Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

@Poi, welkom hier! Ik merk dat je je vooral druk maakt om de vergoeding maar lees ook dat je écht  heel onzeker en verdrietig bent over je huidige borsten.  Is de vergoeding zo belangrijk? Mijn bv is 15 jaar geleden vergoed vanwege een vrij groot verschil in cupmaat. Ik ging er toentertijd wel heel nuchter in; als het vergoed wordt...mooi....zo niet, ga ik sparen. Die tieten komen er, sowieso! No matter what. Tuurlijk is het veel geld en ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen die luxe heeft. Maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen kan sparen...als je echt zo verdrietig wordt van je borsten en dat dat een weerslag heeft op je functioneren (vroeger maar ook nu met je kinderen) dan ga je er vast voor!! Mijn wissel vorig jaar heb ik overigens wel zelf moeten betalen. Verschil was weg he ;-)?! 

 

Hoe dan ook, heel veel succes bij de huisarts en bij het maken van je keuzes! 

 

XN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei noov:

@Poi, welkom hier! Ik merk dat je je vooral druk maakt om de vergoeding maar lees ook dat je écht  heel onzeker en verdrietig bent over je huidige borsten.  Is de vergoeding zo belangrijk? Mijn bv is 15 jaar geleden vergoed vanwege een vrij groot verschil in cupmaat. Ik ging er toentertijd wel heel nuchter in; als het vergoed wordt...mooi....zo niet, ga ik sparen. Die tieten komen er, sowieso! No matter what. Tuurlijk is het veel geld en ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen die luxe heeft. Maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen kan sparen...als je echt zo verdrietig wordt van je borsten en dat een weerslag heeft op je functioneren (vroeger maar ook nu met je kinderen) dan ga je er vast voor!! Mijn wissel vorig jaar heb ik overigens wel zelf moeten betalen. Verschil was weg he ;-)?! 

 

Hoe dan ook, heel veel succes bij de huisarts en bij het maken van je keuzes! 

 

XN

 

Mooi geformuleerd @noov.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad elke PC l, kliniek en verzekeraar is weer anders. Op mijn formulier is door de PC aangevinkt geen borstplooi, de meting klierweefsel <1cm aangetoond door echo en hypoplasie (omdat wel borstvorming is, maar niet volledig / verminderd). Dus aanvraag niet eens ingediend gezien ik dus niet aan de voorwaarden van mijn verzekering deed. Bij Boerhaave moet je dan bij afwijzing nl alsnog het (hogere) passantentarief betalen. 

Maar wat hierboven beschreven wordt als het je ongelukkig maakt dan moet je sowieso voor de vergroting gaan (al dan niet eerst sparen)! I can tell. 

Check anders nog mijn verslag. Ik ben nu bijna 5 weken PO. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Poi

Hier een een link naar het topic.

Ook al kom je niet voor aanmerking van vergoeding blijf een aantal jaren door sparen.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei smizebra:

Inderdaad elke PC l, kliniek en verzekeraar is weer anders. Op mijn formulier is door de PC aangevinkt geen borstplooi, de meting klierweefsel <1cm aangetoond door echo en hypoplasie (omdat wel borstvorming is, maar niet volledig / verminderd). Dus aanvraag niet eens ingediend gezien ik dus niet aan de voorwaarden van mijn verzekering deed. Bij Boerhaave moet je dan bij afwijzing nl alsnog het (hogere) passantentarief betalen. 

Maar wat hierboven beschreven wordt als het je ongelukkig maakt dan moet je sowieso voor de vergroting gaan (al dan niet eerst sparen)! I can tell. 

Check anders nog mijn verslag. Ik ben nu bijna 5 weken PO. 

Dank je, ga niks zeker doen!

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei noov:

@Poi, welkom hier! Ik merk dat je je vooral druk maakt om de vergoeding maar lees ook dat je écht  heel onzeker en verdrietig bent over je huidige borsten.  Is de vergoeding zo belangrijk? Mijn bv is 15 jaar geleden vergoed vanwege een vrij groot verschil in cupmaat. Ik ging er toentertijd wel heel nuchter in; als het vergoed wordt...mooi....zo niet, ga ik sparen. Die tieten komen er, sowieso! No matter what. Tuurlijk is het veel geld en ben ik mij ervan bewust dat niet iedereen die luxe heeft. Maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen kan sparen...als je echt zo verdrietig wordt van je borsten en dat dat een weerslag heeft op je functioneren (vroeger maar ook nu met je kinderen) dan ga je er vast voor!! Mijn wissel vorig jaar heb ik overigens wel zelf moeten betalen. Verschil was weg he ;-)?! 

 

Hoe dan ook, heel veel succes bij de huisarts en bij het maken van je keuzes! 

 

XN

 

Het zelf betalen, maakt me niet uit. Het maakt me gewoon verdriet idd, je loopt op sociaal gebied een achterstand op. Je neemt niet deel aan activiteiten. Simpele bbq met een waterstrombaan, waar iedereen plezier heeft sta je langs de lijn. Iedereen zwemt en jij niet. Dat is pijnlijk. Achteraf kun je niet mee praten en mis je heel veel. Maar goed, we gaan ervoor!!!!!!!

 

Dank je!!!!!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei littlepony:

Komt goed vrouwtje.

huisarts is niet zo erg. De echo is meer erop of eronder

Aanstellen heeft helaas ook geen zin, moet sowieso zilveren kruis bellen ik.zal gelijk vragen hoe dat zit met wel een borstplooi en mannelijk ogen. Het loopt hier ook alweer uit... vingers crost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei littlepony:

Hoezo moet je hun bellen? 

Ik heb huisarts gevraagd om verwijzing naar echo en naar een pc.

 

echo was oke. Pc heeft de aanvraag verstuurd naar de zorgverzekering.....

Bellen voor iets anders en kan ik daar ook ff na vragen. Gaat huisarts zelf ook kijken, hij loopt ook al 25 min uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo geweest!!!!!!

Ene kant wel wat weefsel en andere minder. Ze gaf aan dat het niet zo speelde met die 1 cm en het psychische hier de overhand heeft en de 2 pc in ons ziekenhuis heeeeell makkelijk zijn en het begrijpen wat voor impact het heeft. Net als zilveren kruis aangeeft, oogt het mannelijk, dan geeft pcies akkoord. Wachten op echo brief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Ik heb heel veel gezocht en kan het niet echt vinden. Over 2 weken afspraak echo of mijn vergoeding doorgaat of niet.

ik ben heel benieuwdnaar dames die een vergroting hebben gekregen middels vergoeding en vooral een foto van voor en na.

 

Gr,

 

Ivanka 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-7-2018 om 17:03 zei Poi:

Hallo dames,

 

Ik heb heel veel gezocht en kan het niet echt vinden. Over 2 weken afspraak echo of mijn vergoeding doorgaat of niet.

ik ben heel benieuwdnaar dames die een vergroting hebben gekregen middels vergoeding en vooral een foto van voor en na.

 

Gr,

 

Ivanka 

Misschien kun je anders zelf eens een foto plaatsen, dan kunnen we eens meekijken of wij denken dat je misschien in aanmerking komt voor vergoeding :)

Op die manier lever je meteen een tegenprestatie voor het vragen naar foto’s ;)

 

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij jouw borsten?

Een A? 

Of eerder een AA en AAA? ;)

 

groetjes BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Misschien kun je anders zelf eens een foto plaatsen, dan kunnen we eens meekijken of wij denken dat je misschien in aanmerking komt voor vergoeding :)

Op die manier lever je meteen een tegenprestatie voor het vragen naar foto’s ;)

 

Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij jouw borsten?

Een A? 

Of eerder een AA en AAA? ;)

 

groetjes BB

Komt helemaal goed, zodra ik foto s eb laten maken mag jij ze zien. Aaa idd

 

Groetjes xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Poi:

Komt helemaal goed, zodra ik foto s eb laten maken mag jij ze zien. Aaa idd

 

Groetjes xxxx

haha het gaat niet om mij he, het gaat om de meiden die je steeds vraagt om foto's te zien :P 

Ik heb ook 'vaag' het vermoeden dat ik je ergens van ken :45: 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.